Lezen er staat al een bod van 250quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Eibertje het volgende:
Voor 225 euro kom ik hem morgen halen. Werk in Crooswijk
Kun je bij een veiling ook onder een ander bieden?quote:Op maandag 4 december 2006 21:06 schreef Eibertje het volgende:
Ja prima. Staat er iets over hoogste bod?
TS ik bied bij deze 260 euro.. en ik kom hem morgen halen..quote:Op maandag 4 december 2006 21:10 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Kun je bij een veiling ook onder een ander bieden?
je snapt natuurlijk toch wel dat TS eerder het bod van 250 noteert wat eerder geplaatst is dan de 225 die jij nu plaatst?
*gratis kick mood*
Je weet zelf toch ook wel dat t geregeld voorkomt dat iemand een bod plaatst en er een dag later op terug komt omdat hij/zij een ander product heeft gekocht of het financieel opeens toch niet rond krijgt?quote:Op maandag 4 december 2006 21:10 schreef MaVeJuH het volgende:
Kun je bij een veiling ook onder een ander bieden?
je snapt natuurlijk toch wel dat TS eerder het bod van 250 noteert wat eerder geplaatst is dan de 225 die jij nu plaatst?
Denk je werkelijk dat je een 360 zou kunnen kopen voor 100 euro?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:29 schreef Syd het volgende:
Pff waarom win ik nou nooit zoiets kijk ik zal hem echt gebruiken en trots zijn dat ik hem heb gewonnen, nee hij verkoopt hem wel weer. En dan niet voor 100euro ofzo nee meteen voor wat die waard is![]()
![]()
![]()
Nah gewoon omdat TS er zelf niks voor betaald heeft, dus is 100euro al 100 euro winst :pquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat je een 360 zou kunnen kopen voor 100 euro?
Marktwerking mien jong![]()
Moet ik even kijken, ik woon in Vianen en werk in Utrecht vandaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef JufAnneloes het volgende:
Ehm, 290 euro vind ik al een aardig bod. Kan je hem eventueel ook in Huis ter Heide ophalen? Dat is nog net iets makkelijk voor mij...
Ben op zich ook wel benieuwd?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:01 schreef JufAnneloes het volgende:
Ehm, hoe het met de garantie zit, weet ik niet. Dat ga ik uitzoeken...
Ik snap dan ook niet dat die mensen meedoen aan zo'n prijsvraag en vervolgens ervan profiteren...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:29 schreef Syd het volgende:
Pff waarom win ik nou nooit zoiets kijk ik zal hem echt gebruiken en trots zijn dat ik hem heb gewonnen, nee hij verkoopt hem wel weer. En dan niet voor 100euro ofzo nee meteen voor wat die waard is![]()
![]()
![]()
Hij is nog te koop (althans dat denk ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:41 schreef 455H07E het volgende:
Is hij nog te koop?
Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam metro capelse brug dus als we het eens kunnen worden dan kan ik hem snel ophalen.
Denk het welquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:41 schreef 455H07E het volgende:
Is hij nog te koop?
Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam metro capelse brug dus als we het eens kunnen worden dan kan ik hem snel ophalen.
Ik zou hem ook eigenlijk niet moeten kopen aangezien ik over een aantal weken mijn scriptie moet inleveren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij is nog te koop (althans dat denk ik.) ik moet er helaas op dit moment even vanaf zien.
Kan geen tijd vinden hem op te halen laat staan erop te spelen de komende tijd en dat zou zonde zijn.![]()
Volgens mij kom jij daarna (als ik de chronologische volgorde in het topic aanhoud). Maar met zo'n duimpje omlaag maak je zelden vriendenquote:
+/- 430 euro nieuw, kaal volgens mij ..quote:Op zondag 10 december 2006 14:22 schreef off_topic het volgende:
wat kost zo'n ding nieuw tegenwoordig? dan heb je er ook gelijk garantie bij toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |