Denk 't niet, zoveel weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 4 december 2006 15:20 schreef macondo het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af of ik Laurentius en Virgiel had gehoord zonder jouw bijdrage.. misschien Saskia
5 films met Frodo dan.... (waarbij LOTR als 1 telt)quote:Op maandag 4 december 2006 15:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou is Clint ook een erg bekende acteur. Als je nu 7 films met Gustav Fröhlich zou hebben gevraagd...
quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Lienekien het volgende:
Agatha Christie
quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
5 films met Frodo dan.... (waarbij LOTR als 1 telt)
Dat heb ik laatst nog gevraagdquote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een onmogelijke vraag, ik zie die gast nooit....quote:
Da's niet moeilijk.quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Leuk als die gast trouwtquote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet moeilijk.
Frodo's eerste tandje
Frodo's eerste stapjes
Frodo op 't potje
Frodo's verjaardag
en Frodo gaat logeren bij Opa en Oma.
Toch handig als je zoontje zo heet
Is jouw zoontje een hobbit?quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet moeilijk.
Frodo's eerste tandje
Frodo's eerste stapjes
Frodo op 't potje
Frodo's verjaardag
en Frodo gaat logeren bij Opa en Oma.
Toch handig als je zoontje zo heet
Nee.quote:Op maandag 4 december 2006 15:27 schreef SaskiaR het volgende:
Peter O'Toole?
Die herken ik echt wel hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een onmogelijke vraag, ik zie die gast nooit....
(jij maakte volgens mij toen ook de vraag vol)
@ iedereen, ik begrijp gewoon niet dat 4 mensen zonder problemen 5 films met Frodo kunnen opnoemen, maar niemand "check out the big brain on Brett" herkent
Ach, gewoon toeval hoor. Ik verwarde hem met spiderman (Tobey Maguire). Vervolgens een discussie en uiteindelijk maar opgezocht op imdb. Waarna bleek dat ik gewoon weer eens ongelijk had.quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een onmogelijke vraag, ik zie die gast nooit....
(jij maakte volgens mij toen ook de vraag vol)
@ iedereen, ik begrijp gewoon niet dat 4 mensen zonder problemen 5 films met Frodo kunnen opnoemen, maar niemand "check out the big brain on Brett" herkent
Hij is klein en heeft grote voeten. Staat nog geen haar op, maar dat komt nog wel zegt de dokter.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Sellers?
Zo vader zo zoonquote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij is klein en heeft grote voeten. Staat nog geen haar op, maar dat komt nog wel zegt de dokter.
Volgens mij een iets te dikke Fransman met een snor.quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Wie speelde in verfilmingen als Murder on the Orient Express de rol van Hercule Poirot?
Lienekien +inzichtvolquote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef Lienekien het volgende:
Er staat een vraag open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |