abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44587494
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef Heintje het volgende:
Zelf zal ik niet meer zo snel content downloaden. Ik heb daar 1 keer een fout mee gemaakt en niet nog een keer.
Horse amour? .
Scheren is voor schapen!
pi_44587711
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:37 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Horse amour? .
Dat was een behoorlijke blunder inderdaad, maar de overige downloads van Oblivion waren dan wel weer de moeite waard... De laatste 2 zorgden voor genoeg nieuwe speeluren om de download te verantwoorden.

Als ze nu een uitbreiding uitbrengen voor de mensen met een HDD voor een grotere tuin bijv. of nieuwe planten / piņata's dat voegt weer genoeg nieuwe elementen toe.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 20 december 2006 @ 10:11:52 #153
35662 Heintje
Gears of War.
pi_44591243
Was niet het Horse armour. Waren auto's voor PGR3 die niet eens in je garage bleken te passen.
Op dit moment is er maar 1 spel waar ik extra content voor zou willen kopen. En dat is GoW. Maar gelukkig doet Epic niet aan betaalde content.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_44591280
Heel die microtransacties staan nog in de kinderschoenen en dat merk je aan alles... geloof dat Bethesda (van Oblivion) het ook al zei; als er 150 tot 300 punten betaald worden voor een theme op je dashboard, wat moeten wij dan vragen voor content in een game waar je wel wat aan hebt?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44592673
Doe mij maar een update waarmee je iemand anders zijn tuinen kan zien online.
pi_44594869
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:11 schreef zatoichi het volgende:
Doe mij maar een update waarmee je iemand anders zijn tuinen kan zien online.
Een update zodat je met je gardeners en een leger piņata's andere tuinen aan kan gaan vallen.

Piņata Wars!
pi_44596966
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een update zodat je met je gardeners en een leger piņata's andere tuinen aan kan gaan vallen.

Piņata Wars!
En dan ala Alexander de Grote met een leger Elephanilla's door diegene zn tuin heen stampen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_44598696
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

En dan ala Alexander de Grote met een leger Elephanilla's door diegene zn tuin heen stampen
of als Che Guevara
'Viva La Piņata Revolution!'
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:45:28 #159
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44655267
Viva Piņata boeit me niet echt meer, gelukkig heb ik nu Gears of War
pi_44655350
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Viva Piņata boeit me niet echt meer, gelukkig heb ik nu Gears of War
Gears of War ben ik nu wel op uitgekeken, helaas heb ik Viva Pinata nog niet.
Scheren is voor schapen!
pi_44666522
Ik heb vandaag viva pinata gekocht. Met vriendin nu voor 2/3 uurtjes gespeeld maar we komen niet echt verder. Het idee enzo allemaal is wel erg leuk maar er is niet echt een doel ofzo eigenlijk. Soms ook onduidelijk wat je nou precies moet gaan eigenlijk....

Nu maar even een ander spel spelen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:20:56 #162
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44666614
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik heb vandaag viva pinata gekocht. Met vriendin nu voor 2/3 uurtjes gespeeld maar we komen niet echt verder. Het idee enzo allemaal is wel erg leuk maar er is niet echt een doel ofzo eigenlijk. Soms ook onduidelijk wat je nou precies moet gaan eigenlijk....

Dat heb ik ook ja, geen idee hoe ik geld moet gaan verdienen, morgen gaat die weer terug naar de uitgever
pi_44667281
quote:

morgen nog een keer proberen en dan even overnieuw beginnen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_44679857
quote:

Het is gewoon de bedoeling dat je Pinatas je tuin in lokt. Resident laten worden, fokken die handel, bloemen/planten/bomen planten. Dan stijg je gewoon heel snel in level, en kan je steeds hogere level pinatas je tuin in krijgen.

En @ jorien: geld verdienen met dit spel is zo makkelijk, je hebt al snel meer dan je ooit zal uitgeven

Heeft iemand geld nodig in Viva Pinata, voeg me toe of stuur me een msg. Ik zwem erin
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_44713950
Tsjonge jonge er is eens een spel op de 360 waarbij enige intelligente voor vereist is
  zondag 24 december 2006 @ 18:27:47 #166
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_44714476
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:00 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Het is gewoon de bedoeling dat je Pinatas je tuin in lokt. Resident laten worden, fokken die handel, bloemen/planten/bomen planten. Dan stijg je gewoon heel snel in level, en kan je steeds hogere level pinatas je tuin in krijgen.

En @ jorien: geld verdienen met dit spel is zo makkelijk, je hebt al snel meer dan je ooit zal uitgeven

Heeft iemand geld nodig in Viva Pinata, voeg me toe of stuur me een msg. Ik zwem erin
Hoe verdien jij zo snel geld dan? Ik heb telkens maar net genoeg.. ik moet telkens weer pinata's verkopen
  zondag 24 december 2006 @ 21:21:41 #167
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_44718530
Misschien een hele domme vraag

Maar ik heb nu dus zo''n appelboom, allemaal heel leuk, maar er komen geen appels aan ?
Iemand die een idee heeft wat ik fout doe? ik heb er rood kunstmest ioverheen gegooid en voldoende water gegeven...
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 24 december 2006 @ 21:56:40 #168
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44719240
quote:
Op zondag 24 december 2006 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien een hele domme vraag

Maar ik heb nu dus zo''n appelboom, allemaal heel leuk, maar er komen geen appels aan ?
Iemand die een idee heeft wat ik fout doe? ik heb er rood kunstmest ioverheen gegooid en voldoende water gegeven...
Je kunt bij de info kijken naar het aantal fruitpoints dat een boom heeft. Dit moet idd boven de nul zijn. Anders poot nog eens een zaadje geef hem goed water en gebruik de rode mest eens
pi_44723725
Leuk spel, maar idd beetje pointless soms
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:52:26 #170
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_44748357
Whaa vet ik heb een dragonache beestje is 8250 waard

die stomme klote dragonache wil maar niet volwassen worden

[ Bericht 29% gewijzigd door poehej op 27-12-2006 00:56:58 ]
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:45:12 #171
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_44841779
Wat levert online gaan met je pinata tuin eigenlijk op?
Ik heb nog dat proefabonnement liggen, maar is het ook de moeite waard om het aan te blijven schaffen voor dit spel? Kortom, wat kan je er mee als je online gaat.
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:24:10 #172
35662 Heintje
Gears of War.
pi_44852684
Met dit spel heb je niks aan gold. iig nog niet, en ik denk dat het ook nooit echt heel interesant zal worden.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_44965045
Die Doenut is echt eigenwijs zeg! Elke keer loopt dat beest langs, maar hij komt zelden ook echt mijn tuin in. Ik heb alle vereiste dingen voor dat beest dus ik snap niet waarom die zo moeilijk doet! Iemand nog tips (op het lange gras en die bessen na) om dat beest sneller in je tuin te krijgen?
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Heintje het volgende:
Met dit spel heb je niks aan gold. iig nog niet, en ik denk dat het ook nooit echt heel interesant zal worden.
Je kan dus met een Silver Account gewoon beesten naar elkaar versturen?
  maandag 8 januari 2007 @ 19:36:52 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45153374
Ik heb net m'n tuin een beetje opnieuw ingericht, om het wat efficienter te laten zijn. Kom ik er inderdaad achter dat die limiet al heel snel volgt. Ben nauwelijks klaar met m'n waterpinata's voorzien te hebben van alle gemakken en ik krijg al het bericht dat m'n tuin vol is. Verschrikkelijk irritant. Je zou op zich je tuin gewoon moeten kunnen omringen door hekken en her en der een leuk voetpad maken. Maar doe je dat, beginnen ze er zonder dat er andere dingen (behalve een dozijn pinata's) in je tuin staan al te zeuren dat 'ie vol is.

Verder wel een verschrikkelijk leuk spel, zit op level 34. En die Professor Pester heb ik al vaak genoeg gezien. Die klootviool slaat al m'n Cinnamonkeys aan puin
pi_45153686
is er ook iemand die hem niet zo leuk vindt?
Misschien wil ik wel kopen/ruilen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')