Ow, niks bijzonders hoor. Schunnige voorstellen en zoquote:
Het is immers voor jou nog dinsdagochtend.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ow, niks bijzonders hoor. Schunnige voorstellen en zo
donequote:Op woensdag 6 december 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bleu, zou jij mij even kunnen mailen?
Ik heb wat vraagjes voor je
Ik wens je een fijne dag Ripquote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk begin van de dag![]()
2 defecte trams, paraplu vergeten, zeiknat aan komen op je werk. Heerlijk![]()
Feauteau?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Ripley het volgende:
quote:
Dat je zegt van dat je meisjes kopjes geven tegen je shirtje ?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:20 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik heb geen camera
De meisjes staan er wel parmant bij vandaag, dat wel
De verwarming doet het hier ook weer niet nl![]()
Ze hebben geen special effect hoor , Joene.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je zegt van dat je meisjes kopjes geven tegen je shirtje ?![]()
ik kan je ook gewoon vragen of er harde knoppen opzittenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hebben geen special effect hoor , Joene.
De dag dat ze kopjes gaan geven ga ik bij het circus
yeay! Ik ga bowlen met mijn werkquote:Op donderdag 7 december 2006 12:37 schreef Jerruh het volgende:
vanavond draaien!!!!!ik heb er zin in!!!
Mijne is ergerquote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Ripley het volgende:
Ik had de tegenwoordigheid van geest om droge sokken en schoenen mee te nemen gelukkigquote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mijne is erger
Stamvolle bus, 2e bus op nippertje gehaald in amstelveen, bus defect bij 2e halte amstelveen, overstappen in de stromende regen, zeiknat op mijn werk aankomen, zit nog steeds met natte voeten, en ben uit mijn broek gescheurt en ik moet nog tot 21.00 uur.
coolness..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:23 schreef Jerruh het volgende:
whehe, ik krijg net een mailtje van dancepanel dat ik twee kaarten krijg voor innercity!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |