Ik voel me niets minder dan vereerd, maar waarom als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:22 schreef Sokolsky het volgende:
19. Jan Svankmajer - InTrePidIvity
TM komt nooit meer in FTR en ik vind de FMT-banner erg mooiquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik voel me niets minder dan vereerd, maar waarom als ik vragen mag?
Ik weet helemaal niks van Anime!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef Flitspaal het volgende:
* De categorieën
18.Densha Otoko Award – Grootste Anime-fanaat Laurenzo85
Die anime vond ik ook grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:16 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van Anime!![]()
En vanwaar eenzijdig Sokolsky?
Ik ga ook maar eens nadenken over de awards.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De categorieën
11.Johnny Depp Award - Lekkerste FTR-hunk Timo20
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
7.James Bond Award - Beste topicopener 7eVeNL
Gorro opent echt te weinig topics, 7eVeNL doet dit geregelder en de OP's zijn altijd erg OK
It appears so, maar in dit geval gun ik je de Jodelle Ferland Award van harte.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:12 schreef cwk het volgende:
Ik nestel snel.
Dankje! Denk ik?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
13.Criterion Award- Grootste DVD-fanaat - kinky_queen
Zelfs als hij de helft verkoopt, blijft het nog een freak
quote:
Je verward em met mij.quote:Op zondag 10 december 2006 16:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
gebaseerd op je wat uitgebreidere trivia vragen... of verwar ik je dan met iemand anders?![]()
jaquote:
Ik zie dat nog wel gebeuren, Mike kennendequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zolang die maar niet hetzelfde doet als in Clerks II gebeurt met de ezel, vind ik het prima.
Tja. Dan maar zo.quote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef cwk het volgende:
Mocht je het toch doen, bedenk dan dat je ergens een klein meisje heel ongelukkig maakt:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef Sheridana het volgende:
genomineerd
11.Johnny Depp Award - Lekkerste FTR-hunkPatch
Patch, ik vind het erg lief van je dat je me na jaren nog nomineert voor beste groentje. Mijn welgemeende dank daarvoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef Patch het volgende:
15.Jodelle Ferland Award - Beste groentje Gillingham
Doelend op het feit dat ik je sinds pas ken in FMT, vandaar...quote:Op woensdag 27 december 2006 17:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Patch, ik vind het erg lief van je dat je me na jaren nog nomineert voor beste groentje. Mijn welgemeende dank daarvoor.![]()
Duh!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:06 schreef cwk het volgende:
Cali zal nog wel stemmen op de valreep
Ja, dat dacht ik eigenlijk al. In FMT ben ik inderdaad nauwelijks actief geweest voorheen.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Doelend op het feit dat ik je sinds pas ken in FMT, vandaar...
En natuurlijk omdat je de Johnny Depp Award niet vergeven hebt....![]()
als je een foto wilt, dan zeg je het maar...quote:Op woensdag 27 december 2006 17:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eigenlijk al. In FMT ben ik inderdaad nauwelijks actief geweest voorheen.
En de Jonny Depp Award heb ik niet vergeven omdat ik maar van één user (naast mij dan) het uiterlijk ken. Daar kan ik geen gefundeerde mening van afleiden natuurlijk.
Ik begin langzamerhand daadwerkelijk benieuwd te worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef Patch het volgende:
[..]
als je een foto wilt, dan zeg je het maar...
![]()
Streng doch rechtvaardig?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:01 schreef cwk het volgende:
Cali op mijn klok is het 18:00.
en mijn grote voorbeelden: Ned Beatty en Clint Howard.
Bruce "GOD" Campbell uiteraardquote:Op woensdag 27 december 2006 19:00 schreef David Letterman het volgende:
[..]
wil je nog iemand bedanken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |