quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja Senesta, vertel eens.... weet jij daar meer van?

quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef senesta het volgende:
HIj is echt gaaf, de oogjes ook!

Hoe weet jij dat nou ??quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft niet. Je droeg toch al zwart

Jawel... was juist een uitnodigingquote:

Heb ik jou niet gesproken vandaag dan?quote:

quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef senesta het volgende:
HIj is echt gaaf, de oogjes ook!

quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik jou niet gesproken vandaag dan?
quote:Nee. Heb je dat dan ergens opgeschreven dat ik het gelezen heb?
quote:Ik weet het echt niet meer.

En die heb ik al een tijdje niet gesproken. Dan heb ik geen idee hoe ik dat wist. Maar idd... we hebben elkaar gister en vandaag overdag ook niet gesproken dus jij hebt het me niet verteld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
[..]
[..]
allen Ashavan kan weten wat ik vandaag aanhad.
en het was idd zwart.
(nu na het douchen ook weer trouwens)

quote:

ik geef hem de leiding als ik daar zin in heb.. dus eigenlijk heb ik dan nog de leidingquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, was even aan het googlen op succabussen.
Oh en we wisselen qua leiding, al denk ik dat mijn man overall meestal de leiding neemt.
En jullie?

Ja maar zonder Robbie, ik weet niet wat het is, hij is niet knap of zo maar ik vind het gewoon een heel leuk mannetje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Take that is weer bij elkaar ofzo iets ? Toch ?

hij heeft iets ondeugends idd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja maar zonder Robbie, ik weet niet wat het is, hij is niet knap of zo maar ik vind het gewoon een heel leuk mannetje.
Hij is een beetje stout, daar hou ik wel van![]()

Ha ha ha, vind hij ook vast vreselijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik geef hem de leiding als ik daar zin in heb.. dus eigenlijk heb ik dan nog de leiding
ik ben gewoon geil

hij heeft niet zo vaak hoofdpijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, vind hij ook vast vreselijk![]()

Hmm, ik zit al een tijdje wat wrakkig in elkaar dus het is de laatste tijd wel wat minder lenig allemaalquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef Mirage het volgende:
zijn julie van de luie (doch lekkere) standjes of komt er af en toe ook wat turnwerk bij aan te pas![]()

Vreselijk handig, een rolstoel met een "gynaecologenstand"quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef Mirage het volgende:
zijn julie van de luie (doch lekkere) standjes of komt er af en toe ook wat turnwerk bij aan te pas![]()

quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vreselijk handig, een rolstoel met een "gynaecologenstand"![]()

quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vreselijk handig, een rolstoel met een "gynaecologenstand"![]()

ja jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm, ik zit al een tijdje wat wrakkig in elkaar dus het is de laatste tijd wel wat minder lenig allemaal![]()
Klinkt als een goedkope smoes he![]()
Maar komt wel weer hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |