abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44136808
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef SCH het volgende:

Maar je kan niet zeggen: deze motie deugt niet omdat ie te ver gaat.
Wel als je daarmee meteen jezelf verzekert van het feit dat deze niet wordt uitgevoerd. Dan schiet je je doel voorbij.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44137030
Generaal pardon is zo populair nog niet...

Maatschappelijk draagvlak?
pi_44137074
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:58 schreef DS4 het volgende:
Generaal pardon is zo populair nog niet...

Maatschappelijk draagvlak?
Maar ook zo klein dus niet

Maar leuk dat de uitslag van Stand.nl ineens als kader dient
pi_44137132
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wel als je daarmee meteen jezelf verzekert van het feit dat deze niet wordt uitgevoerd. Dan schiet je je doel voorbij.
Waarom zou dat een verzekering zijn? Een generaal pardon is heel goed uit te voeren en die kans is zelfs vrij groot. Je kan wel wat steggelen over de timing enzo.
pi_44137426
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:00 schreef SCH het volgende:

Waarom zou dat een verzekering zijn?
Omdat tijdens de verkiezingsdebatten zowel het CDA als de VVD zich duidelijk hebben uitgesproken tegen een generaal pardon, waardoor het wel heel raar zou zijn indien CDA en VVD nu ineens een andere wind laten waaien.
pi_44137484
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat tijdens de verkiezingsdebatten zowel het CDA als de VVD zich duidelijk hebben uitgesproken tegen een generaal pardon, waardoor het wel heel raar zou zijn indien CDA en VVD nu ineens een andere wind laten waaien.
Nee hoor, dat is helemaal niet raar na de verkiezingen met totaal andere politieke verhoudingen.
pi_44137565
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:59 schreef SCH het volgende:

Maar ook zo klein dus niet

Maar leuk dat de uitslag van Stand.nl ineens als kader dient
Ach, het is wel geinig om te zien dat het door links gepredikte maatschappelijk draagvlak helegaar niet zo groot is.

Zeker opvallend na de oproep tot fraude door Stichting Een Royaal Gebaar.
pi_44137612
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ach, het is wel geinig om te zien dat het door links gepredikte maatschappelijk draagvlak helegaar niet zo groot is.

Zeker opvallend na de oproep tot fraude door Stichting Een Royaal Gebaar.
Hoezo fraude? Iedereen mag oproepen tot stemmen.

De 55 procent is in dit geval trouwens vooral tot stand gekomen door een oproep op GeenStijl, welke site heeft de meeste bezoekers denk je?
pi_44137640
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:11 schreef SCH het volgende:

Nee hoor, dat is helemaal niet raar na de verkiezingen met totaal andere politieke verhoudingen.
Dus als morgen Jan Marijnissen preekt voor een belastingverlaging van inkomens boven de 1 mio in euro's, dan vind jij dat niet gek omdat er andere politieke verhoudingen zijn?
pi_44137718
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef SCH het volgende:

Hoezo fraude? Iedereen mag oproepen tot stemmen.
Let ook even op de tip hoe je vaker kan stemmen.
quote:
De 55 procent is in dit geval trouwens vooral tot stand gekomen door een oproep op GeenStijl, welke site heeft de meeste bezoekers denk je?
Op mijn pc zie ik bij GeenStijl geen oproep staan. Kennelijk hebben wij een andere versie van het internet...
pi_44137825
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dus als morgen Jan Marijnissen preekt voor een belastingverlaging van inkomens boven de 1 mio in euro's, dan vind jij dat niet gek omdat er andere politieke verhoudingen zijn?
Waar heb je het over? Je haalt wat zaken door elkaar? De VVD en het CDA hoeven er toch ook niet ineens voor te gaan preken of voor te zijn. Het kabinet moet de motie van de kamer uitvoeren, heeft weing tot niks met die partijen te maken, die blijven gewoon tegen in de kamer. Er is alleen een andere zetelverdeling.
pi_44137857
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Let ook even op de tip hoe je vaker kan stemmen.
Leuk bedacht van ze maar vaker dan 1 x stemmen gaat niet.
quote:
Op mijn pc zie ik bij GeenStijl geen oproep staan. Kennelijk hebben wij een andere versie van het internet...
Dan moet je beter kijken. Ze hebben vrijdag die oproep gedaan, daarom is er ook zo veel gestemd.
  maandag 4 december 2006 @ 17:24:22 #38
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44137961
Ach Bos draait de formatie vakkundig de nek om. Of het de juiste strategie blijkt te zijn zien we wel ergens in Mei als we met z'n allen weer naar de stembus mogen (ja in Maart ook ik weet t).
pi_44138060
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:

Ach Bos draait de formatie vakkundig de nek om. Of het de juiste strategie blijkt te zijn zien we wel ergens in Mei als we met z'n allen weer naar de stembus mogen (ja in Maart ook ik weet t).
Leg jij dat knaapje hier boven maar eens uit hoe goed Stand.nl in elkaar zit
pi_44138272
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:20 schreef SCH het volgende:

Waar heb je het over? Je haalt wat zaken door elkaar? De VVD en het CDA hoeven er toch ook niet ineens voor te gaan preken of voor te zijn. Het kabinet moet de motie van de kamer uitvoeren, heeft weing tot niks met die partijen te maken, die blijven gewoon tegen in de kamer. Er is alleen een andere zetelverdeling.
Nee, als Minister ga je geen beleid voeren waar je totaal niet achter staat. Dan treed je gewoon zelfstandig af. Hoewel in de praktijk velen aan het pluche geplakt lijken te zitten is dit wel de gang van zaken zoals deze hoort plaats te vinden.
pi_44138338
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, als Minister ga je geen beleid voeren waar je totaal niet achter staat. Dan treed je gewoon zelfstandig af. Hoewel in de praktijk velen aan het pluche geplakt lijken te zitten is dit wel de gang van zaken zoals deze hoort plaats te vinden.
Dat mag ook natuurlijk!
pi_44138360
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:21 schreef SCH het volgende:

Leuk bedacht van ze maar vaker dan 1 x stemmen gaat niet.
Er stond oproep tot fraude, dat laat onverlet of het ook daadwerkelijk is gelukt.
quote:
Dan moet je beter kijken. Ze hebben vrijdag die oproep gedaan, daarom is er ook zo veel gestemd.
Ik daag jou uit om mij die oproep te tonen op GeenStijl. De berichtgeving over de oproep van Stichting Een Royaal Gebaar ken ik, maar ik zoek de oproep.
pi_44138454
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef SCH het volgende:

Dat mag ook natuurlijk!
Maar "we" wisten natuurlijk al lang dat mevrouw Verdonk niet uit zichzelf vertrekt. En dan is het cirkeltje rond.
pi_44138466
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er stond oproep tot fraude, dat laat onverlet of het ook daadwerkelijk is gelukt.
Dat maakt nogal een verschil.
quote:
Ik daag jou uit om mij die oproep te tonen op GeenStijl. De berichtgeving over de oproep van Stichting Een Royaal Gebaar ken ik, maar ik zoek de oproep.
Die stond erop, dat GS geen open archief bijhoudt, is niet mijn probleem. Ik heb hem vrijdag gezien en ik heb tig mailtjes gehad van mensen die mij er op wezen.
pi_44138475
Als die zes partijen zo graag een generaal pardon willen moeten ze het kabinet maar naar huis sturen en zelf een regering gaan vormen. Zolang ze dat niet doen moeten ze niet gaan zeuren als het kabinet geen zin heeft om nieuw electoraat voor de PvdA te legaliseren.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_44138480
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar "we" wisten natuurlijk al lang dat mevrouw Verdonk niet uit zichzelf vertrekt. En dan is het cirkeltje rond.
Daar moet de Kamer rekening mee houden?
pi_44138602
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef SCH het volgende:

Dat maakt nogal een verschil.
Prima, jij je zin. Maar het stond er goed, dus wat je nu wil is mij onduidelijk.
quote:
Die stond erop, dat GS geen open archief bijhoudt, is niet mijn probleem. Ik heb hem vrijdag gezien en ik heb tig mailtjes gehad van mensen die mij er op wezen.
De berichtgeving staat anders nog steeds op GeenStijl. En in precies dezelfde bewoordingen als vrijdag.

En tig mailtjes die jou daar op wijzen? Ben jij verbonden aan Stichting Een Royaal Gebaar?
pi_44138654
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

Daar moet de Kamer rekening mee houden?
Als je daadwerkelijk iets voor die mensen had willen doen wel ja. Naïef een motie indienen die het ronde archief ingaat is een beetje dom, tenzij je politiek gewin zocht. En dat laatste was natuurlijk het geval, zo dom zijn die linkse partijen niet.
pi_44138655
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:42 schreef DS4 het volgende:
De berichtgeving staat anders nog steeds op GeenStijl. En in precies dezelfde bewoordingen als vrijdag.
Linkje? Je bedoelt in Nieuws maar niet bij de berichten aan de linkerkant?
quote:
En tig mailtjes die jou daar op wijzen? Ben jij verbonden aan Stichting Een Royaal Gebaar?
Nee, aan Stand.nl
pi_44138774
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef SCH het volgende:

Linkje? Je bedoelt in Nieuws maar niet bij de berichten aan de linkerkant?
Nee, ik bedoel de berichten aan de linkerzijde en niet nieuwnieuws.
quote:
Nee, aan Stand.nl
Had je de stelling snel moeten afsluiten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')