Ja doe maar volgende week, ik ben bekaf...quote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel gewoon dat iets staat te gebeuren en dat het snel kan gebeuren.
Ik heb vandaag 2 potten koffie gedronken en 12 blikken red bull om snel te kunnen gaan met alles.quote:Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja doe maar volgende week, ik ben bekaf...
Jij bent een kerel, en je vraagt aan andere kerels of je lieevvvvv bent?quote:Op maandag 4 december 2006 15:01 schreef RickoKun het volgende:
mijn moeder heeft een ford kaa, ben ik dan ook lieevvvvv?![]()
check mijn hendig toffe ochtend.quote:Op maandag 4 december 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe komt het dat jij enters invoert dan?
Ik voer een enter in door het automatisme van de enter. Enter invoegen is een automatisme geworden ondertussen. Op 10 jarige leeftijd heb ik leren typen blind. En sindsdien ben ik begonnen met de enter. Dan heb je na al die jaren zoveel enters ingevoerd dat je gewoon niet meer zonder de enter kunt leven. Enter wordt dan een onderdeel van je leven.
Als ik opsta 's morgens gaat de computer aan. Zelfs voordat ik het water kook van de waterkoker. Het eerste dat ik doe is de pc aanzetten. Daarna water koken en dan op firefox klikken.
Firefox nog. Misschien dat ik bij windows vista overstap op de explorer weer. Kijken wat het verschil is.
Windows vista even geprobeerd. Beviel goedLeek wel alsof ik een nieuwe monitor had.
Dus die ga ik meteen kopen als die op de markt komt.
* TheThirdMark checkt reet.quote:Op maandag 4 december 2006 19:51 schreef NordicBlue het volgende:
Krijg een groot stinkend rottend gezwel op je kont en ga deaud kut newby
ieuw, rugridders!!quote:Op maandag 4 december 2006 19:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
* TheThirdMark] checkt reet.[/me]
[me=TheThirdMark] vindt NordicBlue[/me]
[me=TheThirdMark knijpt.
zo weer een probleem kwijt.
Jij denkt bij een steenpuist op je reet metaan aan homo's?quote:
Zo te lezen heb je toen nog niet leren schrijven.quote:Op maandag 4 december 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe komt het dat jij enters invoert dan?
Ik voer een enter in door het automatisme van de enter. Enter invoegen is een automatisme geworden ondertussen. Op 10 jarige leeftijd heb ik leren typen blind. En sindsdien ben ik begonnen met de enter. Dan heb je na al die jaren zoveel enters ingevoerd dat je gewoon niet meer zonder de enter kunt leven. Enter wordt dan een onderdeel van je leven.
Als ik opsta 's morgens gaat de computer aan. Zelfs voordat ik het water kook van de waterkoker. Het eerste dat ik doe is de pc aanzetten. Daarna water koken en dan op firefox klikken.
Firefox nog. Misschien dat ik bij windows vista overstap op de explorer weer. Kijken wat het verschil is.
Windows vista even geprobeerd. Beviel goedLeek wel alsof ik een nieuwe monitor had.
Dus die ga ik meteen kopen als die op de markt komt.
XP nu nog, en straks meteen over op Vista.
Denk ook niet dat ik ooit zal afstappen op windows.
Ben vanaf windows 5.0 of wat dan ook met windows bezig. Weet niet meer welke versie de eerste was. Hoe kan ik dan ooit overstappen op wat anders?
En dan is windows stabiel hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |