abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44124881
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Uit mijn moeder. (wat een walgelijke gedachte eigenlijk )
Hmm okee bedankt voor de visual. Wat is je lievelings eten?
pi_44124970
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef T1andonly het volgende:
Wat hebben jullie deze week allemaal op het programma staan qua stage?
(Onder)betaald een stoel warm houden, kerstpakket meenemen (nu al..) , wachten op mijn nieuwe Dell pc, stageverslag schrijven (dan is dat ieder geval af) en vrijdag intervisie op school
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44124984
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee hoor, dat kun je zien aan het topic nummer .
Die van jou eindigt op 8 en deze op 7 Dus deze was eerder.

En ik zie in de OP geen regeltje dat de laatste poster een nieuw topic moet openen.
Dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Oh heel simpel eigenlijk
Maar ja.. Nu is mijn droom dat ik heel graag topic nummer 15 wilde openen wel voor mijn ogen verpest

pi_44124998
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Uit mijn moeder. (wat een walgelijke gedachte eigenlijk )
Welkom op FOK!
pi_44125003
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:08 schreef tonks het volgende:

[..]

Hmm okee bedankt voor de visual. Wat is je lievelings eten?
dat is een onmogelijke keuze... ik hou vooral van lekker eten.
pi_44125008
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:14 schreef nicomart het volgende:

[..]

Oh heel simpel eigenlijk
Maar ja.. Nu is mijn droom dat ik heel graag topic nummer 15 wilde openen wel voor mijn ogen verpest

Wat een saaie dromen heb je .
pi_44125013
is dat niet redelijk logisch?
Welkom op FOK!
pi_44125014
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:15 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

dat is een onmogelijke keuze... ik hou vooral van lekker eten.
Hmm toevallig, ik hou vooral van vies eten
pi_44125032
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat een saaie dromen heb je .
hey! een mens heeft gemiddeld 3 dromen per nacht, dat zijn 21 dromen per week. Vind je het gek dat er een paar saaie dromen tussen zitten. Ze kunnen niet allemaal over jou gaan
pi_44125038
Ik ga deze week mijn tussentijdse stage-beoordeling eens opsturen en een goed begin aan mijn stageverslag maken.

Daarnaast moet ik nog een aantal dingen opzetten voor de nieuwsbrief van December en ben van plan om "iets" te doen voor onze klanten. (soort van klein kerstpakket).

en verderrest wil ik vooral slapen en relaxt mijn tijd hier uit kunnen zitten.
pi_44125100
'Limburg lagelonenland van Nederland'

Limburg is het lagelonenland van Nederland geworden, zegt vakbond FNV Bondgenoten. Volgens de vakbond laten Limburgse werkgevers het afweten als het gaat om sociale voorzieningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en salarissen.

!

pi_44125119
LunaticLaura kan toch uit de OP? ze is immers klaar met haar stage.

Volgende week heb ik hier helemaal geen zak meer te doen behlave mijn e-mail opruimen en cookies verwijderen , dus dan neem ik lekker een boek mee en ga in de luie stoel zitten lezen/slapen
pi_44125128
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:21 schreef T1andonly het volgende:
'Limburg lagelonenland van Nederland'

Limburg is het lagelonenland van Nederland geworden, zegt vakbond FNV Bondgenoten. Volgens de vakbond laten Limburgse werkgevers het afweten als het gaat om sociale voorzieningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en salarissen.

!

Limburg is helemaal geen land man
pi_44125143
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:22 schreef Rianne84 het volgende:
LunaticLaura kan toch uit de OP? ze is immers klaar met haar stage.

Volgende week heb ik hier helemaal geen zak meer te doen behlave mijn e-mail opruimen en cookies verwijderen , dus dan neem ik lekker een boek mee en ga in de luie stoel zitten lezen/slapen
Ze hoort er nog wel bij! , We kunnen ten slotte wel een lijstje maken met wie er al klaar is met stage
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44125152
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:23 schreef SvenM het volgende:

[..]

Ze hoort er nog wel bij! , We kunnen ten slotte wel een lijstje maken met wie er al klaar is met stage
ja doe maar, kan ik volgende week vrijdag er ook in
pi_44125207
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:24 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

ja doe maar, kan ik volgende week vrijdag er ook in
ik kruip er over 27 daagjes ook bij dan
pi_44125220
Ik over 1,5 maand ook
pi_44125246
ik weet nog steeds niet wat ik mijn begeleiders als afscheidscadeau moet geven
pi_44125254
Ik ben over een dikke maand ook klaar en dan behoort stage eventjes tot het verleden.
Dan kan ik weer lessen "skippen" als ik daar zin in heb.
pi_44125262
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
Ik over 1,5 maand ook
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44125263
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:28 schreef Rianne84 het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik mijn begeleiders als afscheidscadeau moet geven
Ik ook niet wilde hem een boek geven over Cold Reading, maar hij heeft laatst zelf een boek aangeschaft daarover.
pi_44125276
Ja idd.. maar ik heb projecten dan, extern dus dan moet je wel aanwezig zijn
pi_44125280
Hooiiii!!
Wat gaan die topics snel zeg!

Lekker begin van de dag gehad... sinds de zomer is het 1e naar het 2e verplaatst, omdat er nog geen docent Frans is... Zij begint pas op 14dec..
Nu had mevrouw vandaag wel besloten om te komen... en mijn klas dus in te pikken..
Kom ik het 2e uur op school, heeft mijn klas het 1e uur gewacht en hebben ze t 2e Frans..
En ik heb mooi pech

Beetje jammer dat dit niet duidelijk ik doorgegeven!
I ♥ PB
pi_44125325
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef T1andonly het volgende:
Wat hebben jullie deze week allemaal op het programma staan qua stage?
Het is deze week de bedoeling dat ik voor woensdag in de layout de FPGA en Multiplexers aan elkaar hang door middel van een databus. Hierbij moet ook de hele Altera Cyclone II FPGA nog aangesloten worden. Trefwoorden voor deze week zijn: DxDesigner, Lijntjes trekken, Quarts en Jtag. Ook moetten de Schmitt-trigger berekeningen nog getest worden om de signalen van de microvibratieschakelaars een beetje netjes te maken. Ondertussen werken de Libary's van DxDesigner maar half omdat een of andere halvezool ze met exclusive rechten opend, hierdoor kan niemand er meer bij.

Daarna moet het hele zooitje nog door de refdes heen, wat altijd erg leuk is.

Als dat allemaal gelukt is kan ik weer verder met het ontwerpen van de schakeling die op de FPGA moet komen. Dit gebeurd uiteraard in VHDL met Quartus II. Een mooie statemachine heb ik al, nu de uitgangssignalen nog een beetje aanpassen. Voordeel is dat mijn begeleider geen VHDL kent, dus ik kan lekker ranzig aan de slag paar mooie laches er in .

Ook moet het protocol waarmee we de data over de 16bit breede tri-state databus gaan versturen nog verzonnen worden.

Voor de mensen die nog snappen waar het over gaat:

Voor de mensen die er niets van snappen, welkom in de wondere wereld van de elektrotechniek! En nu wegwezen voordat je wat verkloot!

Waarom heeft FOK! heen mooie 'nerdy' smile?
pi_44125346
Wil je hier oprotten met die kut taal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')