abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44144639
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Ja , dat betekent ik wil niet dat je me nog belt, want dan hang ik op. En niet zeggen dat ik niet duidelijk ben geweest .
Ja,en daar gaan jullie vrouwen altijd de fout in.Sommige mannen zijn nog blinder dan Stevie Wonder en Andrea Bocelli bij elkaar.Wil je er echt vanaf dan zul je hem toch moeten vertellen dat je geen interesse in hem hebt.Probeert hij daarna een discussie aan te gaan dan kun je reageren met:"Ik heb geen interesse zeg ik toch." en dan pas ophangen.

Als hij het dan nog niet snapt (of wil snappen) ligt het i.i.g. niet aan jou.Dan ben je echt heel duidelijk geweest.

Durf je dat niet,dan kun je ook een vriend van je laten opnemen:"Met het huis van Lachebekje en [insert naam vriend]."

That'll do the trick.
pi_44144684
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Hij is geen aardige man en nogmaals het is iemand die heel sluw is, hij is niet voor niets directeur van een bedrijf. Deze man weet hoe hij mensen moet manupuleren.
Je hebt hem een enkele keer op een cursus gesproken, hebt daar je nummer gegeven en alles, maar je weet wel dat het geen aardige man is die jouw heel sluw erin probeert te luizen?
Echjt hij manipuleert je helemaal gek joh, rare mensen joh die terug bellen als er niet opgenomen wordt....

Je hoofd slaat wel een beetje erg op hol he?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44145233
Die man vroeg echter haar nummer onder het mom van netwerken. Dan moet hij nu niet opeens dates proberen te regelen, had hij zelf ook wat duidelijker kunnen zijn.

Blijft het niet slim van TS om nummer te geven, maar daar is ze nu zelf ook wel achter denk ik.
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 21:05:47 #104
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44145277
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt hem een enkele keer op een cursus gesproken, hebt daar je nummer gegeven en alles, maar je weet wel dat het geen aardige man is die jouw heel sluw erin probeert te luizen?
Echjt hij manipuleert je helemaal gek joh, rare mensen joh die terug bellen als er niet opgenomen wordt....

Je hoofd slaat wel een beetje erg op hol he?
Ja inderdaad. Madam gebruikt graag de smilie, en denkt dat ze heel wat is, maar dat valt vies tegen. Ik denk dat ik er niet ver naast zat met m'n mening dat ze gewoon even wil verkondigen dat ze heel jong is, al een eigen bedrijf heeft en oudere ( )mannen het hoofd op hol brengt.

Het is precies wat jij zegt Erodome. Er mee praten, gegevens uitwisselen, en daarna niet meer reageren, en ook zeker niet de telefoon opnemen. En als je dat wel doet, dan ook weer direct ophangen, want dat brengt de boodschap immers veel duidelijker over dan het gewoon even normaal zeggen en er klaar mee zijn. Nee nee, mevrouw is half aangerand als je dit topic mag geloven

Je bent een over het paard getilde muts TS, niet meer en niet minder.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44145704
Altijd leuk om reacties te vergelijken ( hetzelfde topic loopt ook op het Viva forum...) Topic (Kijk naar ik heb 'm m'n adres en telefoonnummer gegeven)
Never try to outstubborn a cat.
pi_44147609
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef jaoka het volgende:
Die man vroeg echter haar nummer onder het mom van netwerken. Dan moet hij nu niet opeens dates proberen te regelen, had hij zelf ook wat duidelijker kunnen zijn.
Dat bedoel ik dus. Wees gewoon eerlijk. Zeggen dat jewil netwerken terwijl je eigenlijk andere bedoelingen hebt, leidt alleen maar tot onduidelijkheid en verkeerde verwachtingen.
pi_44147999
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef grif het volgende:
Altijd leuk om reacties te vergelijken ( hetzelfde topic loopt ook op het Viva forum...) Topic (Kijk naar ik heb 'm m'n adres en telefoonnummer gegeven)
Haha, meteen duidelijk waarom dat forum 'meepraten' heet.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_44148004
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Wees gewoon eerlijk. Zeggen dat jewil netwerken terwijl je eigenlijk andere bedoelingen hebt, leidt alleen maar tot onduidelijkheid en verkeerde verwachtingen.
Misschien wil hij OOK wel netwerken, maar heeft hij zoiets van wie weet, stel je voor....

Je hebt toch ook dat artikel van hem gehad, het is niet dat hij niets op netwerk gebied heeft gedaan?

Maar zeg eens, waarom ben je zo afschuwelijk boos, wat is er je aangedaan dan, wat heeft hij gedaan dat zover over de schreef gaat dat je boos bent?
Omdat hij niet aan je verwachting voldeed, omdat hij de vraag stelt of je wat meer kennis wil maken met hem?

Nogmaals, realiseer jij je wel goed dat hij geen idee heeft hoe naar je dit vindt, dat hij dat op geen enkele manier kan weten?
Dat terugbellen als iemand niet opneemt helemaal niet zo raar is, dat het heel vervelend is dat jij naar die rinkelende telefoon zit te kijken en boos zit te zijn, maar dat hij dat niet kan ruiken?

Wat is er mis met gewoon de telefoon opnemen, of desnoods hem zelf te bellen en te zeggen dat je niet meer wil dat hij contact op te nemen?

Dat heeft toch niet met extra aandacht aan iemand geven te maken, je kapt het dan juist echt duidelijk af, gaat hij daarna door dan kan je desnoods aangifte doen of weet ik veel, maar daar ben je helemaal nog niet, je doet net alsof die man een halsmisdaad begaan heeft...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44153588
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:12 schreef lachebekje het volgende:
Ik heb besloten om de telefoon op te nemen, maaaaaaar daarna hang ik op. Geen " ik heb geen interesse", geen "ik wil geen contact meer', maar gewoon EXIT. Ik heb geen zin om met hem in discussie te gaan en vragen te beantwoorden.
Ronduit slap en onbeleefd. Je kunt hem toch gewoon zeggen dat je geen prijs stelt op contact. Mocht hij het daarna nog steeds niet begrijpen kun je alsnog overgaan op de ophang-methode
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:23:58 #110
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44156457
quote:

[..]

Eigelijk ben je gewoon een slap kutwijf
Je kan alles omdraaien wat je zelf post, stomme doos
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_44156885
quote:

[..]

Als je nou eens net zo assertief was naar hem toe zoals hier, dan had je het hem zeer duidelijk kunnen maken dat je er niet van gediend was. En alsteblieft, take your loss en laat je ego varen...
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:07:33 #112
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44157250
"Shit, ik ben naief geweest"

Sjezus, ik denk: dat wordt een lekker geil verhaal over een simpel mokkel dat verliefd is geworden op zes behaarde zweetmannen die haar naakte lichaam aan alle kanten hebben gelikt tot ze duizelig werd van de lange reeks orgasmes, om vervolgens te bekennen dat ze allezes homo zijn en haar genadeloos dumpen en de geheime video-opnamen op internet zetten waar al je collega's het kunnen zien. Kijk, dan zeg je: "Shit, ik ben naief geweest."

Maar nee hoor. Niks daarvan. In plaats van iets lekkers, een zoutloos papverhaal. Slotje graag!

[ Bericht 2% gewijzigd door Schnoepfchen op 05-12-2006 11:29:56 ]
pi_44157542
Nou je bent wel een echte "powerwoman", je ontwijkt gewoon de confrontatie. je snapt toch wel dat als je een eigen bedrijf runt je ook hard moet kunnen zijn? en al helemaal als je ooit personeel hebt.

mijn indruk van je is dat je eigenlijk over het algemeen heel naief bent.
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:27:55 #114
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_44157770
quote:

[..]

Hahahaha!! Wees gewoon eerlijk???
Wees het zelf dan ook en ZEG tegen hem dat je niets van hem wilt. Dit is echt te triest voor woorden, je probeert iedereen te ontwijken of af te zeiken die ook maar een beetje kritiek op jouw houding hebben en vervolgens grijp je elke kans aan om met statements te komen die je nog slapper en schijnheiliger doen overkomen!

Luister nou eens naar iedereen die hier post en zeg hem dat je niets van hem wilt!!

Damn!!
pi_44158095
quote:

[..]

Hij is geen aardige man en nogmaals het is iemand die heel sluw is, hij is niet voor niets directeur van een bedrijf. Deze man weet hoe hij mensen moet manupuleren.
Hij is een directeur (want eigen bedrijf ) en weet dus hoe je mensen moet manipuleren ?

En jij hebt een eigen bedrijf en bent dus eigenlijk ook directeur?....dat verklaard een hoop
  Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 11:53:08 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44158326
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Hij is een directeur (want eigen bedrijf ) en weet dus hoe je mensen moet manipuleren ?

En jij hebt een eigen bedrijf en bent dus eigenlijk ook directeur?....dat verklaard een hoop
Ja maar als je die link in dit topic volgt kom je uit bij de posts van powerwoman, en ik quote:
quote:
reageerde gisteren om 18:01
Dank voor jullie reactie,

Ik heb hier nog niet zo heel veel ervaring mee. Dat zal nog wat worden als ik voor mezelf begin.
[blaatverhaal]

Ze heeft die post gisteren geplaatst om 18:01. Ze was dus op die bijeenkomst om informatie in te winnen, net als het lijdend voorwerp in dit topic. Ze heeft dus nog geen eigen bedrijf, want ze zegt zelf "dat zal wat worden als ik voor mezelf begin".

Nou meid, ik zou er niet aan beginnen, want assertiviteit, correctheid, en beleefdheid zijn dingen die jou vreemd zijn. En dan zegt ze verderop ook nog dat het wel makkelijk is om een secretaresse te hebben voor dit soort zaken Mijn god wat een debiel wijf zeg.

Dus je blies hoog van de toren toen je dit topic opende, want je hebt nog helemaal geen eigen bedrijf, in ieder geval gisteren om 18:01 nog niet. Ik denk dat ik behoorlijk goed in de richting zat met mijn eerste post in dit topic.

Ik weet niet wat voor bijeenkomst dat was, maar ik krijg een 'Herbalife' gevoel bij dit verhaal. Das ook een 'eigen bedrijf' aan huis, maar stiekem is het een pyramide-constructie
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:19:01 #117
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44158936
Shit, ik ben naief geweest
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:57:48 #118
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44159916
even door lachebekjes post history kijkend leert dat ze niet zo goed kan omgaan met de wereld "buiten".

Ik denk dat haar cursus netwerken was voor onafhangkelijk advies bureau, maar de mannier waarop ze omgaat met bovengenoemd persoon kan ik het haar afraden om te doen hoor!

Ik bedoel, als je knap bent, zal je zeker in het advies wereldj e nog wel meer mannen tegenkomen!
als je bij elke man over de rooie gaat op het moment dat ie avances maakt.... anyway, blijf maar lekker voor die autoritaire klootzak werken, dan ben je iig lekker beschert tegen de boze enge buitenwereld...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_44168202
quote:

[..]

. Zeggen dat jewil netwerken terwijl je eigenlijk andere bedoelingen hebt, leidt alleen maar tot onduidelijkheid en verkeerde verwachtingen.
En dit is door een vrouw geschreven.
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:06:07 #120
107521 Furia
snoopy weer
pi_44169075
Ik denk dat de beste kerel best wel als viezerik betiteld mag worden als hij probeert dates te regelen met dames die zijn kleindochter kunnen zijn.

Mijn advies voor TS: je zegt dat je bedrijf aan huis hebt: neem gewoon op met de naam van je bedrijf en vraag concreet wat je ZAKELIJK voor hem kan doen. Dan nodig je hem ook niet in je privé-sfeer uit en laat je duidelijk merken dat hij op dit moment een bedrijf aan de lijn heeft, niet iemand om te daten. Heeft hij blijkbaar geen opdracht uit te besteden, dan kun je duidelijk maken dat je hem dan niet verder kunt helpen. Hij wilde immers je adres/telefoonnummer om te netwerken. In principe krijgt hij dan wat hij wil: een zakelijke behandeling

Trouwens, als hij dan op zondag belt kun je ook aangeven dat je gesloten bent
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:07:23 #121
107521 Furia
snoopy weer
pi_44169112
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dit is door een vrouw geschreven.
Je kunt veel van vrouwen zeggen, maar meestal hebben ZIJ subtiele gebaren nog eerder opgepikt dan dat de man ze uitgezonden heeft! Mannen zijn op dat gebied veel onbeschaamder en vragen gewoon om een botte behandeling!
pi_44173999
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Furia het volgende:

[..]

Je kunt veel van vrouwen zeggen, maar meestal hebben ZIJ subtiele gebaren nog eerder opgepikt dan dat de man ze uitgezonden heeft! Mannen zijn op dat gebied veel onbeschaamder en vragen gewoon om een botte behandeling!
ik doelde meer op het feit dat vrouwen nooit duidelijk zijn en zeggen wat ze bedoelen.En dat deze dame de man in kwestie hetzelfde verwijt.
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:49:07 #123
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44174288
Vrouwen zijn beter met input:
quote:
Furia:

Mannen beter met output:
quote:
RealZeus:
ik doelde meer op het feit dat vrouwen nooit duidelijk zijn en zeggen wat ze bedoelen.En dat deze dame de man in kwestie hetzelfde verwijt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Schnoepfchen op 05-12-2006 21:15:20 ]
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:54:40 #124
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44181101
quote:

[..]

Lachebekje heeft wel gelijk. Als directeur moet je kunnen manipuleren. Die kunde is niet per se slecht of goed. Het ligt er maar net aan hoe het wordt aangewend.

Het punt is echter: Nu Lachebekje zich hiervan bewust is, is ze ertegen beschermd. Zo krampachtig en moeilijk de man ontwijken is daarom onnodig. Zeg gewoon wat je wil: dat je wil weten wat hij eigenlijk van je moet, en dat je geen zin hebt in romances. En als ie begint met sweet talk, dat je dat in de gaten hebt en dat het meteen de laatste keer is. Klaar. Wegwezen. Doei.
pi_44183671
TS, ik denk dat er tussen alle 'zég gewoon wat je denkt'-reacties toch meerdere mensen moeten hebben gezeten die weten waar ze over praten. Waarom weiger je advies aan te nemen maar vraag je er wel om?

Wat als je nou de volgende keer dat hij belt zegt dat je geen interesse hebt en als hij dáárna nog een keer belt inderdaad de hoorn erop gooit? Dan heb je tenminste duidelijk gezegd wat je denkt, weet je zeker dat de boodschap is aangekomen en hoef je niet te twijfelen om de volgende keer de hoorn erop te gooien.

Je kan wel heel blij 'nee ik luister toch lekker niet naar wat jullie allemaal in koor roepen ' denken, maar dan verliest dit topic zo'n beetje z'n bestaansrecht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2006 03:13:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')