Joop ter Heul's problemen.quote:Op maandag 4 december 2006 20:35 schreef ChrisJX het volgende:
En Joop ter Heuls dochter, Een Zomerzotheid (geen JtH-boek), Joop van Dil-ter Heul, Joop en haar jongen en nu ben ik de titel van deel 2 kwijt.
Zwitsers is ook een heel raar taaltje. De Duitse variant dan. Ik kan wel redelijk Duits, maar toen ik een keer op vakantie Zwiterse meisjes hoorde praten, verstond ik er geen hol van.quote:Op maandag 4 december 2006 20:45 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga maar een andere vraag stellen
Het antwoord was Samichlaus.
Ik kan prima Duits, maar Zwitsers versta ik helemaal nx van. Luxemburgs trouwens ook nietquote:Op maandag 4 december 2006 20:46 schreef Terreros85 het volgende:
Zwitsers is ook een heel raar taaltje. De Duitse variant dan. Ik kan wel redelijk Duits, maar toen ik een keer op vakantie Zwiterse meisjes hoorde praten, verstond ik er geen hol van.
Amsterdam, suikerfeest?quote:Op maandag 4 december 2006 20:46 schreef ChrisJX het volgende:
In welke Nederlandse plaats vieren ze geen Sinterklaas en wat vieren ze er dan wel?
Ik ben niet in de stemming hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |