quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij gaat morgen al weer naar spanje... Dat kan dus helemaal niet!!![]()
Zeer politiek verantwoord. moet nu ook met de hele regenboog crisisquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
Heb trouwens een blik gekregen en er zit in 2 chocolade sinterklaasjes 2 marsepeinen dingen en nog iets van chocolade. Het geld wat voor dit blik is betaald gaat naar het goede doel. heel leuk
nou die pieten die door de regenboog zijn gekleurd worden vanzelf weer zwart hoorde ik laatst. Dus van een echte crisis kan je niet spreken denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Zeer politiek verantwoord. moet nu ook met de hele regenboog crisis
Helaas, als ze maar van de jode koeken en blank vla afblijvenquote:
trek de stekker eruitquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef T1andonly het volgende:
Ik wordt gek van de telefoon die maar blijft rinkelen in het kantoor naast mij.
Het is bij de financiele afdeling. Die zullen wel niet blij zijn als ze niet meer de beschikking hebben tot hun telefonie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
trek de stekker eruit, of leg de hoorn er naast
idd! ze hadden negerzoen ook nooit mogen veranderen, voor mij blijft het een negerzoenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas, als ze maar van de jode koeken en blank vla afblijven
dan valt er genoeg te controlerenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:10 schreef DarkShine het volgende:
Moet vandaag toezicht houden in het OLC op de leerlingen van deze school
NetOpquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dan valt er genoeg te controlerenremote desktop 2 win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |