morgen misschienquote:Op maandag 4 december 2006 02:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
De complete lijst van sexuele activiteiten met heren 1,2 en 3 is niet uitgedeeld, nog.
Trustequote:
Hij vroeg MIJN mening, toch? Ik verplaats me gewoon in die vriendin.quote:Op maandag 4 december 2006 02:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ze moet de kans krijgen mee te doen?
Kijk, en DAT hebben we nog niet kunnen beoordelen! *kuch*foto*kuch*quote:
Da's beter dan droog staanquote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef NathaN het volgende:
Ik ben droog.
is die boyband ook nog steeds in de race?quote:Op maandag 4 december 2006 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona en Ben
Dat wij dit niveau nog maar mogen halen bij X Factor.
Kijk dat vraag ik me na heel de discussie zelf ook af, waar sta jij in dit verhaal, je zegt je wilt geen open relatie, is het dan zo dat je hoopt op een vaste relatie als in commitment met 1 van de 3, wil je alleen maar sex, of vind je dat je bij alle 3 niet op waarde wordt behandeld?quote:Op maandag 4 december 2006 02:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee het zijn geen 3 one night stand (alhoewel nummer 3 pas een 2 night stand is). Maar ik heb aan alle 3 geen beloftes gedaan nog. Als ik dat zou doen dan ben ik totaal monogaam. Ik hou helemaal niet van open relaties.
Haar naam is Lauraquote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef Liyon het volgende:
red mij! van de jan smit virus dat dit huis verzweglt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |