quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik noem deze gewoon "beer".
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
of bedoelde je dat ik dat ijsbeertje ben?
![]()
We zijn tegelijk online, dus dat lijkt me stugquote:
Met meerdere browsers kan alles.quote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zijn tegelijk online, dus dat lijkt me stug
Dus JUIST plausibelquote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zijn tegelijk online, dus dat lijkt me stug
Ik heb maar 1 computer. Zeg hee, ik ben niet dat irritante ijsbeertjequote:Op maandag 4 december 2006 17:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met meerdere browsers kan alles.
Ja en? Gebruik je firefox? Op Windows? Dan heb je ook nog wel ergens IE zitten...quote:Op maandag 4 december 2006 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 computer. Zeg hee, ik ben niet dat irritante ijsbeertje![]()
1 computer, Internet Explorer, FireFox, Opera. Kan allemaalquote:Op maandag 4 december 2006 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 computer. Zeg hee, ik ben niet dat irritante ijsbeertje![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag gewoon een IP-ban aan voor wit-ijsbeertje. Dan zullen we nog wel eens zien wie er niet meer komt op dagen
firefoxquote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja en? Gebruik je firefox? Op Windows? Dan heb je ook nog wel ergens IE zitten...
wat ben je niet?quote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef Soempie het volgende:
Ik durf niks te zeggen![]()
IK BEN HET NIET!![]()
![]()
![]()
![]()
Jou. Vraag bold.quote:
goedzoquote:
ook die van mijquote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb deze vraag zelf eens gesteld. Misschien was het zelfs wel mijn allereerste vraag in de quiz
Nu wil je nog punten ook zeker.quote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Mark_V het volgende:
solveig (althans dat is een van de onderdelen van de peer gynt suite)
en milgram
Jij bent het hequote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb deze vraag zelf eens gesteld. Misschien was het zelfs wel mijn allereerste vraag in de quiz
o sorry wist ik nietquote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Soempie het volgende:
Mark_V +1 +1
Punten 481
Nembrio 2
Lienekien 2
Neleos 2
Daf 1
Jayhawk 1
Mark_V 3
Wooz 1
Die van Nem heb ik er ook gelijk bij gedaan
Lien +1 hij vroeg zich af of de nazi's niet gewoon gelijk hadden en een menselijke reactie vertoonden toen ze bij hun nurnbergtrials/eichmann trials dit zeiden....quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Befehl ist befehl, nazisme.
Ik dacht dat jij kunstgeschiedenis ofzo deed, nu ook al psychologie?quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Soempie het volgende:
Het experiment van Asch. Daar is hij op doorgegaan. En hij groeide op tijdens WOII.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |