Je kan gewoon nog op 409/410 komen hoor, anders op randje 411 zelfsquote:Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Komende zondag heb ik misschien ook een seizoenskaart vak 425
Hehe best wel een goed idee. Er is toch geen hond die het begrijpt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef Pritt het volgende:
Wie gaat er zondag een groot FOK 500 spandoek hangen in de Arena?
425quote:Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Komende zondag heb ik misschien ook een seizoenskaart vak 425
Chineze bookmaker ja, die weddenschappen aanbied dus gewoon livewedden op de wedstrijd van Ajax. Ze bellen je via iets zodat je niet hoeft te betalenquote:Op maandag 4 december 2006 19:51 schreef Black-Death het volgende:
dus anderhalf uur met een chinese zender aan de lijn hangen?
verdient wel goedquote:Op maandag 4 december 2006 19:51 schreef Black-Death het volgende:
dus anderhalf uur met een chinese zender aan de lijn hangen?
Hoe zit dat met reiskosten enzoquote:Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Is er nog een Jood die voor 75 euro per keer, voor een Chineze bookmaker dingen wil doen tijdens de match?
Je word gebeld voor de wedstrijd, je moet close roepen als er een gevaarlijke kans is en open als de kans weg is. Verder moet je ook Goal roepen enzo als er gescoord is
Is mij aangeboden maar ik ga het niet doen, ben veel te fanatiek met de wedstrijd bezig namelijk maar misschien wil iemand het wel
Ik krijg 80 euroquote:Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Is er nog een Jood die voor 75 euro per keer, voor een Chineze bookmaker dingen wil doen tijdens de match?
Je word gebeld voor de wedstrijd, je moet close roepen als er een gevaarlijke kans is en open als de kans weg is. Verder moet je ook Goal roepen enzo als er gescoord is
Is mij aangeboden maar ik ga het niet doen, ben veel te fanatiek met de wedstrijd bezig namelijk maar misschien wil iemand het wel
quote:Op maandag 4 december 2006 19:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze betalen niet je kaartje als je dat denkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |