Waar is daar het archief van dan?quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de berichten aan de linkerzijde en niet nieuwnieuws.
Ook van de linkerzijde, maar omdat het nog recent is hoef je het archief niet in te duiken...quote:
Inderdaad, ik zie het. Daar zie je de link naar Stand.nl aan en dat trekt altijd als een tierelier, als GS er melding van maakt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook van de linkerzijde, maar omdat het nog recent is hoef je het archief niet in te duiken...
haha ik zie het nu pasquote:Op maandag 4 december 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ook zo klein dus niet
Maar leuk dat de uitslag van Stand.nl ineens als kader dient
Ok, maar is iets anders dan een oproep om te stemmen, laat staan om "oneens" te stemmen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, ik zie het. Daar zie je de link naar Stand.nl aan en dat trekt altijd als een tierelier, als GS er melding van maakt.
Dat is waar, het is wel iets anders maar het effect is hetzelfde, ongetwijfeld een stuk groter zelfs. En je kunt zelf wel raden wat het gros van de GS-lezer zal stemmen. We hebben ook wel wat ervaring met GS natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 20:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok, maar is iets anders dan een oproep om te stemmen, laat staan om "oneens" te stemmen.
Ook voordat GeenStijl melding maakte was er geen sprake van een "breed maatschappelijk draagvlak", wat ik diverse politici wel keer op keer hoor beweren.quote:Op maandag 4 december 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
Dat is waar, het is wel iets anders maar het effect is hetzelfde, ongetwijfeld een stuk groter zelfs. En je kunt zelf wel raden wat het gros van de GS-lezer zal stemmen. We hebben ook wel wat ervaring met GS natuurlijk.
Toch wel hoor, zal het eens voor je opzoeken morgen wat andere stellingen over het generaal pardon deden. De meeste onderzoeken wijzen op een vrij groot draagvlak.quote:Op maandag 4 december 2006 21:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook voordat GeenStijl melding maakte was er geen sprake van een "breed maatschappelijk draagvlak", wat ik diverse politici wel keer op keer hoor beweren.
Toch vreemd dat ik die mensen niet zo heel vaak tegenkom en ik echt niet in een ivoren torentje zit. En diegenen die ik spreek zijn vaak vrij eenvoudig op gematigder gedachten te brengen door eens wat feitjes te strooien...quote:Op maandag 4 december 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
Toch wel hoor, zal het eens voor je opzoeken morgen wat andere stellingen over het generaal pardon deden. De meeste onderzoeken wijzen op een vrij groot draagvlak.
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 4 december 2006 22:36 schreef Jane het volgende:
Het kabinet legt de beslissing van de kamer naast zich neer.
Dat is net gezegd in NOVA.quote:
Idd. Ik zal een volgende keer gelijk een bron vermelden.quote:
Dat is dus ook nog na het 'koortsachtig overleg'? (zie teletekst)quote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat is net gezegd in NOVA.
* Geen generaal pardon
* Geen stopzetting van uitzetting
Het CDA heeft geprobeerd een stopzetting te regelen voor gezinnen met kinderen, maar ook daar wilde de VVD niet aan maar dat bleek juridisch niet haalbaar.
en Balkenende schuift morgen aan bij Bos en Marijnissen om het gezellig over de coalitie te hebben. 1 agendapunt is alvast afgehandeld met dank aan de heer Bos.quote:Op maandag 4 december 2006 22:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Ik zal een volgende keer idd gelijk een bron vermelden.
Het staat in de brief van het kabinet aan de kamer die zo aangeboden gaat worden. Er komt geen Generaal Pardon en de uitzettingen worden niet gestopt.
Ja, dat is de conclusie van het koortsachtig beraad (zegt NOVA).quote:Op maandag 4 december 2006 22:44 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is dus ook nog na het 'koortsachtig overleg'? (zie teletekst)
the shit has hit the fan...quote:Op maandag 4 december 2006 22:45 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, dat is de conclusie van het koortsachtig beraad (zegt NOVA).
quote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat is net gezegd in NOVA.
* Geen generaal pardon
* Geen stopzetting van uitzettingen
Het CDA heeft als handreiking naar de oppositie geprobeerd een stopzetting te regelen voor gezinnen met kinderen, maar ook daar wilde de VVD niet aan maar dat bleek juridisch niet haalbaar.
Daar gingen we toch sowieso wel vanuit? of niet?quote:
Ja er zit weinig anders op voor haar.quote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef Argento het volgende:
[..]
Daar gingen we toch sowieso wel vanuit? of niet?
De meeste van de gelukzoekers die moeten vertrekken zijn geen Christenen.quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Jane het volgende:
Het CDA laat zich wederom van z'n Christelijke kant zien.
Ja, en Wouter Bos van de kant dat ie niet weet wat ie wil of dat ie niet in zit wat hij doet.quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Jane het volgende:
Het CDA laat zich wederom van z'n Christelijke kant zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |