Hallo Fokkers,
Tijdens een cursus kwam er een wat oudere man (45+) naar mij toe die een gesprek met mij aanknoopte. Vervolgens kwam hij na de cursus weer naar me toe om te praten. Uit beleefdheid heb ik hem te woord gestaan, ook omdat ik er verder niets achter zocht. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb er niet meer bij stil gestaan.
Tot ik op een bijeenkomst deze man weer tegen kwam. Hij vroeg hoe het ging en liep mee naar de workshop waar ik mij voor had opgegeven. Hij zei dat hij ook interesse had in het onderwerp en dat hij graag contact wilde houden omdat hij aan het netwerken was. Hij gaf mij z'n telefoonnummer en adres en zei:' wil je ook even je telefoonnummer en adres opschrijven', dat heb ik ook aan de andere cursisten gevraagd (van de eerste ontmoeting). Ik ben dus zo stom geweest dat te geven, terwijl ik eigenlijk twijfelde of dat wel verstandig was.
Tijdens de workshop was hij constant persoonlijke vragen aan het stellen en maakte hij rare opmerkingen die seksueel getint waren. Ook vroeg hij na de workshop of ik iets met hem wilde gaan drinken. Ik ging daar niet op in en ben snel naar huis gegaan.
Een week later kreeg ik post van hem. Er zat een artikel bij en een brief met de vraag of ik het ook digitaal wilde hebben. Ik heb hier verder niet op gereageerd en alles weggegooid. Verder heb ik niets meer van hem gehoord, tot gisteravand, toen hij mij opbelde. Ik zag dat hij het was (nummerweergave) en heb niet opgenomen.
Ben ik de enige die dit raar vind? Ik vind deze man heel erg opdringerig en heb liever geen contact met hem. Help, hoe kom ik van hem af???