Ja! Alleen eerst een loterij winnen ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 17:06 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die 8 december het gaan wagen zonder pre-order? (zoals ik)
En wat is het?quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef spanks het volgende:
Ordernummer: 2123xxx
Datum: 01-12-2006
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: OGONE
![]()
Bart Smit? Zo ja, dan zal die van mij ook wel snel worden verzonden, want ik heb ook op 1 december nog wat besteld.quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef spanks het volgende:
Ordernummer: 2123xxx
Datum: 01-12-2006
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: OGONE
![]()
Bart Smit, dunkt mij.quote:
Fuck, zie net dat het alleen CoD3 isquote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bart Smit? Zo ja, dan zal die van mij ook wel snel worden verzonden, want ik heb ook op 1 december nog wat besteld.![]()
whehehequote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
Fuck, zie net dat het alleen CoD3 is![]()
Geen wonder, die was vorige week al te koop.quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef spanks het volgende:
[..]
Ja, nog later ten opzichte van de VS/Japanquote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Bah bah, hier baal ik van zeg, stel dan je launch als Nintendo zijnde 2 weken uit ofzo
En die gameshop in V'waard?quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Ik vind het nu al een kut launch. Ik heb hem gepre ordert eind augustus/begin september, en ik heb hem dus niet. Zit bij de top 5 (4e) maar de Bart Smit krijgt er gewoon geen want het internet gaat voor en de voorraden die Nintendo leverde waren zo minimaal dat ze maar voor die optie gekozen hadden
.
Dus ja dan wordt het maar waarschijnlijk (kansloos) de shops afgaan in Eindhoven.
Bah bah, hier baal ik van zeg, stel dan je launch als Nintendo zijnde 2 weken uit ofzo
Welke? Gameshops heb je denk ik sowieso niks aan, want daar melden 100 nerds zich aan voor dat ding, geldt ook voor de Replay in Ehv.quote:
De winkels krijgen gewoon de 2e levering hoor en dat is rond 13 december. Om 5 dagen eerder te kunnen spelen ga ik echt niet een hele dag vergooien om een Wii te zoeken.quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Ik vind het nu al een kut launch. Ik heb hem gepre ordert eind augustus/begin september, en ik heb hem dus niet. Zit bij de top 5 (4e) maar de Bart Smit krijgt er gewoon geen want het internet gaat voor en de voorraden die Nintendo leverde waren zo minimaal dat ze maar voor die optie gekozen hadden
.
Dus ja dan wordt het maar waarschijnlijk (kansloos) de shops afgaan in Eindhoven.
Bij mij valt dat kansloos wel mee. Ik heb hier een Dynabyte, Van Leest, en een kijkshop zitten. 3 winkels waarvan bijna niemand weet dat ze em ook daar verkopen. BMH zei ook nog zelfs dat BCC ze ook misschien gaat verkopen, dan heb ik al 4 ''verborgen'' winkels. (plus nog 5 normale winkels)quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef febster het volgende:
Rellen1!!!1!!!quote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Ipho het volgende:
OMFG!
Hier ligt die al in de winkel de MM kreeg er 20!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |