Vrouwen kunnen er toch een leuk zakcentje aan verdienenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:07 schreef pomtiedom het volgende:
Dat is ook niet het principe waar het spel voor is gebouwd. Maarja, pubers enzo..
Inderdaad, het is meer sociaal netwerken dan wat anders, juist het ontmoeten en babbelen met mensen van over de hele wereld in een gelijke omgeving is juist leuk. Daarnaast ontwikkelen veel mensen hun creativiteit.quote:Enfin, als je Second Life afdoet als 'virtueel neuken' mis je wel het doel ervan idd, das bijna net zo triest.
Idd,quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er toch een leuk zakcentje aan verdienenEr zijn zat mensen die grof betalen voor virtuele sex. Hoe idioot het ook klinkt
[..]
Inderdaad, het is meer sociaal netwerken dan wat anders, juist het ontmoeten en babbelen met mensen van over de hele wereld in een gelijke omgeving is juist leuk. Daarnaast ontwikkelen veel mensen hun creativiteit.
Ik kreeg hem gisteren van iemand op de meet, zitten 37 wapens in (een paar zijn schilden).quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:01 schreef Puzzelaar het volgende:
is dat een freebiepack?
Ah, dat was jij!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:14 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik kreeg hem gisteren van iemand op de meet, zitten 37 wapens in (een paar zijn schilden).
Zaken zoals Chainguns, automatics, heel veel lightsabers (weet niet hoe je die moet gebruiken).
Landmijnen, de cager en een RPG.
Jaja, ik ben Zeromark Vanbeeckquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:21 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ah, dat was jij!
Toen stond ik naast je.
Lets get ready to rumble?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik zou dat soort geintjes niet te veel doen , als je tenminste niet een paar sims verder terecht wilt komen omdat een eigenaar je van z'n land verwijderd.
Wapens mag je eigenlijk alleen in bepaalde aangegeven gebieden gebruiken. waar dus ook de "war games /hunter-seeker games" gespeeld worden. Dus niet openbaar. Dat zie je op heel veel borden staan. Veel bewoners zijn ook gewapend om onwenselijke bezoekers op hun terrein na een waarschuwing hard handig een paar Sims ( vierkante blokken op de kaart) weg te schieten
Wist ik al.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik zou dat soort geintjes niet te veel doen , als je tenminste niet een paar sims verder terecht wilt komen omdat een eigenaar je van z'n land verwijderd.
Wapens mag je eigenlijk alleen in bepaalde aangegeven gebieden gebruiken. waar dus ook de "war games /hunter-seeker games" gespeeld worden. Dus niet openbaar. Dat zie je op heel veel borden staan. Veel bewoners zijn ook gewapend om onwenselijke bezoekers op hun terrein na een waarschuwing hard handig een paar Sims ( vierkante blokken op de kaart) weg te schieten
Natuurlijk kan dat , je kan het zelfs helemaal scripten met voor ingame artikelen vendormachines , of voor bestellingen IRL via internet een script dat bijvoorbeel een code meegeeft dat aangeeft dat het een vi SL in de winkel gekocht iets is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:50 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Voornaamste vraag om te beginnen is kan ik een winkelpand kopen en daar een logo aan ophangen?
Thanks, ik heb al aardig wat ontdekt, ik heb ook een fok shirt gekregenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:18 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
De Fok! groep zal je me plezier rondleiden.
Komende vrijdag is er overigens weer een meet, je bent dan zowiezo welkom.
Ga voor de grap eens bij Xcite kijkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks, ik heb al aardig wat ontdekt, ik heb ook een fok shirt gekregen. De dingen die ik al gedaan heb?
Gedanst in een Jazzclub met een dame. Gedanst in een techno/trance club. Ik heb geprobeerd te zoenen en knuffelen (maar daar had ik niet de goede programma's voor).
En het laatste was het grappigste, ik werd meegenomen door een leuk dame om seks te hebben, en toen we allebei naakt waren, bleek dat ik een essentieel onderdeel miste. (wist ik veel dat ik die apart moest halen ergens) Maar das nu ook gelukt
![]()
Referer mij maar, Hans Grierquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:02 schreef azaroth het volgende:
ik ga SL ook ff proberen, is het nog nuttig om een promo/refer code op te geven bij het registreren?
De meeste hier hebben een gratis account. Je moet gewoon weten waar je heen gaat. In principe is een winkel enof je eigen stukje land wel een leuke extrahandige moneymaker maar niet echt nodig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is idt een beetje leuk als je voor een free account gaat of kan je dan echt niks?
Ik maak dan een landmarkje aan, of kan het ook op een andere manier?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, je kan wel een plek bookmarken, en dan later de bookmark selecteren en dan daarheen teleporteren.
Hier komen aardig wat Fokkers:quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef RickoKun het volgende:
Mijn naam is:
RIKOKO YOSUKE
is dr niet ergens een fok! land ofzo?
quote:Lokatie : BASIN Club, Eriu.
wanneer SL open is en je bent ingelogd: copy paste de volgende URL in je browser
secondlife://71/35/35/
Dan opent de Map in SL met de locatie en kun je zo teleporteren
Items staan gesaved op een server van LL ... de SL-asset-servers.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:53 schreef Sanne het volgende:
Ik moet het toch maar op de laptop installeren, hij loopt op mijn oude desktop veel te vaak vast.
Waar zet ie alle downloads? Ik wil niet nu al mijn Fokshirts kwijt raken.
Ja sorry, ik bedoelde landmarkquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ik maak dan een landmarkje aan, of kan het ook op een andere manier?
Die 433 MB? Alleen de SL applicatie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
voor de applicatie of aan totaal geheugen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |