Ach, vragende mensen zijn te helpen. Kleine moeitequote:
Vroeg, maar sta meestal vroeg opquote:Op maandag 4 december 2006 07:21 schreef ChopperMick het volgende:
Hee Soempie. Vroeg of laat voor je vandaag?
Goedemorgenquote:Op maandag 4 december 2006 07:19 schreef ChopperMick het volgende:
Mooi maar treurig stukje muziek. Geen idee van wie of waar over.
Goede morgen btw!![]()
jijquote:Op maandag 4 december 2006 07:20 schreef Soempie het volgende:
wie doet er een nieuwe vraag?
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 4 december 2006 07:33 schreef Soempie het volgende:te moeilijk op de vroege morgen.
En ik heb geen zin om een andere vraag te bedenken
Doe je dat altijd of is er iets bijzonders/ belangrijks vandaag op je werk?quote:Op maandag 4 december 2006 07:26 schreef ChopperMick het volgende:
Was vandaag al om 5.15 op. En dat alleen om de files te ontwijken, zit hier nu gewoon een uur in m'n eigen tijd...
![]()
Nee, maar wel naar een meisje. Of intussen al een oude vrouw. En ze heeft haar hele leven op hem gewacht.quote:Op maandag 4 december 2006 07:37 schreef ChopperMick het volgende:
naar z'n vrouw?
elke dag is bijzonderquote:Op maandag 4 december 2006 07:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je dat altijd of is er iets bijzonders/ belangrijks vandaag op je werk?![]()
Is een Noorse naam natuurlijk, maar kan me echt niet meer herinneren wat het is. Ik pas.quote:Op maandag 4 december 2006 07:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar een meisje. Of intussen al een oude vrouw. En ze heeft haar hele leven op hem gewacht.![]()
Ik wil haar naam natuurlijk horen.![]()
Alleen werk gerelateerd. Zou eigenlijk wel weer eens wat moeten gaan doen voor er bij, maar je weet hoe dat gaat: te druk, te moe, te laks, te gezellig....quote:
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je leeftijdquote:Op maandag 4 december 2006 07:51 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Alleen werk gerelateerd. Zou eigenlijk wel weer eens wat moeten gaan doen voor er bij, maar je weet hoe dat gaat: te druk, te moe, te laks, te gezellig....
32 al weer...quote:Op maandag 4 december 2006 07:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je leeftijd![]()
En ik laat de vraag gewoon open staan. Ik moet zo zelf ook aan het werk.
Hee Roof![]()
Is dat niet Gloomy Sunday, het Hongaarse nummer dat onherroeppelijk leidt tot zelfmoord?quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Fijn... liedje
Hoe heet het. Wij heeft het geschreven? En welk verhaal gaat erachter schuil?
Heb geluisterd en ben niet van het dak gesprongen, dus dat antwoord kan niet goed zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 08:14 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Is dat niet Gloomy Sunday, het Hongaarse nummer dat onherroeppelijk leidt tot zelfmoord?
Daaag Soempie! Was leuk je "gekend" te hebben...quote:Op maandag 4 december 2006 08:27 schreef Soempie het volgende:
Het is niet hetzelfde als Gloomy Sunday van Seress...
die ik nu dus wel heb geluisterd [afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 08:36 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Daaag Soempie! Was leuk je "gekend" te hebben...![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
In de ijsberengrot?
Je verwacht het niet maar het is wel close...."Arctic Harbour" heet het en het is in .............quote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
In de ijsberengrot?
ook warmquote:Op maandag 4 december 2006 10:14 schreef SaskiaR het volgende:
Land van Ooit??
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 4 december 2006 10:14 schreef ChopperMick het volgende:
hee Soempie, moest jij niet werken?![]()
kouder..quote:Op maandag 4 december 2006 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
Efteling dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |