Juistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yep, Fir3 en ik hebben wel verstand van goede talenten..
Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.quote:
Ach, hij zal best wel wat hebben waar sommige vrouwen wild van worden. Maar niet zijn zangkunsten ben ik bangquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.
Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten gelovenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo lelijk is Christian nou ook weer niet hoor.
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten geloven.
Dat kan ook wel, maar ik ben daar zelf meestal niet zo goed inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..
Nou ja, als iemand superknap of superlelijk is kun je dat wel zien, maar van alles wat daartussen zit vind ik het lastig om er een etiket 'knap', 'middelmatig' of 'lelijk' aan te hangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..
Die discussie begint niet weer hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ellen zo ver kwam vorige keer.
Oh jawelquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Andiyan het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag zn optreden komt.![]()
dat ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag Dorine's optreden komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |