Ok dan...dan ga ik morgen gewoon vroeg boodschappen doenquote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze wat vroeger dichtgaan.
Liefde....quote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Inspiratie voor een vraag, graag.
Jij mag er ook wel eentje stellen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Jayhawk het volgende:
euh. kom Lien nog met een vraag?
Equity derivativesquote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Inspiratie voor een vraag, graag.
wordt er ook een wakker hierquote:Op maandag 4 december 2006 16:12 schreef Mark_V het volgende:
peter tosh dont look back
Jayhawk + 1quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Jayhawk het volgende:
Jefferson Airplane
3 keer is scheepsrechtquote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Zeg! Houden we dit!
Echt belangrijkquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef Mark_V het volgende:
WTF, ik dacht dattie vast nog wel een keer in een echt belangrijke film had gezeten, het was niet eens volledig serieus....
Ik ook, maar Lien vindt dit allemaal maar weinig iconische films....quote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt belangrijkIk vind The Big Lebowski een zeer belangrijke film.
![]()
Zie sig..quote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook, maar Lien vindt dit allemaal maar weinig iconische films....
Fuck it dude, let's go bowling!
Zie macondo z'n signaturequote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook, maar Lien vindt dit allemaal maar weinig iconische films....
Fuck it dude, let's go bowling!
Nee een hint uit: "ben je een echte dudofiel"quote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef Neleos het volgende:
Dit is een vraag uit de categorie "belachelijke wetten" of niet?
Het was inderdaad een nerts. Geen marmot dus, hoewel de dude hem wel zo noemdequote:Op maandag 4 december 2006 16:30 schreef WooZ het volgende:
nertsen?
Ohja, geweldige scene. In dat koffiehuis. Eigenlijk alleen maar geweldige scenes in die film.quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het was inderdaad een nerts. Geen marmot dus, hoewel de dude hem wel zo noemde
Walther: "And also note, that keeping an amphibious rodent within the city is against state law"
"well here i am enjoying my coffee"quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, geweldige scene. In dat koffiehuis. Eigenlijk alleen maar geweldige scenes in die film.
Er zijn weinig films die ik vaker heb gezien.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Neleos het volgende:
science fiction?
"I'm staying. I'm finishing my coffee, .... enjoying my coffee"quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"well here i am enjoying my coffee"
quote:
Pulp Fiction heb ik ook heel vaak gezien. Big Lebowksi nog meer. 8 keer gok ik. Geen 20 keerquote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"well here i am enjoying my coffee"
Ik zit denk ik op een keer of 20, op eenzame hoogte samen met pulp....
[..]
regels niet doorgelezen. Mijn excusesquote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
NOOIT editten...
heb je wel/niet gegoogled?quote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
regels niet doorgelezen. Mijn excuses![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
De vasco da gama brug in lissabon is toch niet rood?
jawelquote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
De vasco da gama brug in lissabon is toch niet rood?
Nja, beter dat je het gewoon toegeefdquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
sorry
daar komen de eerste minpunten
de 25equote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef macondo het volgende:
ponte de 21e april geloof ik
Dit is dus niet de Vasco da Gama, maar een andere brugquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
jawel hoor, of ik moet kleurenblind zijn
Soempquote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
NOOIT een wit ijsbeertje kietelen...
Minpunten bestaan hier niet. Ze kunnen hooguit worden teruggebracht tot 0quote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
sorry
daar komen de eerste minpunten
Ik kietel geen witte ijsbeertjesquote:
Ja stel jij er maar een als strafquote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Terreros85 het volgende:
nieuwe vraag?
quote:
Ik noem deze gewoon "beer".quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef Mark_V het volgende:
Wie de neuk is toch dat witte ijskonijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |