Je hebt een Tower of Sour. Elk blok in die Tower representeert een sour beestje en die krijg je wanneer je een Sour beestje hebt getemt. Geven z'n ogen licht, komt hij er niet meer in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Komen die sour beesten meerdere keren terug of niet? Ik heb zo'n slak doodgeslagen, maar daar heb ik wel een beetje spijt van. Had hem (haar) beter kunnen temmen.

Moet je die pompoen betoveren (tinkeren) door Bart (wat een mooie naam), die pompoenenvent in het menu. Bronze = 25% kans, Silver = 50% kans en ik doe gewoon altijd Goud = 100% kans dat het lukt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
Die komen vaker terug ja.
Die vleermuis vertikt het btw om een pompoen te eten, dus die mep ik eigenlijk altijd dood. Rotbeest.

*giechelt*quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok. Ik heb wel een blok, maar dat lag in het begin van het spel tussen het puin dus dat zal het wel niet zijn zeker.

Nee, dat krijg je nadat je je eerste zure slakje hebt getemdquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok. Ik heb wel een blok, maar dat lag in het begin van het spel tussen het puin dus dat zal het wel niet zijn zeker.

Nee hoor, iedereen heeft na een uur toch al level 40?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:00 schreef Ipho het volgende:
Kan er nog geen reet van, maar zal wel aan het eerste uur spelen liggen.

Nee bedoel dat het geen reet aan is nogquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen heeft na een uur toch al level 40?![]()

Yeh, dan pak ik het snoepje op en dan voer ik het aan het beest naar keuze.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als je ze nodig hebt, leid je gewoon een van die beesten naar zo'n snoepje en dan eten ze het op?
Hoe kan het trouwens dat ze soms gewoon niets doen, ook al leid ik ze netjes ergens heen om te eten of te romancen?

Er zijn 8 delen van de sour tower..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoeveel delen zijn er? Ik heb er twee.
En wat gebeurt er mee als je ze dus 'gebruikt'?

quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de Nederlandse versie eh. En nu staat jammer genoeg alles in het Engels op de site en af en toe weet ik de vertaling niet.
Bijvoorbeeld een Bluebell.. Wasda?
Domme achterlijke muts. Je kan er gewoon op zoeken op die site en dan krijg je plaatjes te zien. Stom wijf.

En anders zet je in je dashboard opties je locale naar United Kingdom, dan heb je hem in het Engels. Gruwelijke hekel aan die vertalingen. Jammer dat ze die optie niet gewoon in het spel zelf hebben gedaan...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de Nederlandse versie eh. En nu staat jammer genoeg alles in het Engels op de site en af en toe weet ik de vertaling niet.
Bijvoorbeeld een Bluebell.. Wasda?
Domme achterlijke muts. Je kan er gewoon op zoeken op die site en dan krijg je plaatjes te zien. Stom wijf.

Maar op mijn spel zelf staat ook "Nederlandse versie", maar dat maakt dus niet uitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef twi het volgende:
[..]
En anders zet je in je dashboard opties je locale naar United Kingdom, dan heb je hem in het Engels. Gruwelijke hekel aan die vertalingen. Jammer dat ze die optie niet gewoon in het spel zelf hebben gedaan...

Maakt niet uit. Het zorgt alleen maar voor een hoop verwarring. Stelletje knurftenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar op mijn spel zelf staat ook "Nederlandse versie", maar dat maakt dus niet uit?

speel jij het ook TWIquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het zorgt alleen maar voor een hoop verwarring. Stelletje knurften

Okay, ga ik dat doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het zorgt alleen maar voor een hoop verwarring. Stelletje knurften

tssk, zo'n beginners beestje stuurde je op, stuur dan iets moeilijks en duur op. Daar heb ik tenminste wat aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Yup, kreeg nog 4 denneappels van paarse paashaas, dus stuurde 'm met alle liefde een paarse paashaas (soort van) terug. Geen eens een bedankje en hij schoot me daarna keer op keer overhoop in GoW.Ook al zo'n knurft
Ben trouwens bijna klaar met het spel, alle player awards ga ik toch niet halen, ik hou 't bij de achievements...

Wil ik best wel doen hoor, maar ik vind 't zelf leuker om die beestjes zelf voor elkaar te ritselen, dus daarom deed ik maar een beginnersbeestje. Wel een Variant, he?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
tssk, zo'n beginners beestje stuurde je op, stuur dan iets moeilijks en duur op. Daar heb ik tenminste wat aan.

Ik was net m'n hele tuin aan t leegverkopen, was geld nodig voor iets anders, en toen kwam ik inene die krat tegen in 't menu.quote:

Maar je vindt het dus niet erg om wat 'bijzonders' te ontvangen? Ik heb nog een hele mooie Pinata die je gelijk 2 achievements op zal leveren vermoed ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
*meldt*.
Als je wat wilt sturen, maakt me niet uit wat, want ik ben pas bij level 20, dus ik heb sowieso niet zo veel bijzonders.

Een pixie die meer dan 10K waard is?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus niet erg om wat 'bijzonders' te ontvangen? Ik heb nog een hele mooie Pinata die je gelijk 2 achievements op zal leveren vermoed ik

Dat vind ik uiteraard niet ergquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus niet erg om wat 'bijzonders' te ontvangen? Ik heb nog een hele mooie Pinata die je gelijk 2 achievements op zal leveren vermoed ik

Idd, ik zit nu op level 20, en heb een fourheads naar een feestje gehad, is nu bijna 5k waard.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef Heintje het volgende:
Op level 20 kan je best een beest van 5K hebben. Gewoon een van 2100 een beetje aankleden, naar een feestje sturen en zorgen dat hij dolgelukkig is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |