Sorry ik duwde per ongeluk op de quote in plaats van wijzig knop.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef m-materazzi het volgende:
Zou de hint van Wendy zijn, dat bij een van de 3 wellicht ene zat met erg veel stemmen, dat Christian ergens bovenaan stond ?
Al lijkt me een hint van Wendy waar over is nagedacht zeer onwaarschijnlijk....
Dat kan Wendy helemaal niet weten, de volgorde stond niet op haar kaartjequote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef m-materazzi het volgende:
Zou de hint van Wendy zijn, dat bij een van de 3 wellicht ene zat met erg veel stemmen, dat Christian ergens bovenaan stond ?
Eenschquote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef --Globe-- het volgende:
Het enige pluspunt van de avond is dat Christian niet in de gevarenzone zat
quote:Meeste aantal stemmen
Christian had deze keer het hoogste aantal stemmen. Wat vond hij daarvan? "Dat was echt even een opluchting, ik had een grote kans dat ik net als vorige week weer bij de laatste twee zou zitten. Het was dus wel heel lekker dat ik die spanning niet weer hoefde mee te maken."
bron Xfactorquote:Christian meeste stemmen
In tegenstelling tot vorige week had Christian deze keer de meeste stemmen van allemaal. Dolblij én opgelucht ging hij, veilig deze keer, naar de Red Room om te ontspannen met de andere kandidaten die door zijn naar Liveshow 3.
Zoveel beter dan vorige week was ie nou ook weer niet, en toen zat ie gewoon in de sing-off!quote:
daar ben je niet de enige inquote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zoveel beter dan vorige week was ie nou ook weer niet, en toen zat ie gewoon in de sing-off!
Ik vind dit "lichtelijk" merkwaardig
quote:Christian:
Ik vind het jammer. Ruben zong heel zuiver, het was gewoon een goede show. Ik kon het goed met hem vinden, maar ook met Melanie, dus daar gaat het niet om. Het is gewoon jammer dat je afscheid van iemand moet nemen. Dat zal nu elke week gebeuren, dus dat is even wennen."
Het is net een beetje een molletje dat boven de grond komt kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik reageer even hierop in dit topic, omdat het hier eigenlijk hoortquote:Op maandag 8 januari 2007 14:48 schreef ranja het volgende:
Ja, ik vond 'm ook niet slecht, maar hij zei Zaterdag in het voorfilmpje wel dat hij geen echte rocker was maar meer 'rock-georienteerd'. Misschien is-ie bang dat-ie als metalhead gezien wordt terwijl hij qua uiterlijk meer van Dinand (en een beetje Eddie Vedder) heeft.
Misschien toch volgende week eruit als hij een ballad gaat zingen? Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik reageer even hierop in dit topic, omdat het hier eigenlijk hoort.
Hij zal inderdaad wel oppassen om zich als een echte rocker neer te zetten, het publiek zal hem dat niet echt in dank afnemen denk ik.
Ik mag hopen dat ie het wel met een beetje power doet, dan wordt het vast wel wat.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Misschien toch volgende week eruit als hij een ballad gaat zingen? Ik ben benieuwd![]()
Hij gaat iig niet meer een nummer van Kane of Robbie Williams zingenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie het wel met een beetje power doet, dan wordt het vast wel wat.
Ik wou net zeggen dat ik hem nog wel de Kane-kant op zie gaan eigenlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 14:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij gaat iig niet meer een nummer van Kane of Robbie Williams zingen![]()
Dat gaat hij niet meer doen, omdat hij zichzelf al eerder vergeleek met Dinand, wat HenkJan bijzonder fout vond...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik hem nog wel de Kane-kant op zie gaan eigenlijk.
Dat zou niet slim zijn neequote:Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet meer doen, omdat hij zichzelf al eerder vergeleek met Dinand, wat HenkJan bijzonder fout vond...
Neuh.. dat doet ie niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Van mij mag hij het doen hoor, maar dan wordt hij uitgestemd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |