Juistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yep, Fir3 en ik hebben wel verstand van goede talenten..

Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.quote:

Ach, hij zal best wel wat hebben waar sommige vrouwen wild van worden. Maar niet zijn zangkunsten ben ik bangquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.

Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten gelovenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo lelijk is Christian nou ook weer niet hoor.

Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten geloven.

Dat kan ook wel, maar ik ben daar zelf meestal niet zo goed inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..

Nou ja, als iemand superknap of superlelijk is kun je dat wel zien, maar van alles wat daartussen zit vind ik het lastig om er een etiket 'knap', 'middelmatig' of 'lelijk' aan te hangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..

Die discussie begint niet weer hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ellen zo ver kwam vorige keer.

Oh jawelquote:

quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Andiyan het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag zn optreden komt.![]()

dat ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag Dorine's optreden komt.

quote:Zorg dat je aanstaande vrijdag (5 januari) om 19 uur voor de computer zit! Deze keer staan zowel Jonge Solist Christian als Zanggroep Hearts je te woord.
Dus heb je een vraag voor ze, twijfel niet en stel 'm. Hou vrijdag de computer in de gaten. Eind van de middag lees je hoe je je in kunt loggen voor de chat.
Wil je nog eens nalezen hoe de succesvolle chat van vorige week verliep? Ga dan naar het verslag van 'Chatten met Dorine en Groovin' sound!'

Hou je opquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scandalous het volgende:
Ik zie steeds meer een jonge Henk Jan Smits in Christian.... en dat hij hem daarom een lekker ding noemde, en zijn haar hetzelfde laat stylen, omdat HJ zijn eigen dromen wil waarmaken via hem....![]()

In je icoontje had het zo HJ Smits kunnen zijnquote:

quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Christian:
“Hij heeft echt een krachtige stem. Het is een verlegen jongen en beweegt niet zoveel. Iedereen heeft een draak in zich en Christian moet die van hem loslaten. Ik denk dat het publiek wil zien dat hij in vuur en vlam staat. Tijdens de repetities met hem, steun ik hem in het acteren. Hij moet het nummer uitdragen.”

Jou fantasie is heeeeeeeeeel groot héquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In je icoontje had het zo HJ Smits kunnen zijn

there's a first time for everythingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Christian vanavond goed weer gaat presteren

Dat mag ik wel hopen voor Melanie ja..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
there's a first time for everything![]()

[offtopic]quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Christian vanavond goed weer gaat presteren

doorgegevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
[offtopic]
Zeg even tegen je broer dat Wijsman bij de schaatsprono niet kan.
[/offtopic]

deze discussie gaat toch nergens heen, na vanavond kunnen we er meer over zeggen, denk dat het zowel Melanie als Christian zo is, you hate him/her, or you love him/herquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen voor Melanie ja..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |