Oftewel Groundhog en dat zei ik al eerder.quote:Op maandag 4 december 2006 19:23 schreef SaskiaR het volgende:
Jayhawk +1
Idd een Alpenmarmot oftewel Mürmeltier (sorry Lienekien).
nee groundhog is een marmotquote:Op maandag 4 december 2006 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oftewel Groundhog en dat zei ik al eerder.![]()
Eerlijk gezegd vind ik de latijnse benamingen van SaskiaR iets betrouwbaarder dan een Duitse vertalingquote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef Homdeck het volgende:
hmmm, de duitse titel van Groundhog Day is Und täglich grüßt das Murmeltier
quote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef Homdeck het volgende:
hmmm, de duitse titel van Groundhog Day is Und täglich grüßt das Murmeltier
goede inhoudelijke reactiequote:
Film.quote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had al de Latijnse namen opgezocht, dat vond ik al inhoud genoeg. Ik lachte meer op de belachelijke Duitse titel van dat liedje.
ik had jouw reactie met die latijnse namen nog niet gelezenquote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had al de Latijnse namen opgezocht, dat vond ik al inhoud genoeg. Ik lachte meer op de belachelijke Duitse titel van dat liedje.
Dat weet ikquote:Op maandag 4 december 2006 19:35 schreef Jayhawk het volgende:
en we hebben een nieuwe vraag mensen
Ja, maar hij had het over hibbert, en daarvan weet ik dat hij een grote naam was in de ska.quote:Op maandag 4 december 2006 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Peter Tosh ook
Jay, dan heb ik inmiddels 2 puntenquote:Op maandag 4 december 2006 19:44 schreef Jayhawk het volgende:
@Saskia hou de puntentelling bij!
BrandX +1
punten in 382:
BrandX 1
Terreros85 1
Nembrionic 1
SaskiaR 1
Jayhawk 1
BrandX +1
Wat ben je streng.quote:
Forum Opties | |
---|---|