abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44122908
quote:
Naam: Ruby

Leeftijd: 26 jaar

Beroep of opleiding: Rayonmanager

Favoriete boek: Heb ik niet

Favoriete film: Geen favoriet, maar een aantal goede

Favoriete cd: Alle cd's van Anastacia en Joss Stone

Favoriete artiesten: -

Favoriete vakantieland: Mexico (Australië zou ik ook graag willen bezoeken)

Favoriete eten: De Indische hapjes en rijsttafel van mijn moeder

Hobby’s: Dansen (showballet) en zingen

Goede eigenschappen: Doorzettingsvermogen en creativiteit

Slechte eigenschappen: Weinig geduld al ik weet dat ik iets wil. Het moet dan liever gisteren dan vandaag

Levensmotto en/of lijfspreuk: "Houd je vast aan je droom, maar wees realistisch"

Waarom doe je mee aan X FACTOR? Het lijkt me een leuke uitdaging om te laten zien wat ik in me heb en hoop er ook veel van te kunnen leren

Wat is jouw X Factor? Als ik iets doe, dan doe ik het graag goed. Met doorzettingsvermogen kun je een hoop voor elkaar krijgen, als je je doelen maar duidelijk stelt. Ik ben misschien niet overal de beste in, maar ik werk er hard aan en maak er dan ook echt wat van. Dat is mijn X Factor!
Ik vond haar niet zo overtuigend overkomen als een aantal anderen, maar ze zit wel bij de laatste 12.
pi_44122912
Dit is ook niet de knapste .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44122918
quote:
Op maandag 4 december 2006 03:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Dit is ook niet de knapste .
Van mij mag ze winnen, mooi mens en wat ik me zo kan herinneren: Een potentiele winnares
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 4 december 2006 @ 11:59:07 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44127232
Wil haar wel eens met begeleiding horen zingen, das toch anders.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44184952
Leuk meisje, jammer van de foto. Maar zang vond ik niet zo eigenlijk.
Whatever I want.
pi_44197070
werd zij niet midden in haar optreden door henk onderbroken met de vraag of ze wat anders wilde zingen? want dat herinner ik me nog wel, maar verder staat haar optreden mij gewoon niet bij.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_44210115
quote:
Een tweede kans voor Ruby

Ruby heeft haar tweede auditie verpest. Maar Henk geeft haar nog een tweede kans.

Hoe voel je je?
“Als je daar zo staat is het een stuk onzekerheid. Je voelt zelf ook wel dat de auditie niet helemaal lekker is gegaan. Uiteindelijk gaan er dan tien zeker door en dan worden er nog twee apart gezet, ik moet zeggen dat ik toen wel wist dat wij de twee waren die toch doorgingen. Dat betekent voor ons gewoon extra hard er aan trekken natuurlijk.”

En nu? Wat ga je doen als je zo in het hotel bent?
“Ik denk eerst maar eens eventjes goed tot rust komen. Lekker ontspannen, want het was een hele lange dag. Ik hoop dat ik vanavond nog even een basis kan leggen. Toch nog eventjes een aantal dingen doornemen, en een keuze voor een liedje maken.”

Wat vind je van je medekandidaten?
“Nou, ik heb mijn concurrenten eigenlijk niet allemaal horen zingen. Je ziet natuurlijk wel een aantal qua uitstraling en overkomen, dat zegt al heel veel. Je weet gewoon dat je een aantal hele goede concurrenten hebt. Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht.”

Kun je de kansen van de anderen inschatten?
“Jeetje, dat vind ik wel moeilijk. Als ik kijk naar de mensen met wie ik gesproken heb, en die ik ook heb horen zingen, dan zie ik allemaal mensen die wel een kans maken."
Maar als je ook op de uitstraling let en je kijkt naar Melanie en Tamara dan denk ik: ‘ja dat zijn echt twee hele leuke meiden.’ Tamara heeft ook al behoorlijk wat ervaring, Melanie is anderzijds weer wat groen. Maar ze heeft wel een superuitstraling en een ontzettend mooie stem. Het zijn absoluut hele sterke concurrenten.”
pi_44292617
quote:
Ruby:
“Het ging niet verkeerd, maar het kon beter. Er was een lekkere beat, en ik had interactie met de bandleden. Maar ik dacht: ‘Ruby, waar is je volume?’"
pi_44339223
mooie meid !
it's better than yours
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')