klinkt als..... en lijkt op........quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja maar zonder Robbie, ik weet niet wat het is, hij is niet knap of zo maar ik vind het gewoon een heel leuk mannetje.
Hij is een beetje stout, daar hou ik wel van![]()
Nee...........maar met rolstoel ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:01 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Kun je helemaal niet zonder rolstoel lopen Lillith?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef Mirage het volgende:
zijn julie van de luie (doch lekkere) standjes of komt er af en toe ook wat turnwerk bij aan te pas![]()
Ha ha ha, ik geloof dat ik vanavond niet van de snuggere vragen ben, sorry lillithquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee...........maar met rolstoel ook niet hoor![]()
Juist als ie het wel heeft moet ie dat doen. geen beten medicijn tegen hoofdpijn dan seksquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als ik dat wil dan ga ik wel turnen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als ik dat wil dan ga ik wel turnen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
De mannen blijven vandaag angstvallig weg en er komen steeds meer vrouwen op af.
Hoezo? Voor goeie seks hoef je je toch niet in alle bochten te wringen. Kan ook zonder botten te breken en te buigen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik had tenminste een knappe smoes, dit lijkt nergens op![]()
de beste remedie tegen spierpijn is in beweging blijven anders wordt alles stijfquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo? Voor goeie seks hoef je je toch niet in alle bochten te wringen. Kan ook zonder botten te breken en te buigen.
En hey... zie het eens zo: als je de volgende dag geen spierpijn hebt van al dat turnen kun je gewoon weer.
Ha ha ha, tja maar goed spierpijn krijg je alleen in spieren die je niet vaak genoeg gebruiktquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo? Voor goeie seks hoef je je toch niet in alle bochten te wringen. Kan ook zonder botten te breken en te buigen.
En hey... zie het eens zo: als je de volgende dag geen spierpijn hebt van al dat turnen kun je gewoon weer.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, tja maar goed spierpijn krijg je alleen in spieren die je niet vaak genoeg gebruikt![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
de beste remedie tegen spierpijn is in beweging blijven anders wordt alles stijf![]()
ik zei stijf
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, tja maar goed spierpijn krijg je alleen in spieren die je niet vaak genoeg gebruikt![]()
Melig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
de beste remedie tegen spierpijn is in beweging blijven anders wordt alles stijf![]()
ik zei stijf
maanquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef senesta het volgende:
Wat zit er in de lucht mensen?
Hebben jullie de laatste posts van dromenvanger gelezen, die is ook lekker op dreef.
Inspiratie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:21 schreef senesta het volgende:
Ik ga jullie even verlaten, ik ga slapen.
Welterusten allemaal, ik vond het supergezellig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |