abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44128827
Hallo Fokkers,

Tijdens een cursus kwam er een wat oudere man (45+) naar mij toe die een gesprek met mij aanknoopte. Vervolgens kwam hij na de cursus weer naar me toe om te praten. Uit beleefdheid heb ik hem te woord gestaan, ook omdat ik er verder niets achter zocht. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb er niet meer bij stil gestaan.

Tot ik op een bijeenkomst deze man weer tegen kwam. Hij vroeg hoe het ging en liep mee naar de workshop waar ik mij voor had opgegeven. Hij zei dat hij ook interesse had in het onderwerp en dat hij graag contact wilde houden omdat hij aan het netwerken was. Hij gaf mij z'n telefoonnummer en adres en zei:' wil je ook even je telefoonnummer en adres opschrijven', dat heb ik ook aan de andere cursisten gevraagd (van de eerste ontmoeting). Ik ben dus zo stom geweest dat te geven, terwijl ik eigenlijk twijfelde of dat wel verstandig was.

Tijdens de workshop was hij constant persoonlijke vragen aan het stellen en maakte hij rare opmerkingen die seksueel getint waren. Ook vroeg hij na de workshop of ik iets met hem wilde gaan drinken. Ik ging daar niet op in en ben snel naar huis gegaan.

Een week later kreeg ik post van hem. Er zat een artikel bij en een brief met de vraag of ik het ook digitaal wilde hebben. Ik heb hier verder niet op gereageerd en alles weggegooid. Verder heb ik niets meer van hem gehoord, tot gisteravand, toen hij mij opbelde. Ik zag dat hij het was (nummerweergave) en heb niet opgenomen.

Ben ik de enige die dit raar vind? Ik vind deze man heel erg opdringerig en heb liever geen contact met hem. Help, hoe kom ik van hem af???
pi_44128871
Misschien door gewoon eens duidelijk te zijn voor de verandering en te zeggen: Flikker op?
pi_44128908
Als je weer naar de cursus gaat zou ik hem vriendelijk vragen je met rust te laten omdat je niet geintereseerd bent. Ook kun je naar de 'leraren' van de cursus gaan en dit melden.

Suc6 dr mee.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 4 december 2006 @ 12:59:23 #4
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44128910
Volgende keer als ie belt, wel opnemen en zeggen dat je geen interesse in zijn interesse hebt.
... is a mismatch forever
pi_44128929
Ik lees nergens dat je tegen hem hebt gezegd dat je geen behoefte aan contact met hem hebt?
Dat lijkt me allezins een voor de hand liggend begin.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 4 december 2006 @ 13:00:24 #6
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44128953
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Roquefort het volgende:
Ik lees nergens dat je tegen hem hebt gezegd dat je geen behoefte aan contact met hem hebt?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44128996
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Misschien door gewoon eens duidelijk te zijn voor de verandering en te zeggen: Flikker op?
dat dus
en niet naïef, gewoon stom
pi_44129003
quote:
Of iets beleefd zeggen dat je geen interesse hebt. Ook duidelijk genoeg, lijkt me. Als dat niet werkt kun je altijd nog zeggen dat ie op moet flikkeren of kun je altijd nog wild zwaaien met een hakbijl terwijl je krijst "IK BEN DE REÏNCARNATIE VAN JEFFREY DAHMER".
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_44129005
telefoon opnemen en zeggen: HEE OUWE VIEZERIK, SOEDEMIETER OP GOORLAP ANDERS TRIM IK JE FF IN ELKAAR!!

of iets dergelijks..
Signature
pi_44129102
Heb je geen vriend, die de telefoon op kan nemen ?
Dan ben je er zo vanaf, hoor.
pi_44129210
Zucht! Ik dacht dat het zakelijk was. Het kwartje viel pas, toen hij vroeg of ik iets met hem wilde gaan drinken. O ja, hij heeft mij ook uitgenodigd om bij hem langs te komen om te lunchen of zo. Jakkie

Ik heb hem pas twee keer gezien en in totaal een half uurtje gesproken. Ik ken die man dus eigenlijk niet eens, misschien is hij wel een engerd.
pi_44129254
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef lachebekje het volgende:
Zucht! Ik dacht dat het zakelijk was. Het kwartje viel pas, toen hij vroeg of ik iets met hem wilde gaan drinken. O ja, hij heeft mij ook uitgenodigd om bij hem langs te komen om te lunchen of zo. Jakkie

Ik heb hem pas twee keer gezien en in totaal een half uurtje gesproken. Ik ken die man dus eigenlijk niet eens, misschien is hij wel een engerd.
Waarschijnlijk wel als hij zo snel achter je aan gaat.
  maandag 4 december 2006 @ 13:10:28 #13
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44129285
Bedenk, voordat je "nee" zegt, kan die kerel een beetje lekker neuken? Heeft ie geld?
pi_44129300
als ie nog eens belt
"Ik heb het artikel ontvangen, bij nader inzien heb ik verder geen interesse"
─_(º.0)_/─
  Licht Ontvlambaar maandag 4 december 2006 @ 13:11:06 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44129305
45+... misschien iets voor RoosjeRoosje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44129368
Nou dat word dus duidelijk zijn.. en er niet omheen draaien
Je zegt gewoon luid en duidelijk NEEN!!

En dat je niet geintereseerd ben in wat dan ook..
Ik kan soms naief zijn..maar zo erg ook weer niet..
Met dat soort situatie's denk ik altijd wel 2x na..

Geeft dus nooit zomaar mijn nummer en zeker niet mijn adres..
Salsa Española
pi_44129425
quote:

In dat geval gewoon op de uitnodiging ingaan en een vent meenemen.
Die moet je dan voorstellen als zijnde je vriend.

Ik wil best wel met je meegaan, hoor, maar dan wil ik mezelf wel een rol aanmeten, waar de Tokkies nog normaal bij zullen zijn. En je moet het dan ook een beetje meespelen, net alsof je zelf ook zo bent.
  maandag 4 december 2006 @ 13:15:39 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_44129469
Ik moest me maar eens aansluiten bij de rest. Gewoon tegen hem zeggen dat je geen interesse hebt in een afspraakjes buiten de cursus. En dat je ook liever hebt dat hij je niet thuis belt of op andere wijze benadert.

Echt, het is niet eng om duidelijk te zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 4 december 2006 @ 13:18:47 #19
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_44129579
quote:
Zucht! Ik dacht dat het zakelijk was.
Hij wil er niet voor betalen, maar alleen gratis?
Someone you trust is one of us...
  maandag 4 december 2006 @ 13:23:21 #20
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44129729
Inderdaad gewoon duidelijk zeggen dat je geen behoefte hebt aan verder contact.
En anders kun je de keer dáarna misschien een vriend/broer/huisgenoot de telefoon laten opnemen.
[KNE]-Mod
pi_44129785
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:11 schreef Sjeen het volgende:
45+... misschien iets voor RoosjeRoosje
Goeie tip!
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 4 december 2006 @ 13:25:40 #22
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_44129793
Pff je schrijft erover alsof je een enorme stalker achter je aan hebt. Het lijkt me gewoon een vriendelijke oudere man die een keer wat wil gaan drinken. Wil je dat niet is het prima, maar stel je er niet zo over aan zeg
pi_44130052
quote:
haha erg toepasselijk ^^

edit: OT best domme actie
pi_44130236
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Roquefort het volgende:
Dit is echt zo'n wijvenprobleem.
pi_44130305
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Pff je schrijft erover alsof je een enorme stalker achter je aan hebt. Het lijkt me gewoon een vriendelijke oudere man die een keer wat wil gaan drinken. Wil je dat niet is het prima, maar stel je er niet zo over aan zeg
Mijn idee. Die kerel vind haar duidelijk (al dan niet seksueel) wel leuk. Niets mis mee toch? Dat is geen misdrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')