Wel als je daarmee meteen jezelf verzekert van het feit dat deze niet wordt uitgevoerd. Dan schiet je je doel voorbij.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef SCH het volgende:
Maar je kan niet zeggen: deze motie deugt niet omdat ie te ver gaat.
Maar ook zo klein dus nietquote:Op maandag 4 december 2006 16:58 schreef DS4 het volgende:
Generaal pardon is zo populair nog niet...
Maatschappelijk draagvlak?
Waarom zou dat een verzekering zijn? Een generaal pardon is heel goed uit te voeren en die kans is zelfs vrij groot. Je kan wel wat steggelen over de timing enzo.quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wel als je daarmee meteen jezelf verzekert van het feit dat deze niet wordt uitgevoerd. Dan schiet je je doel voorbij.
Omdat tijdens de verkiezingsdebatten zowel het CDA als de VVD zich duidelijk hebben uitgesproken tegen een generaal pardon, waardoor het wel heel raar zou zijn indien CDA en VVD nu ineens een andere wind laten waaien.quote:
Nee hoor, dat is helemaal niet raar na de verkiezingen met totaal andere politieke verhoudingen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat tijdens de verkiezingsdebatten zowel het CDA als de VVD zich duidelijk hebben uitgesproken tegen een generaal pardon, waardoor het wel heel raar zou zijn indien CDA en VVD nu ineens een andere wind laten waaien.
Ach, het is wel geinig om te zien dat het door links gepredikte maatschappelijk draagvlak helegaar niet zo groot is.quote:Op maandag 4 december 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
Maar ook zo klein dus niet
Maar leuk dat de uitslag van Stand.nl ineens als kader dient
Hoezo fraude? Iedereen mag oproepen tot stemmen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, het is wel geinig om te zien dat het door links gepredikte maatschappelijk draagvlak helegaar niet zo groot is.
Zeker opvallend na de oproep tot fraude door Stichting Een Royaal Gebaar.
Dus als morgen Jan Marijnissen preekt voor een belastingverlaging van inkomens boven de 1 mio in euro's, dan vind jij dat niet gek omdat er andere politieke verhoudingen zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 17:11 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, dat is helemaal niet raar na de verkiezingen met totaal andere politieke verhoudingen.
Let ook even op de tip hoe je vaker kan stemmen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
Hoezo fraude? Iedereen mag oproepen tot stemmen.
Op mijn pc zie ik bij GeenStijl geen oproep staan. Kennelijk hebben wij een andere versie van het internet...quote:De 55 procent is in dit geval trouwens vooral tot stand gekomen door een oproep op GeenStijl, welke site heeft de meeste bezoekers denk je?
Waar heb je het over? Je haalt wat zaken door elkaar? De VVD en het CDA hoeven er toch ook niet ineens voor te gaan preken of voor te zijn. Het kabinet moet de motie van de kamer uitvoeren, heeft weing tot niks met die partijen te maken, die blijven gewoon tegen in de kamer. Er is alleen een andere zetelverdeling.quote:Op maandag 4 december 2006 17:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus als morgen Jan Marijnissen preekt voor een belastingverlaging van inkomens boven de 1 mio in euro's, dan vind jij dat niet gek omdat er andere politieke verhoudingen zijn?![]()
Leuk bedacht van ze maar vaker dan 1 x stemmen gaat niet.quote:Op maandag 4 december 2006 17:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Let ook even op de tip hoe je vaker kan stemmen.
Dan moet je beter kijken. Ze hebben vrijdag die oproep gedaan, daarom is er ook zo veel gestemd.quote:Op mijn pc zie ik bij GeenStijl geen oproep staan. Kennelijk hebben wij een andere versie van het internet...
Leg jij dat knaapje hier boven maar eens uit hoe goed Stand.nl in elkaar zitquote:Op maandag 4 december 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
Ach Bos draait de formatie vakkundig de nek om. Of het de juiste strategie blijkt te zijn zien we wel ergens in Mei als we met z'n allen weer naar de stembus mogen (ja in Maart ook ik weet t).
Nee, als Minister ga je geen beleid voeren waar je totaal niet achter staat. Dan treed je gewoon zelfstandig af. Hoewel in de praktijk velen aan het pluche geplakt lijken te zitten is dit wel de gang van zaken zoals deze hoort plaats te vinden.quote:Op maandag 4 december 2006 17:20 schreef SCH het volgende:
Waar heb je het over? Je haalt wat zaken door elkaar? De VVD en het CDA hoeven er toch ook niet ineens voor te gaan preken of voor te zijn. Het kabinet moet de motie van de kamer uitvoeren, heeft weing tot niks met die partijen te maken, die blijven gewoon tegen in de kamer. Er is alleen een andere zetelverdeling.
Dat mag ook natuurlijk!quote:Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, als Minister ga je geen beleid voeren waar je totaal niet achter staat. Dan treed je gewoon zelfstandig af. Hoewel in de praktijk velen aan het pluche geplakt lijken te zitten is dit wel de gang van zaken zoals deze hoort plaats te vinden.
Er stond oproep tot fraude, dat laat onverlet of het ook daadwerkelijk is gelukt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:21 schreef SCH het volgende:
Leuk bedacht van ze maar vaker dan 1 x stemmen gaat niet.
Ik daag jou uit om mij die oproep te tonen op GeenStijl. De berichtgeving over de oproep van Stichting Een Royaal Gebaar ken ik, maar ik zoek de oproep.quote:Dan moet je beter kijken. Ze hebben vrijdag die oproep gedaan, daarom is er ook zo veel gestemd.
Maar "we" wisten natuurlijk al lang dat mevrouw Verdonk niet uit zichzelf vertrekt. En dan is het cirkeltje rond.quote:
Dat maakt nogal een verschil.quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er stond oproep tot fraude, dat laat onverlet of het ook daadwerkelijk is gelukt.
Die stond erop, dat GS geen open archief bijhoudt, is niet mijn probleem. Ik heb hem vrijdag gezien en ik heb tig mailtjes gehad van mensen die mij er op wezen.quote:Ik daag jou uit om mij die oproep te tonen op GeenStijl. De berichtgeving over de oproep van Stichting Een Royaal Gebaar ken ik, maar ik zoek de oproep.
Daar moet de Kamer rekening mee houden?quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar "we" wisten natuurlijk al lang dat mevrouw Verdonk niet uit zichzelf vertrekt. En dan is het cirkeltje rond.
Prima, jij je zin. Maar het stond er goed, dus wat je nu wil is mij onduidelijk.quote:
De berichtgeving staat anders nog steeds op GeenStijl. En in precies dezelfde bewoordingen als vrijdag.quote:Die stond erop, dat GS geen open archief bijhoudt, is niet mijn probleem. Ik heb hem vrijdag gezien en ik heb tig mailtjes gehad van mensen die mij er op wezen.
Als je daadwerkelijk iets voor die mensen had willen doen wel ja. Naïef een motie indienen die het ronde archief ingaat is een beetje dom, tenzij je politiek gewin zocht. En dat laatste was natuurlijk het geval, zo dom zijn die linkse partijen niet.quote:
Linkje? Je bedoelt in Nieuws maar niet bij de berichten aan de linkerkant?quote:Op maandag 4 december 2006 17:42 schreef DS4 het volgende:
De berichtgeving staat anders nog steeds op GeenStijl. En in precies dezelfde bewoordingen als vrijdag.
Nee, aan Stand.nlquote:En tig mailtjes die jou daar op wijzen? Ben jij verbonden aan Stichting Een Royaal Gebaar?
Nee, ik bedoel de berichten aan de linkerzijde en niet nieuwnieuws.quote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef SCH het volgende:
Linkje? Je bedoelt in Nieuws maar niet bij de berichten aan de linkerkant?
Had je de stelling snel moeten afsluiten...quote:Nee, aan Stand.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |