snel één bestellen... er zijn nog maar 37 lootjes over...quote:Op maandag 4 december 2006 23:48 schreef Chanty87 het volgende:
Hahaha ja, dan koop je dus een ticket voor een tientje, en dan krijgt één van de 40 dus een WiiLullig als je diegene niet bent
Veel winkels afgaan en heel veel geluk hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
Waar kom ik zonder pre order nou nog aan een wii aanstaan de vrijdag
Kicken. Ik zoek Killer7 voor de GC ook nog steeds.quote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
No More Heroes, van dezelfde makers als Killer7. Verwacht veel over the top moord en doodslag, funky house muziek en een verhaallijn waar totaal geen touw aan vast te binden is.
Err. Niet. Je kan wel een ticket halen en dan maak je kans op een wiiquote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
Waar kom ik zonder pre order nou nog aan een wii aanstaan de vrijdag
ik heb nooit gelukquote:Op maandag 4 december 2006 23:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel winkels afgaan en heel veel geluk hebben.![]()
Sommige media markts. Maar waarom ben je zo dom om nu pas over een order na te denken. Ik denk dat je de fout bij jezelf moet leggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Welke winkels doen niet aan pre orders?
En free roamingquote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
No More Heroes, van dezelfde makers als Killer7. Verwacht veel over the top moord en doodslag, funky house muziek en een verhaallijn waar totaal geen touw aan vast te binden is.
Je speelt een nerd (met 100 anime t-shirts in zijn kast) die via het internet een beam katana (lees: lightsaber) koopt en dan maar besluit om een huurmoordenaar te worden. Dit moet gewoon geniaal worden.quote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
Klinkt al als een top game.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je speelt een nerd (met 100 anime t-shirts in zijn kast) die via het internet een beam katana (lees: lightsaber) koopt en dan maar besluit om een huurmoordenaar te worden. Dit moet gewoon geniaal worden.![]()
Ik was niet van plan direct een te halen omdat ik het geld niet bij elkaar zou krijgenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige media markts. Maar waarom ben je zo dom om nu pas over een order na te denken. Ik denk dat je de fout bij jezelf moet leggen.
Ik heb m zien liggen bij de MM voor 9.99quote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kicken. Ik zoek Killer7 voor de GC ook nog steeds.
Ja hoi halloquote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef -Dries- het volgende:
Owja, mensen die een wii kopen zonder Zelda zijn gek.
Belgie morgen ook als het goed is ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:23 schreef kepler het volgende:
in Spanje worden ze al verkocht blijkbaar:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=132198
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Ik koop een Wii zonder zelda
Mischien dat ik het is een keer leen van iemand maar daar blijft het dan ook wel bij .
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Mischien dat ik het is een keer leen van iemand maar daar blijft het dan ook wel bij .
Ketters!!! Branden zullen jullie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Belgie morgen ook als het goed is ..![]()
![]()
*volgens des supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |