Dat reken ik goedquote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Frank Zappa.
Chaos! Anarchie!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:11 schreef Tokay het volgende:
Ik heb al een verzoek ingediend in het FB-topic voor nummerwijziging.![]()
Toestanden!
Jeuj!quote:
Ze is in september 25 jaar geworden, jonger dus dan Mary J. Blige. (denk ik)quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Mary J. Blige? Of ouder?
Da's behoorlijk jonger dan Marie...... eh... Alicia Keys??.. nâhquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ze is in september 25 jaar geworden, jonger dus dan Mary J. Blige. (denk ik)
Twee keer neen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's behoorlijk jonger dan Marie...... eh... Alicia Keys??.. nâhIndia Arie?
Bliksembezoek. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk zeg, dat Treinhomo er ook even was![]()
Neuh, maar ik heb een tijdje niet meegedaan, misschien is dat het...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef Tokay het volgende:
Ze is echt superbekend, Scrut.
Heb je echt geen déjà vu?![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, maar ik heb een tijdje niet meegedaan, misschien is dat het...
Maarreh, Beyoncé?
Hoe is het mogelijk? In één keer goed! Goedemorgen.quote:
De Goedheilig Man is nu eenmaal in het bezit van de gave van bilocatie, Z. Dat jij dat niet wist.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:10 schreef Z het volgende:
Ik fietste vanmorgen langs een school en daar kwam Sinterklaas aan, toen fietste ik langs nog een school en daar kwam Sinterklaas ook aan, en toen fietse ik langs nóg een school en daar kwam hij ook aan. Leg me dat maar eens uit.
Klote nep Sinterklazenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:10 schreef Z het volgende:
Ik fietste vanmorgen langs een school en daar kwam Sinterklaas aan, toen fietste ik langs nog een school en daar kwam Sinterklaas ook aan, en toen fietse ik langs nóg een school en daar kwam hij ook aan. Leg me dat maar eens uit.
Ach welja. Je kunt die kinderen van alles op de mouw spelden, hè. Hulp-Sinten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:15 schreef Z het volgende:
Ah, bilocatie, dat kende ik nog niet. Dus dat hele gedoe over hulp-sinten is lariekoek?
Ja Tong, hoe ziet de dag er verder uit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tong wat ben je vroeg!
Ik vind het toch verbazingwekkend hoe de kinderen al die verschillende Sinterklazen en Pieten voor lief nemen en voor één en dezelfde aanzien. Heerlijk die belevingswereld...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach welja. Je kunt die kinderen van alles op de mouw spelden, hè. Hulp-Sinten.![]()
quote:De bilocaties vanzijn er vele, en staan in vrijwel elke levensbeschrijving over hem, zowel in de uitvoerige als in de kleinere.
Zo, dat hij biddend werd aangetroffen bij het graf van paus Pius XI voor wie hij een bijzondere verering had, en bij de heiligverklaring van Theresia van Lisieux.
Om er nog een te noemen: een generaal wilde zich van het leven beroven na een militaire nederlaag. Hij had zijn lijfwacht opdracht gegeven niemand toe te laten. Toen hij zijn revolver pakte hield een hand hem tegen. Het was een Capucijn. Toen hij later San Giovanni Rotondo - waar het klooster was waarwoonde - bezocht herkende hij
, en deze hem.
Men belde wel vanuit Amerika op ofin San Giovanni Rotondo was, en dan bleek hij daar gewoon in zijn cel bezig te zijn, terwijl men hem aan de overkant van de oceaan waarnam.
Een heel spectaculair geval, dat men geneigd is te plaatsen in de oude, niet geloofde verhalen van vroeger, maar dat toch in onze tijd is gebeurd, is het volgende: een piloot kreeg problemen met zijn toestel, dat dreigde neer te storten. Hij sprong er uit met zijn parachute, maar deze ging niet open. Toen zag hij onder zich een Capucijn, die hem veilig op de begane grond zette. Thuisgekomen vertelde hij dit aan zijn moeder en deze zei: dat isgeweest. Zij had grote verering voor hem en had hem haar zoon dringend aanbevolen. Toen de piloot op sterke aandrang van zijn moeder
bezocht, was daarbij wederzijdse herkenning.
Helemaal niets.... tja ik ga zo een hoestdrankje voor hem kopenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:05 schreef pyl het volgende:
Vertel eens Diaan, wat heeft de Goedheilig Man voor peaceman in petto?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |