Bah die van mij nog niet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:39 schreef TripleBee het volgende:
wel twee katten die af en toe langs komen om gedag te zeggen....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Chanty het volgende:
Zwaar KUT![]()
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan.
En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelenIk vertrouwde hem en ik snap niet wat er is veranderd. Ik voel me zo stom omdat ik er weer in ben getrapt. Vrienden bestaan niet, ik had beter moeten weten...
Goh, join the club. Ik heb hem afgelopen 2 weken al 4 keer gebeld, maar hij negeert me en neemt niet op. Ik ben vannacht in janken uitgebarsten en heb weer 1,5 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Vervolgens heb ik alles aan contactinformatie met hem gewist. Wat gebeurd er? Hij stuurt me een kwartier geleden een mail. En dan doet hij ook nog eens, alsof hij me niet negeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Chanty het volgende:
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan. En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelen![]()
Sterkte. Ik heb nu tenminste duidelijkheid wat betreft de vriendschap, die ineens niet meer bestaat...quote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Goh, join the club. Ik heb hem afgelopen 2 weken al 4 keer gebeld, maar hij negeert me en neemt niet op. Ik ben vannacht in janken uitgebarsten en heb weer 1,5 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Vervolgens heb ik alles aan contactinformatie met hem gewist. Wat gebeurd er? Hij stuurt me een kwartier geleden een mail. En dan doet hij ook nog eens, alsof hij me niet negeerd.
Ja, precies!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Chanty het volgende:
Het voelt zo machteloos dat je er niets aan kunt veranderen, omdat je gewoon letterlijk uit iemand leven wordt geblokt.
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:48 schreef zwartedoos het volgende:
Had net zo goed niet kunnen gaan slapen![]()
klinkt als een gecompliceerd zooitje gevoelens bij elkaar. Maar goed, mensen gaan nu eenmaal weg, daar doe je niets aan. Wees je eigen beste vriend, dat is iig waar ik me op ga richten vanaf nu. Ben het een beetje zat dat de mensen om wie ik geef altijd op een lompe manier wegvallen. Alle vrienden die je hebt, zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, precies!Niemand ook die op hem in praat of iemand die je erbij kan helpen?
Bij mij niet, in ieder geval.. en ik heb ook geen idee wat ik nu terug moet mailen. Hij ziet alles heel gauw als een verwijt.Hij verteld ook echt niemand iets
Zelfs zijn vrienden gissen maar naar zijn gevoel. Doet me alleen maar denken, dat hij er echt helemaal geen reet om geeft. Terwijl ik nog onwijs veel van hem hou... als persoon zijnde. Alhoewel, hij doet zo anders tegenwoordig.. dat ik niet eens meer weet wie hij nou eigenlijk is.
En als ik mijn (nu niet meer) beste vriend online zie.. wil ik iets tegen hem zeggen. Maar waarom?
Het is mede aan hem te danken, dat ik me vertiefd ging voelen (in mijn relatie). Ik moest tegen mijn vriend liegen, bedriegen.. allemaal, om hem te beschermen. En waarom? Omdat mijn beste vriend me zo nodig aan moest raken en op mijn bek moest pakken. Het vrat me helemaal op.. en mijn "ex" weet nog steeds van niets.
Ik kan niets anders doen, dan alles loslaten..
Bestwel, ja. Ik probeer voor hem open te blijven staan, mezelf te blijven en lief te blijven doen.. en ondertussen door te gaan met mijn eigen leven. Best moeilijk, als je niets mag verwachten en niets ontvangt.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef Chanty het volgende:
klinkt als een gecompliceerd zooitje gevoelens bij elkaar. Maar goed, mensen gaan nu eenmaal weg, daar doe je niets aan. Wees je eigen beste vriend, dat is iig waar ik me op ga richten vanaf nu. Ben het een beetje zat dat de mensen om wie ik geef altijd op een lompe manier wegvallen. Alle vrienden die je hebt, zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
Je hebt gelijk, heb ook een zin om negatief te blijven. Maar er zijn wel weer oude wonden open gehaald en vrees dat het even duurt voordat die weer dicht zitten. Maarja, lekker verder gaan en ik schrijf t wel van me af en heb gelukkig ook lieve mensen om me heenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bestwel, ja. Ik probeer voor hem open te blijven staan, mezelf te blijven en lief te blijven doen.. en ondertussen door te gaan met mijn eigen leven. Best moeilijk, als je niets mag verwachten en niets ontvangt.
Ik gooi van het weekend de cd van mijn "beste" vriend in zijn bus en dan ben ik écht van hem af. Ik vier dan mijn verjaardag met mijn familie thuis en zet er dan echt een definitieve punt achter. Na officieel 6 jaar van meer gevoelens dan vriendschap moet het maar eens afgelopen zijn, met die jongen.
Ik denk ook altijd, je moet je eigen beste vriend zijn. Ik ben daarom ook al een hele poos met mezelf bezig. Niet op een egoistische manier, want ik merk dat ik nu juist meer energie voor anderen heb. Ik voel me steeds meer mezelf worden en daar ben ik eigenlijk best heel blij mee. Ik ga mezelf weer waarderen en leuk vinden.
Verwen jezelf een beetje, dat verdien je! Probeer je een beetje van dat negatieve af te zetten. Het is moeilijk, als altijd iedereen wegvalt waar je van houdt. (ik ken het) Maar als je het blijft indenken en herhalen, dan hou je jezelf in die negatieve spiraal. Stuur hem anders een brief waarin je, je gevoel uitlegt en vraagt om uitleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |