ik weet hoe ze er uit zien.quote:Op maandag 4 december 2006 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt niet erg op een hond, vind je wel.
Nou, ik maak nog eens een grapje.quote:Op maandag 4 december 2006 19:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik weet hoe ze er uit zien.
lijkt ook niet erg op dat beest op het plaatje, vind je wel?
Neen. Die zitten op een ander continent maar ik vind het geen slechte gok want daar lijkt 'ie wel een beetje opquote:Op maandag 4 december 2006 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tasmanian Devil?
Veelvraat= Wolverine = Gulo guloquote:Op maandag 4 december 2006 19:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het een Wolverine?
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik er een beetje een moeite mee heb....ik zocht de Wolverine (hoe weet je dat opeens) maar SaskiaR kwam net met de veelvraat.quote:Op maandag 4 december 2006 19:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het een Wolverine?
Het is helemaal geen eigen familie. Een wolverine behoort tot de wezelfamilie.quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef SaskiaR het volgende:
En waar het op lijkt... het meest op een wasbeer, maar het is een eigen familie.
Ik ga jou toch het punt geven.quote:Op maandag 4 december 2006 19:06 schreef SaskiaR het volgende:
Veelvraat dan toch
Waar ken jij de wolverine van?quote:Op maandag 4 december 2006 19:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Grote versie van Eekhoorn in iedergeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |