Heb ik eindelijk een anagram opgelost, krijg ik niet eens te horen of ik hem goed hebquote:
quote:
Sorry pos. Nauurlijk is Michael Mols goed. Had even wat anders te doen. Ik hoop dat je het me vergeeft.quote:Op maandag 4 december 2006 22:36 schreef pos het volgende:
Heb ik eindelijk een anagram opgelost, krijg ik niet eens te horen of ik hem goed heb![]()
Vooruit dan maarquote:Op maandag 4 december 2006 22:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Sorry pos. Nauurlijk is Michael Mols goed. Had even wat anders te doen. Ik hoop dat je het me vergeeft.
Moeilijkquote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
lijkt mij goed
kelvin half keyword
Is wel moeilijk. Geef maar eens een hintje. Nederlander? Buitenlander? In welk land speelt hij of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
nee hoor. gewoon een anagram
Willy van de Kerkhofquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
nederlands oud international, die volgens mij zijn hele carriere bij 1 club heeft gespeeld (maar dat weet ik niet 100% zeker)
heel goed beschouwquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Willy van de Kerkhof
maar die speelde voor zijn PSV-tijd ook 3 jaar bij FC Twente
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef Bos81 het volgende:
Rene vd Kerkhof natuurlijk.
ik voor jou ook, maar dan weet je het nog steeds nietquote:Op woensdag 6 december 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik maak ze voor jou altijd iets makkelijker
Dit duurt te lang.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
doelpuntenmaker die wel cadeautjes kreeg met sinterklaas
Maar wel kado's?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit duurt te lang.
Hij kreeg de roe nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |