Da's in Arnhem.quote:Op maandag 4 december 2006 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Burgers Zoo?
Nooit in Land van Ooit geweest? Sinds het overlijden van Kos met de Snor is het ook niet meer wat het geweest is.quote:
in Apeldoorn.quote:Op maandag 4 december 2006 10:28 schreef Lienekien het volgende:
Julianatoren.
Brabant is goed! Maar de jolige dikkerd zit niet in een pretpark.quote:Op maandag 4 december 2006 10:24 schreef SaskiaR het volgende:
Brabant![]()
Zijn daar nog meer pretparken dan?
ligt echt niet in Brabant!quote:Op maandag 4 december 2006 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Madurodam.
Soempie +1quote:Op maandag 4 december 2006 10:29 schreef Soempie het volgende:
Den Bosch?
quote:Op maandag 4 december 2006 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Drielandenpunt.
wij hebben koffie met taart vandaag!quote:
2005!quote:Op maandag 4 december 2006 10:30 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Soempie +1
's-Hertogenbosch, maandag 21 november 2005 - In het multifunctionele sportcentrum Sportiom vindt dit jaar op woensdag 7 december de officiėle intocht van de Kerstman in Nederland plaats. Tussen 9.00 en 12.00 uur organiseert Sportiom 's-Hertogenbosch diverse feestelijke kerstactiviteiten. De gulle gever voelt zich in Nederland het best thuis op schaatssensatie Arctic Harbor in het sportcentrum. Om 10.30 uur neemt hij hier zijn intrek in een speciale huiskamer, die tot 30 december zijn Nederlandse thuisbasis is. ...
kon even geen persbericht van 2006 vinden, maar geloof me hij zit er dit jaar weer!quote:
Ah, vandaar dat je zo vroeg was.quote:Op maandag 4 december 2006 10:31 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
wij hebben koffie met taart vandaag!
Wat een flauwekul.quote:Op maandag 4 december 2006 10:33 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
kon even geen persbericht van 2006 vinden, maar geloof me hij zit er dit jaar weer!
quote:Persbericht d.d. 6 december 2004
Bossche scholieren schaatsen in Sportiom Elfjesstedentocht voor Jantje Beton
Op woensdag 8 december vindt de officiėle intocht van de Kerstman in Nederland plaats. Hij arriveert dan bij zijn nationale residentie op de schaatssensatie Arctic Harbor van Sportiom in 's Hertogenbosch. Hier wordt hij verwelkomd door Bossche scholieren. De Kerstman en zijn elfje worden rond 10.45 uur verwacht. Na aankomst neemt hij de sleutel van zijn tijdelijke huis in ontvangst. Voorafgaand aan de intocht schaatsen meer dan 250 basisschoolleerlingen tussen 10.00 en 10.30 uur de Elfjesstedentocht. Dat is een sponsor-schaatsmarathon voor ...
Is je kantoor nu extra schoon?quote:Op maandag 4 december 2006 10:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je zo vroeg was.![]()
Zegt Roofingburner die zojuist de laatst overgebleven banketletters met de schoonmaakploeg heeft meegegeven.![]()
Nee, ze waren al klaar en zagen er zo zielig uit dat ik spontaan die dingen heb weggeven, ik heb nu ruzie met mijn buurman omdat hij op de banketletters zat te azen.quote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Is je kantoor nu extra schoon?
Skinner?quote:Op maandag 4 december 2006 10:37 schreef Soempie het volgende:
Wie was het die onderzoek deed naar gehoorzaamheid aan authoriteit in de jaren '60? Proefpersonen moesten een man schokken toedienen als hij het verkeerde antwoord gaf.
Neequote:
quote:Op maandag 4 december 2006 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dat die raket met een DuifDuif navigatiesysteem? Dus duiven die op een schermpje pikten om zo naar een vliegtuig/schip/whatever te sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |