Hmm okee bedankt voor de visual. Wat is je lievelings eten?quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uit mijn moeder. (wat een walgelijke gedachte eigenlijk)
(Onder)betaald een stoel warm houden, kerstpakket meenemen (nu al..) , wachten op mijn nieuwe Dell pc, stageverslag schrijven (dan is dat ieder geval af) en vrijdag intervisie op schoolquote:Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef T1andonly het volgende:
Wat hebben jullie deze week allemaal op het programma staan qua stage?
Oh heel simpel eigenlijkquote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kun je zien aan het topic nummer.
Die van jou eindigt op 8 en deze op 7Dus deze was eerder.
En ik zie in de OP geen regeltje dat de laatste poster een nieuw topic moet openen.
Dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uit mijn moeder. (wat een walgelijke gedachte eigenlijk)
dat is een onmogelijke keuze... ik hou vooral van lekker eten.quote:Op maandag 4 december 2006 10:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm okee bedankt voor de visual. Wat is je lievelings eten?
Wat een saaie dromen heb jequote:Op maandag 4 december 2006 10:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh heel simpel eigenlijk
Maar ja.. Nu is mijn droom dat ik heel graag topic nummer 15 wilde openen wel voor mijn ogen verpest![]()
![]()
Hmm toevallig, ik hou vooral van vies etenquote:Op maandag 4 december 2006 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is een onmogelijke keuze... ik hou vooral van lekker eten.
hey! een mens heeft gemiddeld 3 dromen per nacht, dat zijn 21 dromen per week. Vind je het gek dat er een paar saaie dromen tussen zitten. Ze kunnen niet allemaal over jou gaanquote:
Limburg is helemaal geen land manquote:Op maandag 4 december 2006 10:21 schreef T1andonly het volgende:
'Limburg lagelonenland van Nederland'
Limburg is het lagelonenland van Nederland geworden, zegt vakbond FNV Bondgenoten. Volgens de vakbond laten Limburgse werkgevers het afweten als het gaat om sociale voorzieningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en salarissen.!
Ze hoort er nog wel bij!quote:Op maandag 4 december 2006 10:22 schreef Rianne84 het volgende:
LunaticLaura kan toch uit de OP? ze is immers klaar met haar stage.
Volgende week heb ik hier helemaal geen zak meer te doen behlave mijn e-mail opruimen en cookies verwijderen, dus dan neem ik lekker een boek mee en ga in de luie stoel zitten lezen/slapen
ja doe maar, kan ik volgende week vrijdag er ook inquote:Op maandag 4 december 2006 10:23 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ze hoort er nog wel bij!, We kunnen ten slotte wel een lijstje maken met wie er al klaar is met stage
ik kruip er over 27 daagjes ook bij danquote:Op maandag 4 december 2006 10:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja doe maar, kan ik volgende week vrijdag er ook in![]()
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 4 december 2006 10:28 schreef Rianne84 het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik mijn begeleiders als afscheidscadeau moet geven
Het is deze week de bedoeling dat ik voor woensdag in de layout de FPGA en Multiplexers aan elkaar hang door middel van een databus. Hierbij moet ook de hele Altera Cyclone II FPGA nog aangesloten worden. Trefwoorden voor deze week zijn: DxDesigner, Lijntjes trekken, Quarts en Jtag. Ook moetten de Schmitt-trigger berekeningen nog getest worden om de signalen van de microvibratieschakelaars een beetje netjes te maken. Ondertussen werken de Libary's van DxDesigner maar half omdat een of andere halvezool ze met exclusive rechten opend, hierdoor kan niemand er meer bij.quote:Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef T1andonly het volgende:
Wat hebben jullie deze week allemaal op het programma staan qua stage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |