no shit sherlockquote:Op maandag 4 december 2006 23:22 schreef Bos81 het volgende:
en wat wil je met dit topic bereiken? Het lijkt me niet een echte sport, gewoon een paar foto's van een normale voetbalwedstrijd waarvan op het veld een beetje heel veel regen ligt.
een leuk vrolijk topic over het watervoetbal van afgelopen zondag mag toch wel een keer tussen alle serieuze zaken in VTBquote:Op maandag 4 december 2006 23:22 schreef Bos81 het volgende:
en wat wil je met dit topic bereiken? Het lijkt me niet een echte sport, gewoon een paar foto's van een normale voetbalwedstrijd waarvan op het veld een beetje heel veel regen ligt.
Gooi het dan meteen dichtquote:Op maandag 4 december 2006 23:22 schreef Bos81 het volgende:
dus? jullie konden er toch ook prima voetballen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
tis nu ineens van arena kwaliteit
zoals we overal wel goed kunnen spelenquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dus? jullie konden er toch ook prima voetballen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |