abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44158156
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

4 euro per wedstrijd, nogal prijzig.
Agh, voor de uitduels goed te doen in mijn geval

Die 4 euro per keer zal me rotten
pi_44158178
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Toch is temmink een lul .
Dat wel, maar de statistieken zeggen dat hij erg aardig voor ons is
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:46:52 #183
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44158185
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

4 euro per wedstrijd, nogal prijzig.
Voor alle wedstrijden dat weekend he. Valt wel mee vind ik
Jawel, je keek.
pi_44158245
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Agh, voor de uitduels goed te doen in mijn geval

Die 4 euro per keer zal me rotten
Als het je alleen om Ajax gaat, zijn er wel goedkopere manieren om die wedstrijden te bekijken.
pi_44158264
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:49 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Als het je alleen om Ajax gaat, zijn er wel goedkopere manieren om die wedstrijden te bekijken.
Ja maar dat is schijtkwaliteit, dit is uitstekende kwaliteit net zoals op je tv
pi_44158494
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef jna het volgende:

[..]

Voor alle wedstrijden dat weekend he. Valt wel mee vind ik
Wat kan mij die andere wedstrijden nou schelen.
pi_44158504
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja maar dat is schijtkwaliteit, dit is uitstekende kwaliteit net zoals op je tv
ligt ook aan je verbinding natuurlijk
pi_44159334
quote:
Petter Hansson naar Ajax
Door Michel van velzen
4 December, 2006

Voetbalmax weet u te melden dat Petter Hansson zo goed als zeker rond is met Ajax, alleen enkele details in het contract kan Hansson nog weerzien van Ajax.

Petter Hansson moet bij Ajax Zdenek Grygera opvolgen die aan het einde van het seizoen vertrekt bij Ajax.

Hansson vertrek bij SC Heerenveen aan het einde van het seizoen, omdat hij zijn contract niet wil verlengen. Ajax kan hem dus transfervrij halen.
Beter hebben ze een kutbron, want Hansson tsja
pi_44159387
Och, transfervrij... Kan ie mooi voor als stand in op de bank gaan zitten...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:38:29 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44159436
Voetbalmax, dat dat überhaupt hier geplaatst wordt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44159449
Ik had nog nooit van voetbalmax gehoord
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:46:10 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44159613
FCU werd in het verleden FC Trommel genoemd, ook door Ajax. Maar als ik nu de berichten lees op het 410-forum, ben ik bang dat dat verleden tijd is. Hoe kijkt de rest tegen trommels aan?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44159695
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
FCU werd in het verleden FC Trommel genoemd, ook door Ajax. Maar als ik nu de berichten lees op het 410-forum, ben ik bang dat dat verleden tijd is. Hoe kijkt de rest tegen trommels aan?
Waardeloos. Het was vooral bedoeld om langzamer te zingen, maar er wordt volgens mij met de wedstrijd sneller gezongen. Ze komen dus totaal niet tot hun recht.
pi_44159727
Hansson is wel een degelijke verdediger. Beter dan die Sankoh die raakt de laatste paar weken ook geen bal
pi_44159773
quote:
Alleen bij sommige liedjes goed als ondersteuning en voor het ritme. Eigenlijk zijn ze alleen bij samba joden echt goed en bij andere nummers is het ook wel ok, maar als mensen toch niet aan het ritme houden, dan heeft het weinig zin.
AFC Ajax
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:52:49 #196
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44159789
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:49 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Waardeloos. Het was vooral bedoeld om langzamer te zingen, maar er wordt volgens mij met de wedstrijd sneller gezongen. Ze komen dus totaal niet tot hun recht.
In eerste instantie was de trommel er alleen maar om de ritme aan te geven, maar afgelopen zondag was er zelfs een solo. Beetje kansloos allemaal, waar is het voor nodig? We zijn toch geen jostiband?
pi_44159871
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In eerste instantie was de trommel er alleen maar om de ritme aan te geven, maar afgelopen zondag was er zelfs een solo. Beetje kansloos allemaal, waar is het voor nodig? We zijn toch geen jostiband?
ik ben 100% tegen dat de trommels solo worden gebruikt. dan wordt het idd echt jostiband niveau.
AFC Ajax
pi_44160090
Drums hadden zondag juist uitstekend effect.

Sub ging heel langzaam drummen en steeds harder op Oh Ajax Amsterdam...

Superlangzaam, aangestuurd door drums: Olé... Oh Ajax Amsterdam... Oh Ajax Amsterdam...

En dan heel hard gedrumd en hard en snel gezongen: OLÉÉÉ, OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ

Zo krijg je een toppunt en een hele mooi effect. Heel langzaam, steeds iets harder en op een gegeven moment knallen. Drums horen erbij, bij sommige ultra-nummers. Old-school gebeurt toch altijd zonder drums.

Btw, 410-forum is bij mij al dag offline?

[ Bericht 8% gewijzigd door Door_passie_gedreven op 05-12-2006 13:10:29 ]
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44160116
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 02:02 schreef vinnie06 het volgende:

Accent van de mul is top
Geweldig idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44160142
Voetbalmax
pi_44160176
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:15 schreef Sethje het volgende:

Manucharyan allemaal leuk en aardig maar die heeft ook nog geen kut laten zien. En andere talenten die op proef zijn geweest?? Je hoort er bijna nooit iets van...
Met Trabelsi hadden we ook wel beet.
pi_44160441
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Superlangzaam, aangestuurd door drums: Olé... Oh Ajax Amsterdam... Oh Ajax Amsterdam...

En dan heel hard gedrumd en hard en snel gezongen: OLÉÉÉ, OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ

Zo krijg je een toppunt en een hele mooi effect. Heel langzaam, steeds iets harder en op een gegeven moment knallen. Drums horen erbij, bij sommige ultra-nummers. Old-school gebeurt toch altijd zonder drums.

Als ondersteuning kan het goed werken ja.

En forum URL is veranderd, tis niet mee /forum maar /410forum vanwege al die kutbots met hun scheitspam.
AFC Ajax
pi_44160547
Wow, en daar komen ze in 2006 mee. .
Lekker origineel ook... .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44160597
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

die avater komt me bekend voor
Houd van een lijntje.
pi_44160645
quote:
Die moeten echt heel hard dood.
Tenzij ze alleen worden gebruikt met een doel, zoals in het geval van PAOK bijv is.
Daar bepaalt de trommel het ritme van het klappen, verder wordt er niet geslagen. EN TERECHT.
Trommeljosti's . Ga lekker voor Utrecht zijn ofzo
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44160803
Rustig, Daggla.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44161036
.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:54:58 #208
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_44161545
Weet je wat ook vet is? Zo'n luchtalarm...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_44162758
quote:
Johan Derksen meldde vandaag in Voetbal Insite dat de zeventienjarige zoon van oud-Ajacied Michael Laudrup deze maand stage loopt bij Ajax. Mads T. Laudrup zou als 'het grootste talent van Europa' worden gezien. Mocht Ajax de speler vast willen leggen dan is er een kaper op de kust: Real Madrid, dat ook interesse zou hebben. Mads Laudrup tekende in 2005 een tweejarig contract bij FC Kopenhagen.

Ajax is niet helemaal kansloos als ze de jonge Deen vast willen leggen. Michael Laudrup heeft altijd gezegd dat het hem speet dat hij zijn internationale loopbaan als voetballer niet bij Ajax is begonnen. Wellicht dat zijn zoon op basis van zijn vaders ervaringen die eerste stap wél bij Ajax zal willen zetten
Laudrup bij Ajax is altijd een must!
pi_44162850
Hansson is fucking slecht. Ik hoop dat het niet waar is.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')