De grap ontgaat me.quote:Op maandag 4 december 2006 12:27 schreef Jayhawk het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0151804/quotes
met ctrl F zoeken naar case
Foto kwam er niet goed uit, maar toch goed.quote:Op maandag 4 december 2006 12:41 schreef Etcetera het volgende:
the river wild?
Ja, wij zagen 'm wel, hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 12:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Foto kwam er niet goed uit, maar toch goed.
Etcetera +2
de echt zware shitquote:Op maandag 4 december 2006 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Wat betekent de gevaren subklasse 1.1 bij vuurwerk?
het is nogal plastisch uitgedruktquote:
Jayhawk +2quote:Subklasse 1.1: Gevaar voor massa-explosie (bijv. titaniumsalute-mortierbommen).
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik kom altijd terug als ik een vraag heb open staan.quote:Op maandag 4 december 2006 12:36 schreef macondo het volgende:
Batman returns, maar Belsen niet.
Meneer Marvel?quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik kom altijd terug als ik een vraag heb open staan.
Enfin de beste man, die ik zoek is ondertussen ook bekend van een door hem ontwikkelde stripreeks, die ook zijn naam draagt.'s
. Van deze film is vorig jaar ook een film uitgekomen, die geheel gestyleerd is naar de strip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |