Nouja is op zich een rot klus, maar je blijft wel bezig.quote:Op maandag 4 december 2006 14:58 schreef Goover het volgende:
Pffff zoals al eerder gezecht hier:
*Opdrachtgevers die als het bijna af is 1 dingetje anders willen*![]()
Nu moet ik 80 onderdelen in een schema vervangen, 80 keer:
*klik*
*del*
en dan 80 keer
*crtl-v*
*sleep*
Ik wil RSI, ole ole!![]()
Is uit verveling voor de helft op :p hij smaakt nog redelijk moet ik zeggen =] de rest is dus af te halenquote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Goover het volgende:
Waar blijft mijn hazelnoten chocoladeletter dan?
met eenquote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Zosk het volgende:
koffie!
quote:
Die trein heeft wel haast! NL heeft helemaal geen HSL/Betuwelijn nodig.. Gewoon bestaande sporen flink misbruiken!quote:
WOOW... die ging hard.. bijna splash!quote:Op maandag 4 december 2006 16:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Die trein heeft wel haast! NL heeft helemaal geen HSL/Betuwelijn nodig.. Gewoon bestaande sporen flink misbruiken!
neuh, dat mag in principe nog wel.. anyway =] ik ben ook vrij, tot morgen!quote:Op maandag 4 december 2006 16:12 schreef Goover het volgende:
Wij denken dat je naar huis gestuurd bent omdat je zit te msnen
Zijn onze 6 vestigingen,quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:05 schreef blue-102 het volgende:
Doe je heel netjeshad meer verwacht van twente
Vandaag weer wat pogen te doen we gaan er tegenaan!!
Ja leuk:quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:03 schreef Sitethief het volgende:
http://picserver.student.utwente.nl/v/RW676V8LR3S7
Directeur Commerciele Zaken ook weer blij,.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:22 schreef Mathijz het volgende:
Ochtendje arbeiten, vanmiddag gelukkig vrij.
jullie zijn gewoon niet zoet geweest..quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb nog geen Sinterklaas gezien..Vrijdag sloeg ie ons ook al over
He jammer, ik had wel graag een enkeltje Spanje gehad hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon niet zoet geweest..
2 noten? *ziet 2 kruidnootjes*quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:04 schreef blue-102 het volgende:
...2 noten...
hmm.. ja maar daar maak je helemaal geen kans op als je niet zoet bent. Je bent dus ook niet "niet zoet" genoeg geweest blijkbaar om opgezocht te wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
He jammer, ik had wel graag een enkeltje Spanje gehad hoor
hij gaat morgen al weer naar spanje... Dat kan dus helemaal niet!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef NrSiX het volgende:
wanneer viert iedereen hier sinterklaas dan? wij zaterdag pas.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij gaat morgen al weer naar spanje... Dat kan dus helemaal niet!!![]()
Zeer politiek verantwoord. moet nu ook met de hele regenboog crisisquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
Heb trouwens een blik gekregen en er zit in 2 chocolade sinterklaasjes 2 marsepeinen dingen en nog iets van chocolade. Het geld wat voor dit blik is betaald gaat naar het goede doel. heel leuk
nou die pieten die door de regenboog zijn gekleurd worden vanzelf weer zwart hoorde ik laatst. Dus van een echte crisis kan je niet spreken denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Zeer politiek verantwoord. moet nu ook met de hele regenboog crisis
Helaas, als ze maar van de jode koeken en blank vla afblijvenquote:
trek de stekker eruitquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef T1andonly het volgende:
Ik wordt gek van de telefoon die maar blijft rinkelen in het kantoor naast mij.
Het is bij de financiele afdeling. Die zullen wel niet blij zijn als ze niet meer de beschikking hebben tot hun telefonie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
trek de stekker eruit, of leg de hoorn er naast
idd! ze hadden negerzoen ook nooit mogen veranderen, voor mij blijft het een negerzoenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas, als ze maar van de jode koeken en blank vla afblijven
dan valt er genoeg te controlerenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:10 schreef DarkShine het volgende:
Moet vandaag toezicht houden in het OLC op de leerlingen van deze school
NetOpquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dan valt er genoeg te controlerenremote desktop 2 win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |