De Amsterdamse Seksisten Verenigingquote:
Dat kan heel goed zonder ASV.quote:Op maandag 4 december 2006 14:22 schreef Mark_V het volgende:
Noem twee leden van de ASV waar alleen mannen lid mogen worden
@ Lien, vraag borduurt door op de vorige, de meesten van jullie studeren toch wel/hebben gestudeerd neem ik aan
Ja, lekker bashen!quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
Oh we gaan weer studentenverenigingbashen?
De ASV, of wel algemene sentatenvergadering, is de overkoepelende organisatie van alle officiele corpora in Nederland....
Ik mag helemaal geen auto rijden. Met mijn fiets zal ik niet zo hard gaan hoorquote:Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet sneller rijden dan die domme bordjes aangeven... Je wil echt de kas voor het kerstdiner van Ome Koos niet spekken.
SaskiaR +2quote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef SaskiaR het volgende:
Studentenweerbaarheden.
Al jaeren.quote:Op maandag 4 december 2006 14:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
SaskiaR +2
Waar lid/lid geweest? Of gewoon veel algemene kennis?
Ik ben zelf al jaaaaren lid van KSV Sanctus Virgilius, kom er niet vaak meer, ook omdat ik tegenwoordig in een andere stad studeer...
Aha... een zusjequote:Op maandag 4 december 2006 14:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben zelf al jaaaaren lid van KSV Sanctus Virgilius, kom er niet vaak meer, ook omdat ik tegenwoordig in een andere stad studeer...
Klopt.quote:Op maandag 4 december 2006 14:53 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar 1 (lijkt wel punt uit vorig topic, opeens stond hij er terwijl er geen goede vraag is beantwoord...)
Ze kloppen, waarbij Nereus geen lid is van de Koninklijke Nederlandsche Studenten Roeibondquote:Op maandag 4 december 2006 14:55 schreef macondo het volgende:
Aegir, Laga, Nereus, SKadi
Mooi bruggetje gemaakt voor Lienekienquote:Op maandag 4 december 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Soldaat van Oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |