heeft ie zich om laten bouwen??quote:
Nee joh, dat schiet mij altijd als eerste door het hoofd als ik de naam Jan Smit hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:00 schreef Liyon het volgende:
[..]
heeft ie zich om laten bouwen??
jammerz, ansich was ie best leuk om te zien..
god god nog meer kellys in t laND, waar gaaaaaan we heen?!?!
Ja en dan krijg je die Ellemieke Vermolen er gratis bijquote:Op maandag 4 december 2006 15:09 schreef Liyon het volgende:
ow, nou, ik zoek niet op jan smit hoor..
hoogstens naar avi's "jan+smit+nude"
Verkeerde knopje, he.quote:Op maandag 4 december 2006 15:18 schreef Liyon het volgende:
oops
you got mequote:
niet eens in je bed?quote:Op maandag 4 december 2006 15:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
*op mooi plekje in de vitrinekast zet*
Niet meer boos zijn hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Liyon het volgende:
[..]
niet eens in je bed?
pft.. en daar doe je het dan allemaal voor... *boos kijk*
avi is videoquote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef Stroekie het volgende:
Nee ZULKE foto's staan niet op het wereld wijde web
De gewone foto's vind je wel op m'n site
Kinky.quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef Stroekie het volgende:
Ja maar daar staat dus ook wel een videofilmpje![]()
Ik zie de gelijkenis...quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef Stroekie het volgende:
da's me neefje
Hij was gisteren Sinterklaas wel dankbaar, of was het toch zijn suikeroomquote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Liyon het volgende:
is ie kinky?
jaja.,. t zit in de familie dus..
dat heb ik nou met saraquote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij was gisteren Sinterklaas wel dankbaar, of was het toch zijn suikeroom![]()
en krijgt die ook al dingen om het stout zijn te stimuleren?quote:
Gij baldadigerd!quote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef Stroekie het volgende:
en krijgt die ook al dingen om het stout zijn te stimuleren?
Cas kreeg gisteren vingerverf voor in bad zodat hij de badkamer volledig onder kan kliederen
Maar na het richten van de douchekop spoel je alles weer weg
en over een paar maanden vervang ik dan stiekum de flesjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |