Agh, voor de uitduels goed te doen in mijn gevalquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
4 euro per wedstrijd, nogal prijzig.
Voor alle wedstrijden dat weekend he. Valt wel mee vind ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
4 euro per wedstrijd, nogal prijzig.
Als het je alleen om Ajax gaat, zijn er wel goedkopere manieren om die wedstrijden te bekijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh, voor de uitduels goed te doen in mijn geval![]()
Die 4 euro per keer zal me rotten![]()
Ja maar dat is schijtkwaliteit, dit is uitstekende kwaliteit net zoals op je tvquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als het je alleen om Ajax gaat, zijn er wel goedkopere manieren om die wedstrijden te bekijken.
Wat kan mij die andere wedstrijden nou schelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Voor alle wedstrijden dat weekend he. Valt wel mee vind ik
ligt ook aan je verbinding natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar dat is schijtkwaliteit, dit is uitstekende kwaliteit net zoals op je tv![]()
Beter hebben ze een kutbron, want Hansson tsjaquote:Petter Hansson naar Ajax
Door Michel van velzen
4 December, 2006
Voetbalmax weet u te melden dat Petter Hansson zo goed als zeker rond is met Ajax, alleen enkele details in het contract kan Hansson nog weerzien van Ajax.
Petter Hansson moet bij Ajax Zdenek Grygera opvolgen die aan het einde van het seizoen vertrekt bij Ajax.
Hansson vertrek bij SC Heerenveen aan het einde van het seizoen, omdat hij zijn contract niet wil verlengen. Ajax kan hem dus transfervrij halen.
Waardeloos. Het was vooral bedoeld om langzamer te zingen, maar er wordt volgens mij met de wedstrijd sneller gezongen. Ze komen dus totaal niet tot hun recht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
FCU werd in het verleden FC Trommel genoemd, ook door Ajax. Maar als ik nu de berichten lees op het 410-forum, ben ik bang dat dat verleden tijd is. Hoe kijkt de rest tegen trommels aan?
Alleen bij sommige liedjes goed als ondersteuning en voor het ritme. Eigenlijk zijn ze alleen bij samba joden echt goed en bij andere nummers is het ook wel ok, maar als mensen toch niet aan het ritme houden, dan heeft het weinig zin.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
FCU werd in het verleden FC Trommel genoemd, ook door Ajax. Maar als ik nu de berichten lees op het 410-forum, ben ik bang dat dat verleden tijd is. Hoe kijkt de rest tegen trommels aan?
In eerste instantie was de trommel er alleen maar om de ritme aan te geven, maar afgelopen zondag was er zelfs een solo. Beetje kansloos allemaal, waar is het voor nodig? We zijn toch geen jostiband?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waardeloos. Het was vooral bedoeld om langzamer te zingen, maar er wordt volgens mij met de wedstrijd sneller gezongen. Ze komen dus totaal niet tot hun recht.
ik ben 100% tegen dat de trommels solo worden gebruikt. dan wordt het idd echt jostiband niveau.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In eerste instantie was de trommel er alleen maar om de ritme aan te geven, maar afgelopen zondag was er zelfs een solo. Beetje kansloos allemaal, waar is het voor nodig? We zijn toch geen jostiband?
Geweldig idd.quote:
Met Trabelsi hadden we ook wel beet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:15 schreef Sethje het volgende:
Manucharyan allemaal leuk en aardig maar die heeft ook nog geen kut laten zien. En andere talenten die op proef zijn geweest?? Je hoort er bijna nooit iets van...
Als ondersteuning kan het goed werken ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Drums hadden zondag juist uitstekend effect.
Sub ging heel langzaam drummen en steeds harder op Oh Ajax Amsterdam...
Superlangzaam, aangestuurd door drums: Olé... Oh Ajax Amsterdam... Oh Ajax Amsterdam...
En dan heel hard gedrumd en hard en snel gezongen: OLÉÉÉ, OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ
Zo krijg je een toppunt en een hele mooi effect. Heel langzaam, steeds iets harder en op een gegeven moment knallen. Drums horen erbij, bij sommige ultra-nummers. Old-school gebeurt toch altijd zonder drums.
Btw, 410-forum is bij mij al dag offline?
die avater komt me bekend voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Drums hadden zondag juist uitstekend effect.
Sub ging heel langzaam drummen en steeds harder op Oh Ajax Amsterdam...
Superlangzaam, aangestuurd door drums: Olé... Oh Ajax Amsterdam... Oh Ajax Amsterdam...
En dan heel hard gedrumd en hard en snel gezongen: OLÉÉÉ, OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ
Zo krijg je een toppunt en een hele mooi effect. Heel langzaam, steeds iets harder en op een gegeven moment knallen. Drums horen erbij, bij sommige ultra-nummers. Old-school gebeurt toch altijd zonder drums.
Btw, 410-forum is bij mij al dag offline?
Die moeten echt heel hard dood.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
Laudrup bij Ajax is altijd een must!quote:Johan Derksen meldde vandaag in Voetbal Insite dat de zeventienjarige zoon van oud-Ajacied Michael Laudrup deze maand stage loopt bij Ajax. Mads T. Laudrup zou als 'het grootste talent van Europa' worden gezien. Mocht Ajax de speler vast willen leggen dan is er een kaper op de kust: Real Madrid, dat ook interesse zou hebben. Mads Laudrup tekende in 2005 een tweejarig contract bij FC Kopenhagen.
Ajax is niet helemaal kansloos als ze de jonge Deen vast willen leggen. Michael Laudrup heeft altijd gezegd dat het hem speet dat hij zijn internationale loopbaan als voetballer niet bij Ajax is begonnen. Wellicht dat zijn zoon op basis van zijn vaders ervaringen die eerste stap wél bij Ajax zal willen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |