Chineze bookmaker ja, die weddenschappen aanbied dus gewoon livewedden op de wedstrijd van Ajax. Ze bellen je via iets zodat je niet hoeft te betalenquote:Op maandag 4 december 2006 19:51 schreef Black-Death het volgende:
dus anderhalf uur met een chinese zender aan de lijn hangen?
verdient wel goedquote:Op maandag 4 december 2006 19:51 schreef Black-Death het volgende:
dus anderhalf uur met een chinese zender aan de lijn hangen?
Hoe zit dat met reiskosten enzoquote:Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Is er nog een Jood die voor 75 euro per keer, voor een Chineze bookmaker dingen wil doen tijdens de match?
Je word gebeld voor de wedstrijd, je moet close roepen als er een gevaarlijke kans is en open als de kans weg is. Verder moet je ook Goal roepen enzo als er gescoord is
Is mij aangeboden maar ik ga het niet doen, ben veel te fanatiek met de wedstrijd bezig namelijk maar misschien wil iemand het wel
Ik krijg 80 euroquote:Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Is er nog een Jood die voor 75 euro per keer, voor een Chineze bookmaker dingen wil doen tijdens de match?
Je word gebeld voor de wedstrijd, je moet close roepen als er een gevaarlijke kans is en open als de kans weg is. Verder moet je ook Goal roepen enzo als er gescoord is
Is mij aangeboden maar ik ga het niet doen, ben veel te fanatiek met de wedstrijd bezig namelijk maar misschien wil iemand het wel
quote:Op maandag 4 december 2006 19:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze betalen niet je kaartje als je dat denkt![]()
Ja, het ligt rond die prijs, maar jij doet het voor Oinkie tochquote:
En als je het helemaal verkeerd doet wordt je afgemaakt?quote:Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Ik doe het niet natuurlijk. Ik ben tijdens de wedstrijd meestal gedrogeerd. En mis nog wel eens iets. Beetje lullig als ik dalijk die Chinezen op mn dak krijg omdat ik iets verkeerd heb gezegdquote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, het ligt rond die prijs, maar jij doet het voor Oinkie toch?
Dit is via iets anders als die van hem![]()
Ja en je moet Goal roepen als 010 bijv scoort, dat gaat mij teverquote:Op maandag 4 december 2006 20:04 schreef jna het volgende:
Als het alleen Goal enzo zou zijn, dan zou ik het wel doen maar als je ook bij elke kans Open en Close moet gaan roepen...
Duzdatquote:Op maandag 4 december 2006 20:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En als je het helemaal verkeerd doet wordt je afgemaakt?
Met al dat bier? lijkt me niet slimquote:Op maandag 4 december 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Duzdat![]()
![]()
Voordat je het weet staat de maffia op je stoep![]()
Sethje wil het wel doen![]()
![]()
Dat zei ik hem al, en hij staat op 410 wat ook niet echt handig is natuurlijkquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
En dan Babi Panghang bestellen.
Ahhh...quote:Voor sommige jongens was het even slikken toen ze zich als Ajax-fan moesten melden bij PSV.
Wat quote je nu?quote:Op maandag 4 december 2006 20:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is geen babi panghang
[..]
Ahhh...
Die hadden wel Timmer op doel staan anders stond daar gewoon 3-9 ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 21:10 schreef WEST het volgende:
Zondag van AZ winnen, dat moet mogelijk zijn die kakkerlakjes wonnen tenslotte er ook van
Wij hebben Japie in de verdedigingquote:Op maandag 4 december 2006 21:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die hadden wel Timmer op doel staan anders stond daar gewoon 3-9 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |