mijne staat nog altijd klaar voorquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Zal jullie op de hoogte houden hoe de Wii naast mijn TV staat![]()
Je krijgt hem pas vrijdag.quote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Zal jullie op de hoogte houden hoe de Wii naast mijn TV staat![]()
quote:Ordernummer: ********
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling isverzonden na ons centraal magazijn. U ontvangt hem vrijdag vanwege problemen die wij anders krijgen met Nintendo. Wij hopen op u begrip
Betaalmethode: Rembours
Product Uw keuze Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller - 249,95 1 249,95
Verzendkosten: 5,00
Totaal: ¤ 254,95
Zal jullie op de hoogte houden hoe de Wii naast mijn TV staat
We merken het wel, toch lach ik iedereen uit als de TNT morgen aan mijn deur staat met een mooi pakketjequote:
Gebeurd niet, bart smit wil geen boete.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
We merken het wel, toch lach ik iedereen uit als de TNT morgen aan mijn deur staat met een mooi pakketje![]()
Cube had ik ook dinsdag of woensdag voor de release binnen, idem met GBAquote:Op maandag 4 december 2006 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gebeurd niet, bart smit wil geen boete.
Enschede. Check de site van Bijenkorf, bij 'contact' en dan kun je een formulier invullen. Kies je filiaal en doe je verhaaltje.quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bijenkorf Den Haag? Zoja, naar welk e-mail adres heb je gestuurd?
Als je hem voor het weekend heb breng em maar bij mij, ik zorg er wel goed voor.quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat ik hem ná het weekend krijg
ben net opgeroepen om het hele weekend te komen werken
Dit zei ik begin vorig topicquote:Op maandag 4 december 2006 07:53 schreef DaMook het volgende:
TiiViiPii
Ik hoop eigenlijk dat BS belt om te vragen of ik mijn bestelling echt wil annuleren en dat ik wel bij de eerste levering zit, aangezien ik hier niet vanuit ga wordt donderdag een dagje rondrijden
. Mocht ik er nergens meer 1 kunnen krijgen ga ik eerst een weekje bij een maat van mij Wi'en
.
Van wie? Nintendo hoopt dat winkels zich gewoon aan launchdatum houden, maar ze kunnen er niks aan doen als er voor de achtste al wordt verkocht.quote:Op maandag 4 december 2006 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gebeurd niet, bart smit wil geen boete.
Hoe kan het dat jouw icoontje steeds verandert?quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Van wie? Nintendo hoopt dat winkels zich gewoon aan launchdatum houden, maar ze kunnen er niks aan doen als er voor de achtste al wordt verkocht.
Is een php scriptje...quote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw icoontje steeds verandert?
waarschijnlijk php dingetje als avatar instellenquote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw icoontje steeds verandert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |