En het is nog echt waar ookquote:
Sorry Arma.quote:Op maandag 4 december 2006 15:20 schreef Armageddon het volgende:
Deze moet dicht. die van mij ies veel leuker
Koel... Waar???quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Jerruh het volgende:
ik moet donderdag trouwens voor het eerst draaien!!.
Ik vind deze beterquote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
En Arma... jouw titel is ook wel heel gaaf
quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef n00cL30n het volgende:
Rip, zijn dat jouw echte wimpers, of zijn die press on?
(verkapte mooie- wimpers- post)
in De Rechter! eerste keer in een club, dus wordt wel ff scary, maar ik heb er gewoon erg veel zin in!!! lekker muziek maken! en kijken of we onze nieuwe productie er ook in kunnen doen!quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel... Waar???
En Arma... jouw titel is ook wel heel gaaf, de foto is trouwens ook mooi/liev!
Dan hierbij een compliment!quote:
Heel gaaf! Succes alvast!quote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in De Rechter! eerste keer in een club, dus wordt wel ff scary, maar ik heb er gewoon erg veel zin in!!! lekker muziek maken! en kijken of we onze nieuwe productie er ook in kunnen doen!.
we gaan m nog flink aanpassen, maar het eheft wel iets aanstekelijksquote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heel gaaf! Succes alvast!
Produktie is ook geworden zoals jullie/jij voor ogen had/hadden?
Ik ben benieuwd, jammer dat ik donderdag niet kan!quote:Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we gaan m nog flink aanpassen, maar het eheft wel iets aanstekelijks
Is het mogelijk dat je een tape/md/mp3 speler mee laat lopen?quote:Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we gaan m nog flink aanpassen, maar het eheft wel iets aanstekelijks
ik zal eens proberenquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je een tape/md/mp3 speler mee laat lopen?
Ben wel erg benieuwd namelijk!
Gaaf! Dan heb ik weer een leuke set, van een bekende, op mijn W810i.quote:
Je had me kunnen overbieden.quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Armageddon het volgende:
Je bent een vervelend kereltje. Eerst Chowi en nu weer een topic.
quote:
Hij valt best mee hoor, A. Alleen af en toe is het een klierquote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een vervelend kereltje. Eerst Chowi en nu weer een topic.
Mennnnn... Dan zou ik een tweede hypotheek moeten nemen...quote:Op maandag 4 december 2006 15:47 schreef Jerruh het volgende:
IK BIED 100000 EURO VOOR RIPLEY!
ow...crew...
Ik bied 2 cocktails voor Jerruhquote:Op maandag 4 december 2006 15:47 schreef Jerruh het volgende:
ow...crew...
En wat als ik iemand van restrict records voorbij laat komen?quote:
GAAF!quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga straks weer ALL IN
Poker Stars voor de 360 is binnen
Ripley is onbetaalbaar.quote:Op maandag 4 december 2006 15:47 schreef Jerruh het volgende:
ow...crew...
Dan leen ik hem met liefde even uit!quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En wat als ik iemand van restrict records voorbij laat komen?
No proBLAMMO.... Maareuh... kan wel eens wat kijken...quote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan leen ik hem met liefde even uit!![]()
Af en toe ben ik dus ook best lief. Maar een klier wordt ook vaak gezegd ja. Helemaal als ik gelijk heb, kennelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef Ripley het volgende:
Hij valt best mee hoor, A. Alleen af en toe is het een klier
Gelukkig heb je zelden gelijkquote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Af en toe ben ik dus ook best lief. Maar een klier wordt ook vaak gezegd ja. Helemaal als ik gelijk heb, kennelijk.
Whehehehehehehe!quote:
Hoe dat?quote:
Same here. Reed heel lui over de Fok!kerweg heen. Alles was druk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:26 schreef Joene het volgende:
Oh hoi , *gaap* lui.
Jups... Same here!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:21 schreef Joene het volgende:
Ik ken verdomme niet wakker worden.
Ben jij zo klein, of hangt die poster zo absurd hoog?quote:
LoLzquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben jij zo klein, of hangt die poster zo absurd hoog?
Oef... extra kalorietjes zijn altijd welkom!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:11 schreef Joene het volgende:
Zeau , gebakje op !
Even voor mijn verhaardag nog trakteren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oef... extra kalorietjes zijn altijd welkom!
Mocht je tijd hebben... Flonder staat open voor je!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Even voor mijn verhaardag nog trakteren.
Het is koud op het vlonder man !quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mocht je tijd hebben... Flonder staat open voor je!
ik zou een andere baan zoeken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Zo goeiesmorgens!
Ik heb het een partij druk mensen. Ik heb gewoon een takenlijst in outlook moeten aanleggen. Dat heb ik nog nooit van mijn leven gehad.
www.werkenbijhetrijk.nlquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben het ook sterk aan het overwegen.
Ja. Ik mis jequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Ik het het ook redelijk druk.
Mennn... Net voor niets een uur staan wachten dus...quote:
quote:
Succes, JKquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Nu ja, de beoordelingsgesprekken komen er weer aan natuurlijk. Moet even mijn beste beentje voor zetten.
.
(Mooie foto trouwens [14.gif]).
Alweer?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogge mensen
Zo weer eens even de tandarts checken
Ja, helaas wel. Ik ben nog steeds de gelukkige eigenaar van een noodvullingquote:
Sterkte dan maar weerquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Ik ben nog steeds de gelukkige eigenaar van een noodvulling
whehhee, aalsmear dijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennn... Net voor niets een uur staan wachten dus...
LOLquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hey Joene, nog gefeliciteerd rakker
Dat stond ook in je fotoboek, maar daar kijk je waarschijnlijk niet.
Jerruhquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef Jerruh het volgende:
mogguh :d
Vieslak.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:56 schreef Ripley het volgende:
Jerruh![]()
Ik was bijna vergeten dat het dinsdagmorgen si, tot ik de mister crew foto's van jogy tegenkwam
Neuh.. ben maar even binnengebleven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Staat nergens dat het niet magquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey, jij mag hier niet komen
Ow wacht, ikook niet
als jij mij uitlegt hoe ik mee moet doen (heb geen zin om het topic op te zoeken) doe ik mee...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jerruh![]()
Ik was bijna vergeten dat het dinsdagmorgen si, tot ik de mister crew foto's van jogy tegenkwam
Ik zal even secretaresse spelen:quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als jij mij uitlegt hoe ik mee moet doen (heb geen zin om het topic op te zoeken) doe ik mee....
Nou vooruit. Omdat het dinsdag is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe anders nog even zo'n zwart-wit inkijkfoto van je om het topic weer een beetje vlot te trekken, R.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |