Horse amour?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef Heintje het volgende:
Zelf zal ik niet meer zo snel content downloaden. Ik heb daar 1 keer een fout mee gemaakt en niet nog een keer.
Dat was een behoorlijke blunder inderdaad, maar de overige downloads van Oblivion waren dan wel weer de moeite waard... De laatste 2 zorgden voor genoeg nieuwe speeluren om de download te verantwoorden.quote:
Een update zodat je met je gardeners en een leger piņata's andere tuinen aan kan gaan vallen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:11 schreef zatoichi het volgende:
Doe mij maar een update waarmee je iemand anders zijn tuinen kan zien online.
En dan ala Alexander de Grote met een leger Elephanilla's door diegene zn tuin heen stampenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een update zodat je met je gardeners en een leger piņata's andere tuinen aan kan gaan vallen.
Piņata Wars!![]()
of als Che Guevaraquote:Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
En dan ala Alexander de Grote met een leger Elephanilla's door diegene zn tuin heen stampen![]()
Gears of War ben ik nu wel op uitgekeken, helaas heb ik Viva Pinata nog niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Viva Piņata boeit me niet echt meer, gelukkig heb ik nu Gears of War
Dat heb ik ook ja, geen idee hoe ik geld moet gaan verdienen, morgen gaat die weer terug naar de uitgeverquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik heb vandaag viva pinata gekocht. Met vriendin nu voor 2/3 uurtjes gespeeld maar we komen niet echt verder. Het idee enzo allemaal is wel erg leuk maar er is niet echt een doel ofzo eigenlijk. Soms ook onduidelijk wat je nou precies moet gaan eigenlijk....
Nu maar even een ander spel spelen
morgen nog een keer proberen en dan even overnieuw beginnenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik heb vandaag viva pinata gekocht. Met vriendin nu voor 2/3 uurtjes gespeeld maar we komen niet echt verder. Het idee enzo allemaal is wel erg leuk maar er is niet echt een doel ofzo eigenlijk. Soms ook onduidelijk wat je nou precies moet gaan eigenlijk....
Het is gewoon de bedoeling dat je Pinatas je tuin in lokt. Resident laten worden, fokken die handel, bloemen/planten/bomen planten. Dan stijg je gewoon heel snel in level, en kan je steeds hogere level pinatas je tuin in krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef Deviant1nl het volgende:
Hoe verdien jij zo snel geld dan? Ik heb telkens maar net genoeg.. ik moet telkens weer pinata's verkopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:00 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Het is gewoon de bedoeling dat je Pinatas je tuin in lokt. Resident laten worden, fokken die handel, bloemen/planten/bomen planten. Dan stijg je gewoon heel snel in level, en kan je steeds hogere level pinatas je tuin in krijgen.
En @ jorien: geld verdienen met dit spel is zo makkelijk, je hebt al snel meer dan je ooit zal uitgeven
Heeft iemand geld nodig in Viva Pinata, voeg me toe of stuur me een msg. Ik zwem erin
Je kunt bij de info kijken naar het aantal fruitpoints dat een boom heeft. Dit moet idd boven de nul zijn. Anders poot nog eens een zaadje geef hem goed water en gebruik de rode mest eensquote:Op zondag 24 december 2006 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien een hele domme vraag![]()
Maar ik heb nu dus zo''n appelboom, allemaal heel leuk, maar er komen geen appels aan ?![]()
Iemand die een idee heeft wat ik fout doe? ik heb er rood kunstmest ioverheen gegooid en voldoende water gegeven...
Je kan dus met een Silver Account gewoon beesten naar elkaar versturen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Heintje het volgende:
Met dit spel heb je niks aan gold. iig nog niet, en ik denk dat het ook nooit echt heel interesant zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |