quote:En door je op deze manier uit te drukken denk je wat te bereiken?
Op zondag 13 januari 2002 21:21 schreef 42 het volgende:
Waar ik nou echt een teringhekel aan heb zijn van die mensen die zogenaamd niet in God gelovenen dan op zo'n hooghartige manier hun minachting uitdrukken voor mensen die wel met de belangrijke levenvragen bezig zijn.
Atheïsten denken alleen maar aan materiële dingen, en niet aan het hogere! Ikop ze!
Nou dan
ik ook lekker terug op jou!!!
quote:En dat blijkt uit....
Atheïsten denken alleen maar aan materiële dingen, en niet aan het hogere!
quote:Ja dit bedoel ik nou. Mensen die zo hooghartig en arrogant overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Bah
Op zondag 13 januari 2002 21:26 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
En door je op deze manier uit te drukken denk je wat te bereiken?
Ik ben overtuigd Atheïst, maar ik spreek nooit en te nimmen mijn minachting uit over mensen die wel in God of whatever geloven. En dan kom jij met "belangrijke levensvragen" en dan moet jij op mij![]()
Nou dan
![]()
![]()
ik ook lekker terug op jou!!!
quote:Ja. Vervelend he dat niet iedereen hetzelfde denkt?
Waar ik nou echt een teringhekel aan heb zijn van die mensen die zogenaamd niet in God geloven
quote:Respect voor andersgelovigen vind ik inderdaad ook belangrijk. Maar atheisten benaderen hun levensvragen wellicht vanuit een andere invalshoek?en dan op zo'n hooghartige manier hun minachting uitdrukken voor mensen die wel met de belangrijke levenvragen bezig zijn.
quote:generalisatie:
Atheïsten denken alleen maar aan materiële dingen, en niet aan het hogere! Ikop ze!
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-01-2002 21:31]
quote:Christenen zijn tenminste bezig met de belangrijke zaken!
Op zondag 13 januari 2002 21:27 schreef Profesor het volgende:[..]
En dat blijkt uit....
En wat is jouw verhelderend geloof dan wel?
quote:Zoals
Op zondag 13 januari 2002 21:30 schreef 42 het volgende:Christenen zijn tenminste bezig met de belangrijke zaken!
Oh nee, de échte gelovigen mogen geen tv hebben van God! Stom van me!
quote:en dat ben jij niet met jouw posts??????
Op zondag 13 januari 2002 21:28 schreef 42 het volgende:[..]
Ja dit bedoel ik nou. Mensen die zo hooghartig en arrogant overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Bah
.
quote:Jij bent al zo van jezelf vervreemd dat je niet eens meer weet wat belangrijk is!
Op zondag 13 januari 2002 21:32 schreef thecrook het volgende:[..]
Zoals
Naar de EO kijken
![]()
quote:In tegendeel, ik geloof alleen in mezelf!!!!
Op zondag 13 januari 2002 21:33 schreef 42 het volgende:Jij bent al zo van jezelf vervreemd dat je niet eens meer weet wat belangrijk is!
quote:Zal wel een kloon van iemand zijn die wil irriteren ofzo.
Op zondag 13 januari 2002 21:33 schreef Profesor het volgende:
(offtopic) Wauw eerste je eerst posting, jij gaat vrienden maken, dat voel ik gewoon.. (offtopic)
quote:Je bedoelt in kerk zitten en bidden
Op zondag 13 januari 2002 21:33 schreef 42 het volgende:[..]
Jij bent al zo van jezelf vervreemd dat je niet eens meer weet wat belangrijk is!
quote:Ik kom tenminste voor mijn mening uit
Op zondag 13 januari 2002 21:33 schreef Profesor het volgende:
(offtopic) Wauw eerste je eerst posting, jij gaat vrienden maken, dat voel ik gewoon.. (offtopic)
quote:Dat klopt, is ook niks mis mee..sorry
Op zondag 13 januari 2002 21:36 schreef 42 het volgende:[..]
Ik kom tenminste voor mijn mening uit
.
quote:Nadenken over het hogere, is daar iets mis mee?
Op zondag 13 januari 2002 21:35 schreef Profesor het volgende:[..]
Je bedoelt in kerk zitten en bidden
of gewoon naar vrienden gaan en luisteren
quote:Geef dan voorbeelden van belangrijke zaken waar Christenen zich mee bezig houden, want tot een inhoudelijke discussie komen we zo ook niet.
.
JIJ bent de topic starter. Kom jij maar met fatsoenlijke argumenten waar we op kunnen reageren!
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-01-2002 21:40]
quote:Nou volgens mij verveel jij je gewoon een beetje en probeer je daarom maar gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen te irriteren...nou gefeliciteerd hoor, het is je gelukt als ik zo eens naar de posts in dit topic kijk! Zou de Heer dat wel goedkeuren? Staat er niet zoiets in de bijbel als 'Heb uw naasten lief?'
.
quote:En bedankt he.........daar gaat het beeld van een tolerante Christen waar we nou net zo hard mee bezig zijn om op te bouwen......
Waar ik nou echt een teringhekel aan heb zijn van die mensen die zogenaamd niet in God gelovenen dan op zo'n hooghartige manier hun minachting uitdrukken voor mensen die wel met de belangrijke levenvragen bezig zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Postduif op 13-01-2002 21:41]
quote:Nee helemaal niet! Maar via dit topic je mening opdringen aan iemand en afgeven op mensen die jouw mening niet delen, daar is van wel alles mis mee!
Op zondag 13 januari 2002 21:38 schreef 42 het volgende:Nadenken over het hogere, is daar iets mis mee?
quote:jij doet zelf ook vrij hooghartig over atheisten, dus jij bent zelf niet veel beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |