Ja,en daar gaan jullie vrouwen altijd de fout in.Sommige mannen zijn nog blinder dan Stevie Wonder en Andrea Bocelli bij elkaar.Wil je er echt vanaf dan zul je hem toch moeten vertellen dat je geen interesse in hem hebt.Probeert hij daarna een discussie aan te gaan dan kun je reageren met:"Ik heb geen interesse zeg ik toch." en dan pas ophangen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Ja, dat betekent ik wil niet dat je me nog belt, want dan hang ik op. En niet zeggen dat ik niet duidelijk ben geweest
.
Je hebt hem een enkele keer op een cursus gesproken, hebt daar je nummer gegeven en alles, maar je weet wel dat het geen aardige man is die jouw heel sluw erin probeert te luizen?quote:Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Hij is geen aardige man en nogmaals het is iemand die heel sluw is, hij is niet voor niets directeur van een bedrijf. Deze man weet hoe hij mensen moet manupuleren.
Ja inderdaad. Madam gebruikt graag dequote:Op maandag 4 december 2006 20:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt hem een enkele keer op een cursus gesproken, hebt daar je nummer gegeven en alles, maar je weet wel dat het geen aardige man is die jouw heel sluw erin probeert te luizen?
Echjt hij manipuleert je helemaal gek joh, rare mensen joh die terug bellen als er niet opgenomen wordt....
Je hoofd slaat wel een beetje erg op hol he?
Dat bedoel ik dus. Wees gewoon eerlijk. Zeggen dat jewil netwerken terwijl je eigenlijk andere bedoelingen hebt, leidt alleen maar tot onduidelijkheid en verkeerde verwachtingen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef jaoka het volgende:
Die man vroeg echter haar nummer onder het mom van netwerken. Dan moet hij nu niet opeens dates proberen te regelen, had hij zelf ook wat duidelijker kunnen zijn.
Haha, meteen duidelijk waarom dat forum 'meepraten' heet.quote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef grif het volgende:
Altijd leuk om reacties te vergelijken (hetzelfde topic loopt ook op het Viva forum...) Topic (Kijk naar ik heb 'm m'n adres en telefoonnummer gegeven)
Misschien wil hij OOK wel netwerken, maar heeft hij zoiets van wie weet, stel je voor....quote:Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Wees gewoon eerlijk. Zeggen dat jewil netwerken terwijl je eigenlijk andere bedoelingen hebt, leidt alleen maar tot onduidelijkheid en verkeerde verwachtingen.
Ronduit slap en onbeleefd. Je kunt hem toch gewoon zeggen dat je geen prijs stelt op contact. Mocht hij het daarna nog steeds niet begrijpen kun je alsnog overgaan op de ophang-methodequote:Op maandag 4 december 2006 18:12 schreef lachebekje het volgende:
Ik heb besloten om de telefoon op te nemen, maaaaaaar daarna hang ik op. Geen " ik heb geen interesse", geen "ik wil geen contact meer', maar gewoon EXIT. Ik heb geen zin om met hem in discussie te gaan en vragen te beantwoorden.
Eigelijk ben je gewoon een slap kutwijfquote:Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Wees gewoon eerlijk. Zeggen dat jewil netwerken terwijl je eigenlijk andere bedoelingen hebt, leidt alleen maar tot onduidelijkheid en verkeerde verwachtingen.
Als je nou eens net zo assertief was naar hem toe zoals hier, dan had je het hem zeer duidelijk kunnen maken dat je er niet van gediend was. En alsteblieft, take your loss en laat je ego varen...quote:Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Hahahaha!! Wees gewoon eerlijk???quote:Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Hij is een directeur (want eigen bedrijf ) en weet dus hoe je mensen moet manipuleren ?quote:Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Hij is geen aardige man en nogmaals het is iemand die heel sluw is, hij is niet voor niets directeur van een bedrijf. Deze man weet hoe hij mensen moet manupuleren.
Ja maar als je die link in dit topic volgt kom je uit bij de posts van powerwoman, en ik quote:quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Hij is een directeur (want eigen bedrijf ) en weet dus hoe je mensen moet manipuleren ?
En jij hebt een eigen bedrijf en bent dus eigenlijk ook directeur?....dat verklaard een hoop![]()
quote:reageerde gisteren om 18:01
Dank voor jullie reactie,
Ik heb hier nog niet zo heel veel ervaring mee. Dat zal nog wat worden als ik voor mezelf begin.
[blaatverhaal]
En dit is door een vrouw geschreven.quote:Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef lachebekje het volgende:
[..]
. Zeggen dat jewil netwerken terwijl je eigenlijk andere bedoelingen hebt, leidt alleen maar tot onduidelijkheid en verkeerde verwachtingen.
Je kunt veel van vrouwen zeggen, maar meestal hebben ZIJ subtiele gebaren nog eerder opgepikt dan dat de man ze uitgezonden heeft! Mannen zijn op dat gebied veel onbeschaamder en vragen gewoon om een botte behandeling!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dit is door een vrouw geschreven.![]()
ik doelde meer op het feit dat vrouwen nooit duidelijk zijn en zeggen wat ze bedoelen.En dat deze dame de man in kwestie hetzelfde verwijt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Furia het volgende:
[..]
Je kunt veel van vrouwen zeggen, maar meestal hebben ZIJ subtiele gebaren nog eerder opgepikt dan dat de man ze uitgezonden heeft! Mannen zijn op dat gebied veel onbeschaamder en vragen gewoon om een botte behandeling!
Mannen beter met output:quote:Furia:
Je kunt veel van vrouwen zeggen, maar meestal hebben ZIJ subtiele gebaren nog eerder opgepikt dan dat de man ze uitgezonden heeft! Mannen zijn op dat gebied veel onbeschaamder en vragen gewoon om een botte behandeling!
quote:RealZeus:
ik doelde meer op het feit dat vrouwen nooit duidelijk zijn en zeggen wat ze bedoelen.En dat deze dame de man in kwestie hetzelfde verwijt.
Lachebekje heeft wel gelijk. Als directeur moet je kunnen manipuleren. Die kunde is niet per se slecht of goed. Het ligt er maar net aan hoe het wordt aangewend.quote:Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef lachebekje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |