quote:Op zondag 10 december 2006 15:07 schreef Lestat het volgende:
Is er geneukt? Heb je die shoarmaslagerij volgeblaft met je yoghurtbuks?
Je hebt ons om advies gevraagd, nu willen we er wat voor terugquote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef FuifDuif het volgende:
Nee hoor, het is helemaal niet uit. Maar moet ik in geuren en kleuren gaan beschrijven wat er is gebeurd? Straks is ze toevallig ook een Fok! user en herkent ze mij.
Die kans is erg klein, en je kunt bovendien wel in grote lijnen vertellen wat er gebeurd is.quote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef FuifDuif het volgende:
Nee hoor, het is helemaal niet uit. Maar moet ik in geuren en kleuren gaan beschrijven wat er is gebeurd? Straks is ze toevallig ook een Fok! user en herkent ze mij.
Oke, grote lijnen moet kunnen:quote:Op maandag 11 december 2006 17:04 schreef Catbert het volgende:
Maar, weer gezoend of niet?
Godverdomme nou&of!!! Je hebt het aan ons en alle goedbedoelde tips te danken dat ze niet gillend is weggerend, dus een smeuïg verhaal over hoe je eindelijk hebt kunnen vaststellen dat een echt kutje net zo aanvoelt als die twee opgewarmde biefstukjes (waarover ik je ook ooit eens heb getipt ja) is wel het minste wat je ons kunt verklappenquote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef FuifDuif het volgende:
Maar moet ik in geuren en kleuren gaan beschrijven wat er is gebeurd?
Goed bezig!quote:Op maandag 11 december 2006 17:08 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, grote lijnen moet kunnen:
- Na stappen mee naar haar huis
- Daar wat na gedronken
- Lekker gezoend
- Ik heb mijn seksuele driftgevoelens onder controle kunnen houden.
- Vijf uur 's ochtends heb ik haar verlaten en kwam 500 m verderop een vriend van mij tegen met wie ik nog een uurtje op straat heb lopen lullen. Was erg gezellig.
da's helemaal niet nodig manquote:Op maandag 11 december 2006 17:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, grote lijnen moet kunnen:
- Ik heb mijn seksuele driftgevoelens onder controle kunnen houden.
Als hij zich er nu prettiger bij voelt om dat wel te doen, kan hij dat toch gewoon doen? Niets mis mee om rustig iets op te bouwen en ook dan kun je zeker wel een topavond hebben.quote:Op maandag 11 december 2006 18:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
da's helemaal niet nodig man
gewoon es met je handen onder dr rokje... als zij na 3x proberen een honkbalknuppel gaat pakken weet je genoeg..
anders heb je een topavond![]()
Dus nu moet ik verder gaan omdat zij anders kan denken dat ik niet durf? Als dat zo zou zijn, dan hoeft het van mij al niet meer. Ik ga mijzelf toch niet iets opleggen omdat een ander dat nu eenmaal verwacht, kom nouquote:Op maandag 11 december 2006 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik raad je wel aan de volgende keer als je bij d'r thuis komt verder te gaan, anders gaat ze denken dat je niet durft. Dat je mee naar huis mocht was al een grote stap voorwaarts.
Jaquote:Op maandag 11 december 2006 17:10 schreef Viking84 het volgende:
echt zoenen, FD?
Ik zeg niet dat het moet, ik zeg dat het kan. Je moet 't helemaal zelf weten.quote:Op maandag 11 december 2006 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
Dus nu moet ik verder gaan omdat zij anders kan denken dat ik niet durf?
quote:Als dat zo zou zijn, dan hoeft het van mij al niet meer. Ik ga mijzelf toch niet iets opleggen omdat een ander dat nu eenmaal verwacht, kom nou. Maar goed, de zaken zien er rooskleurig uit
.
met een beetje geluk, eist ze wat water over dr akkerquote:Op maandag 11 december 2006 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar goed, de zaken zien er rooskleurig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |