Jessica Albaquote:Op maandag 4 december 2006 18:19 schreef seekfaM het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn, zou ik ze echt nooit Jessica noemenBrrr wat een kut naam
Er heeft ooit iemand bij mij gewerkt die zo heettequote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Gæle
quote:
WTFquote:Adolf Lu Hitler Marak is an Indian politician.
Ik ook.quote:Op maandag 4 december 2006 18:27 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ken iemand die Omar heet.
hee wacht, das veel erger dan Omar. net zoals al die friesche kut namen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:35 schreef Chainheart het volgende:
Tjerk
nee deze dan:quote:Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116
omg![]()
of Heinrich Himmler , das ook niet allesquote:Op maandag 4 december 2006 18:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Albert Speer ofzo
Mn ouders hebben me zo genoemdquote:Op maandag 4 december 2006 18:29 schreef Dennisch het volgende:
Marijke![]()
He marijke236, legt het eens uit?
Der Dikkequote:Op maandag 4 december 2006 18:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
Joseph Goebbels
Kirsten is een veel mooiere naam (quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik vind het een mooie meisjesnaam![]()
mss een idee voor een toekomstige dochter![]()
Echt waarquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Katrienquote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Kirsten is een veel mooiere naam ()
slijm slijmquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
whahaha. dat meen je toch niet?
quote:
qftquote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Kirsten is een veel mooiere naam ()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef SlimShady het volgende:
Hugo is zonde ja. ik voel met je mee![]()
Ik heet Frankquote:Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef DaveMasteR het volgende:
Dimitri Frenkel Frank
quote:
quote:Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 (pronounced "Albin") was a name given to a child by the parents of a Swedish family in May 1996. The name was rejected by a Swedish court.
quote:Nardwuar the Human Serviette. Canadian celebrity interviewer and musician from Vancouver, British Columbia.
Henkspermatank van Gonorrhoequote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef seekfaM het volgende:
Henkspermatank
hee, zo heet ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Peter-Willem-Freek-Hendrik-Jan-Karel de 23e junior van Backhuijzen ten Zuijderweerdt.
zo heet mijn broerquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef KopieerMachine het volgende:
PENIS-IN-MOND-AKA-JA-D--34-23-4--45-5-ZO WIL JE EG NIE EGETEN
jij bent toch diegene in string?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Mohammed
(ik ben overigens geen racist)
Dat is inderdaad ook een goeie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Mohammed
(ik ben overigens geen racist)
O dus jij bent ook geen racist.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een goeie.
Net als Ali, Hakim, Jusef, Ibrahim, Mutlu, Shafir, Arkim.
haha, olav is inderdaad een lullige naamquote:Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef vamos1 het volgende:
kees, jan, sjaak, karel, henk, giel, hendrik-jan of wat voor combi-naam dan ook, hendrik, wigger (ja ik ken 2!! mensen die zo heten).. olav, olaf, iets dat begint met een 'O', sjoerd of iets dat begint met 'sj'.. en dan weet ik er nog wel een zooi hahaha
Totdat je een hele chille karel kent.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:41 schreef Ruzie het volgende:
Karel, Ordinaire gare naam
Hermann? Als in Göring? Nee, okee. Denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Hitler lijkt mij een klote naam.
Adolf Hitler.
Herman is een goede naam
Herman weet hoe het moet. En hermans ga ik de staatsloterij iedere maand winnen, bij hermans ga ik iedere keer alle lotto goed in vullen.
Don't fuck with herman![]()
Of ik begraaf je in mijn kelder tussen 4 muren onder de grond.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |