Vrouw ? even niet, heb al problemen genoegquote:
*eyeroll*quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrouw ? even niet, heb al problemen genoeg![]()
kan ik ook op jou bieden ?quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef xman het volgende:
Nouja echt belachelijk dit! [FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
Hey gozer!quote:
Ja heb bij hem in het projectgroep gezeten. Maar hij kwam altijd zo gay over. LOL.quote:
Ja weet ik ook.. al doet z'n overdreven reactie me opeens anders vermoeden.quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is heul niet gay.Maar wel tof
We kunnen allebei op hem bieden, saampjes en dan naar de Eagle of Cockring gaan?quote:Op maandag 4 december 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij's... hij's....
Zo. Leuke avond he. gezellig ook.
De wens is de vader van het verlanglijstje...quote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef xman het volgende:
Ja weet ik ook.. al doet z'n overdreven reactie me opeens anders vermoeden.![]()
Wat was jouw mening als professionele flirt over nummer #2 van Nuno?quote:Op maandag 4 december 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij's... hij's....
Zo. Leuke avond he. gezellig ook.
jamaar... ik WIL helemaal niet op hem bieden!quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
We kunnen allebei op hem bieden, saampjes en dan naar de Eagle of Cockring gaan?![]()
ik wacht wel tot jij ter veling bentquote:Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ja heb bij hem in het projectgroep gezeten. Maar hij kwam altijd zo gay over. LOL.
Volgens mij wist hij niet dat ik gay was. Ach maar dat terzijde..
Leek me wel leuk om te gaan gay stappen met hem.. de 'goede oude tijd' bespreken en tegelijk iets aan een goed doel te geven.
*LOL* Prof. flirt?quote:Op maandag 4 december 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat was jouw mening als professionele flirt over nummer #2 van Nuno?
Ja prof. slettebak klonk zo vervelend.quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Prof. flirt?
Ik heb geen mening. Maar als ik hem had zou ik zeggen dat zelfs IK geen 3 mannen tegelijk zou jongleren
ja ja ja ik heb er ook niet voor gekozen al denken sommige hier dat welquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Prof. flirt?
Ik heb geen mening. Maar als ik hem had zou ik zeggen dat zelfs IK geen 3 mannen tegelijk zou jongleren
Tuurlijk kies je er wel voor. Je kan toch nee zeggen?quote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ja ik heb er ook niet voor gekozen al denken sommige hier dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |