was je daar ontslagen of ben je er zelf weggegaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:08 schreef RealZeus het volgende:
Mwoah.Verlang naar een paar jaar terug.Toen alles nog was zoals ik het fijn vond.
Was vanmiddag nog even op mijn oude werk en ben zelfs uitgenodigd voor kerstborrel.wat mis ik dat bedrijf.Als ik er weer kan werken doe ik het direct.
ach beter niks op de bank dan iemand die je niet waard isquote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef scrub_nurse het volgende:
zeer interessante en indrukwekkende dag op t werk vandaag..wat kan t leven toch dubbel zijn...
tja en dan mis je wel datje ff je verhaal kwijt kan bij iemand savonds op de bank..![]()
ja das waar..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ach beter niks op de bank dan iemand die je niet waard is![]()
Een grote opdrachtgever ging weg waardoor mijn contract niet verlengd werd.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Frumzel het volgende:
[..]
was je daar ontslagen of ben je er zelf weggegaan?
OT: Confused nog steeds...
ik ook....quote:Op woensdag 6 december 2006 12:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Uitgeput, ik dacht dat ik de hele week al slecht sliep, maar vannacht sloeg echt alles.![]()
ik ookquote:
maar weer vroeg naar bed.. ben kapot.. en wil kuddelen en warmte uitstralen...quote:
ik wil jou best kuddelenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar weer vroeg naar bed.. ben kapot.. en wil kuddelen en warmte uitstralen...
ziek persoon danquote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef zwartedoos het volgende:
Kut, denk je dat je het eindelijk eens kan afsluiten, hoor je allemaal nieuwe shit, wat je niet voor mogelijk kan houden![]()
Dat iemand doelbewust je zo kan bezeiken, en dat blijkbaar bij iedereen zo flikt![]()
daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
ziek persoon dan![]()
word tijd dat hij zelf eens echt gekwetst word
zeker ziek, priveshit doorsturen enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
ziek persoon dan![]()
word tijd dat hij zelf eens echt gekwetst word
on topic ;
het gaat , kon beter
vanavond even relaxen![]()
Ja, het lot werkt al mee...alleen jammer dat ik daar ook weer de dupe van benquote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef scrub_nurse het volgende:
hij krijgt wat ie verdient reken daar maar op!
Ik zie hier een blauwe lucht en zonquote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
Als het nou eens droog zou worden....
En licht op tijden dat normale mensen vrij zijn, zou me een boel goed doen. Ik heb het niet zo op de winter.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
Als het nou eens droog zou worden....
veel sterkte daarmee danquote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef zwartedoos het volgende:
Het gaat. Redelijk goed nieuws, maar toch weer een ingreep om erger te voorkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |