En als je het helemaal verkeerd doet wordt je afgemaakt?quote:Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Is er nog een Jood die voor 75 euro per keer, voor een Chineze bookmaker dingen wil doen tijdens de match?
Je word gebeld voor de wedstrijd, je moet close roepen als er een gevaarlijke kans is en open als de kans weg is. Verder moet je ook Goal roepen enzo als er gescoord is
Is mij aangeboden maar ik ga het niet doen, ben veel te fanatiek met de wedstrijd bezig namelijk maar misschien wil iemand het wel
Ik doe het niet natuurlijk. Ik ben tijdens de wedstrijd meestal gedrogeerd. En mis nog wel eens iets. Beetje lullig als ik dalijk die Chinezen op mn dak krijg omdat ik iets verkeerd heb gezegdquote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, het ligt rond die prijs, maar jij doet het voor Oinkie toch?
Dit is via iets anders als die van hem![]()
Ja en je moet Goal roepen als 010 bijv scoort, dat gaat mij teverquote:Op maandag 4 december 2006 20:04 schreef jna het volgende:
Als het alleen Goal enzo zou zijn, dan zou ik het wel doen maar als je ook bij elke kans Open en Close moet gaan roepen...
Duzdatquote:Op maandag 4 december 2006 20:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En als je het helemaal verkeerd doet wordt je afgemaakt?
Met al dat bier? lijkt me niet slimquote:Op maandag 4 december 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Duzdat![]()
![]()
Voordat je het weet staat de maffia op je stoep![]()
Sethje wil het wel doen![]()
![]()
Dat zei ik hem al, en hij staat op 410 wat ook niet echt handig is natuurlijkquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
En dan Babi Panghang bestellen.
Ahhh...quote:Voor sommige jongens was het even slikken toen ze zich als Ajax-fan moesten melden bij PSV.
Wat quote je nu?quote:Op maandag 4 december 2006 20:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is geen babi panghang
[..]
Ahhh...
Die hadden wel Timmer op doel staan anders stond daar gewoon 3-9 ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 21:10 schreef WEST het volgende:
Zondag van AZ winnen, dat moet mogelijk zijn die kakkerlakjes wonnen tenslotte er ook van
Wij hebben Japie in de verdedigingquote:Op maandag 4 december 2006 21:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die hadden wel Timmer op doel staan anders stond daar gewoon 3-9 ofzo
Niet tegen Ajaxquote:Op maandag 4 december 2006 22:01 schreef manny het volgende:
Dat AZ gaat natuurlijk een keer een topwedstrijd winnen.... maak me al weer zorgen..
Hij is op stage hier volgens JD.quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat de zoon van Michael Laudrup in de belangstelling staat van Ajax.
quote:Now there is Mads Laudrup the son of Michael, he currently plays for Brondy IF where Michael is manager – and is currently captain for the Danish under-17 team.
The skilful Dane is being scouted by top European talent scouts, with Real Madrid hotly tipped to sign the youngster. “It’s possible Real will ask the youngster to come to Madrid, Laudrup is a legend of this club and it would be fantastic to have his son here,” said Francisco Caldado the clubs spokesman
Nee we willen weer een Laudrupquote:Op maandag 4 december 2006 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
willen jullie nu ook al een Mads
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat de zoon van Michael Laudrup in de belangstelling staat van Ajax.
Ik dacht dat hij bij Brondby speelde waar Michael trainer is.quote:Op maandag 4 december 2006 23:14 schreef Kang-He het volgende:
Van VI geplukt:
Zoon Michael Laudrup (17) op stage bij Ajax
4/12/2006 22:56
EXCLUSIEF- Ajax heeft deze week een van de grootste Deense talenten op proef. Mads Laudrup meldt zich in Amsterdam.
Mads Laudrup is de zeventienjarige zoon van de legendarische Deense international Michael Laudrup, die van 1997 tot 1998 in Amsterdam speelde.
De jeugdinternational wordt ook begeerd door Real Madrid. De middenvelder, die aanvoerder is van Denemarken onder 17, speelt voor FC Kopenhagen.
Johan had het erover dat dit het grootste talent van Europa was. Dat zou wel mooi zijn dan.quote:Op maandag 4 december 2006 23:14 schreef Kang-He het volgende:
Van VI geplukt:
Zoon Michael Laudrup (17) op stage bij Ajax
4/12/2006 22:56
EXCLUSIEF- Ajax heeft deze week een van de grootste Deense talenten op proef. Mads Laudrup meldt zich in Amsterdam.
Mads Laudrup is de zeventienjarige zoon van de legendarische Deense international Michael Laudrup, die van 1997 tot 1998 in Amsterdam speelde.
De jeugdinternational wordt ook begeerd door Real Madrid. De middenvelder, die aanvoerder is van Denemarken onder 17, speelt voor FC Kopenhagen.
De laatste jaren heeft Ajax al zoveel shit op proef gehad. Als hij echt zo goed is én uberhaupt voor ajax kiest...hopelijk hebben we een keer beet dan...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Johan had het erover dat dit het grootste talent van Europa was. Dat zou wel mooi zijn dan.
Hij heeft wel wat laten zien maar hij is om de dag geblesseerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
De laatste jaren heeft Ajax al zoveel shit op proef gehad. Als hij echt zo goed is én uberhaupt voor ajax kiest...hopelijk hebben we een keer beet dan...
Manucharyan allemaal leuk en aardig maar die heeft ook nog geen kut laten zien. En andere talenten die op proef zijn geweest?? Je hoort er bijna nooit iets van...
Meteen Kopenhagen terugpakken!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Johan had het erover dat dit het grootste talent van Europa was. Dat zou wel mooi zijn dan.
Z'n vader is denk ik slim genoeg om hem niet al op z'n 12'de naar het buitenland te laten gaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat het grootste talent van europa nog steeds bij FC Kopenhagen speelt lijkt me sterk.
Hij heeft 2 keer leuk op goal geschoten ja, maar is ie dan een "groot talent" op Europees niveau, ze halen hem immers van weg dus dan neem ik aan dat hij een heel grote verbetering is dan wat je hebt in je naaste omgeving?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat laten zien maar hij is om de dag geblesseerd.
Precies...pff als ie maar 80 % van zijn pa heeft is het al een held...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Z'n vader is denk ik slim genoeg om hem niet al op z'n 12'de naar het buitenland te laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |